Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1809
Satte inn en aktiv sub i bilen her om dagen (peise ny), eneste problemet er at det er en forferdelig stank av den.
Er en blanding av tørrfisk, kattpiss, matos, asia, elektronikk og plast, der tørrfisk og matos dominerer..
På grensen til å brekke meg når jeg setter meg inn i bilen om morgenen.
Er 100% sikker på at det er subben pga har støvsugd og vasket bilen innvendig 2 ganger og lukta kom etter at suben kom i bilen.

Noen som har hatt noe lignende før?
Tips for å fjerne det? Hjelper ikke med wunderbaum...
Sist endret av freeaak; 6. september 2014 kl. 11:15.
Bland litt edikk og vann.. Beste luktfjerner
Du spiller den nok litt fort hardt, når man spiller den hardt så blir magneten og coilen varm å da kommer det sånn dritt lukt.

Hvis den er ny så er alt materialet stivt og derfor må det spilles inn for å myke det her opp. er ikke bare å dæle på full guffe med en gang når den er ny.
Sist endret av Rakaa; 6. september 2014 kl. 12:23.
En kompis av meg kjøpte samme suben samtidig som meg og satte i (han spiller like "hardt" som meg), hans er luktfri..

Men får prøve å ta det litt mer lungt en stund da