Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  117 10447
Endelig er dem tilbake igjen!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515161

Førstkommende Torsdag, 22.30 på NRK 1!

Det er så sinnsykt bra at de gutta der lager mer underholdene komedie-show! De er jo de beste!
Fy faen jeg gleder meg Det blir så utrolig bra.

Atle Antonsen, Harald Eia og Bård Tufte Johannes er en dødelig trio
Har sittet å gledet meg til dette siden jeg først fikk høre om det (slutten av desember). Dette blir nok jævlig bra,ja!
Gleder meg som en unge på julaften.
Håper 2'ern blir like kul som den første. De gutta herjer.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg synes Ut i vår hage er det desidert beste de har laget, og håper virkelig oppfølgingen kan måle seg mot den første serien.

hyys: Det virker logisk å forvente seg en diskusjon på et diskusjonsforum. Gjør det ikke?
Sist endret av z0p; 8. januar 2008 kl. 17:29.
må si jeg gleder meg, har ikke sett alt fra 1ern men men, tviler ikke på at 2ern blir bra.
Kan ikke beskrive hvor mye jeg digga Uti vår hage! Var norsk humor på sitt beste
Har store forventninger til denne "oppfølgeren". Gleder meg som et barn!

"Den har faenmeg ingen underkropp!" haha
Gleder meg, blir nok bra dette!

Sitat av z0p
Jeg synes Ut i vår hage er det desidert beste de har laget, og håper virkelig oppfølgingen kan måle seg mot den første serien.
Vis hele sitatet...
Vi får håpe det er tilfellet.
Det blir mest moro med Antonsen, Eia og Tufte. Schau er bare teit.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Vanskelig å si hva en synes før man faktisk har sett noe av det..
Se på prewieven da?

Uti vår Hage sine nettsider, er to klipp fra selve serien, og mange klipp hvor da bare kødder. ^^

Jeg gleder meg!
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hørte denne gledelige nyheten her om dagen, og gjett om jeg ble lykkelig. Uti vår Hage ligger over Åpen Post og Lille Lørdag, og det er bra.
Sitat av z0p
Vanskelig å si hva en synes før man faktisk har sett noe av det..
Vis hele sitatet...
Det går fint an å si\mene noe om at serien er tilbake, gjør det ikke?
For de som ikke klarer å vente, så har NRK allerede lagt ut 1. episode på Nett-TV.
Jeg må innrømme at jeg gleder meg som en liten gutt rett før julaften og som en litt større gutt rett før enden av jomfrudommen.

Jeg kan med hånda på hjertet si at disse gutta er det morsommeste jeg har opplevd på TV. Alt de tar i blir til ...underholdning? =)
Gleeeeeder Meg!!
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Det var elendig. 90% av sketsjene var ting de har brukt utallige ganger fra før - og det generelle nivået på resten var ræva.

Vil si jeg ikke lo en eneste gang. Trakk på smilebåndet gjorde jeg, en eller to ganger.
"Norsk Film" sketsjene var da morsomme.

Men det var ganske annerledes bygd opp enn forrige gang. Så vidt jeg husker var det vel litt mer konsentrert rundt historien, og mindre sketsjer. Men det er lenge siden, og jeg stoler ikke på hukommelsen min...
Sist endret av Gjøk; 10. januar 2008 kl. 23:20.
Sitat av ticks
Det var elendig. 90% av sketsjene var ting de har brukt utallige ganger fra før - og det generelle nivået på resten var ræva.

Vil si jeg ikke lo en eneste gang. Trakk på smilebåndet gjorde jeg, en eller to ganger.
Vis hele sitatet...
Du er kjedelig.

Det var skamvittig
Ja! Ikke veldig imponerende. Kjente igjen mye av materiellet fra Tazte Priv ol.
Forrige sesong hadde episoder med delhistorier bedre flettet inn i hverandre enn det de fikk til i denne første episoden.
Det var ganske kjedelig, ja
Håper nivået stiger, jeg elsket den første UiVH
Dessverre skuffende sett i ett. Hadde høyere forhåpninger.

Men alle sammen! " Skjerp deg, kulturminister"
Får håpe det blir bedre, synes dette var bare forvirrende

Likte heller ikke all "trakasseringen" om jeg får kalle det
Sist endret av Pagliacci; 10. januar 2008 kl. 23:27.
Under middels morsomt idag. Har hørt mye av stoffet på tazte priv. Har mere sansen for Team Antonsen og Åpen Post showene.
Noen som får til å se liveshowet ved hjelp av octoshape, evt har en lenke? Ser ut for at det har blitt en overbelastning hos Nrk..
herregud jeg lo hardt da hu svenske kjerrninga fikk orgasme.
"EMIIIIIL!!!" haehaehae, så random!
Førstemann til å digge det bigtime! Jeg er så fan av blikka deres. Og at det de gjør ser ordentlig ekte ut, sånn sett bortifra at det er de samma tre typene likevel.
Første sesong UiVH var noe av det beste jeg har sett av norsk TV.. Dette var en ganske stor skuffelse for å være helt ærlig.. Var skikkelig fanboy-gira når det starta, og _ville_ at det skulle bli bra, men trakk ikke på smilebåndet mer enn et par ganger. Skulle forresten se den "interaktive livesendingen" på nettet etterpå, men så ut som om nrk fikk for mye trafikk, siden var nede en liten stund i allefall ;o
var ikke det morsomste jeg har sett men, gøy var det, Homo exorsisten var jo best da XD
Seriøst, jeg synes det var genialt. Rett og slett. Jeg lo som bare faen jeg. Orgasmen var jo genial, og dissingen av söta bror.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sjokkerer meg å se hvor dårlige humor dere freakere har...
Sitat av ticks
Sjokkerer meg å se hvor dårlige humor dere freakere har...
Vis hele sitatet...
Sjokkerer meg at du sier det på FREAKforum:P
Nei ble litt skuffa i forhold til forventningene, var noen deler jeg lo av, som om hvorfor det er vanskelig å være terrorist i Norge, men som nevnt ovenfor, håper nivået stiger
"حتجت الولايات المتحدة رسميا لدى الحكومة الإيرانية على الحا Avdeling Oslo"

Sist endret av Kilvær; 10. januar 2008 kl. 23:55.
Det var morsomt

Ser på live-show på NRK.no som har gått siden programmet sluttet på TV. Anbefaler Octoshape-pluginet , kvaliteten er veldig høy.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det jeg digga med den første ut i vår hage serien er at det er veldig mye morsomt utenom alle de åpenlyse stedene der det er meningen at alle skal le. Veldig mye av norsk tv oppgjennom årene er tatt fullstendig på kornet.
Ser det er mange som nevner kun den åpenlyse humoren i programmene, og de går glipp av veldig mye om de ikke får fatt i det andre. Nå er mye av det kanskje vanskelig å se om man var svært ung på 80- og tidlig 90-tall.
Jeg synes heller ikke man kan direkte sammenligne Team antonsen og de andre showene deres med Ut i vår hage.

Uansett er jeg enig i at den nye serien nå ikke kan måle seg med den første de lagde, og som sagt har mye av det vært brukt før.
Sist endret av z0p; 11. januar 2008 kl. 00:06.
Sitat av Kilvær
"حتجت الولايات المتحدة رسميا لدى الحكومة الإيرانية على الحا Avdeling Oslo"

Vis hele sitatet...

HaHAhaHAHAHH! Jeg ler meg skakk av alt de gutta gjør. Forståelig at nrk ble overbelasta i etterkant. gi nobels komipris til team etternavn =)
Sitat av ticks
Sjokkerer meg å se hvor dårlige humor dere freakere har...
Vis hele sitatet...
Jo fordi du er übermensch i forhold til resten her.

Jeg synes det var dritgøy. Mest den The Wicker Man aktige parodien på svenskene:P Og når han nordlendingen jeg alltid glemmer hva heter dro opp telefonen og "Rydd forsida! RYDD FORSIDA SA JEG!!!"

Skal si at det var mye surt der. Sånn som de muslimene. Det gikk ikke helt på akkord med min humor:P Men var fortsatt underholdende.

Forresten Scr0tum. Skjønte du det ikke er du dum, og trakassering er det kuleste som finnes!
Med tanke på at også Uti Vår hage 1 hadde sine dødpunkter, syns jeg egentlig at de leverte varene. Er jevnt over bra, og noen fantastiske scener, blandt annet den allerede nevnte
"Skjerp deg kulturminister," og den beste,
"Muslimer følger ikke norsk lov, utenom kjøpsloven da!"
Oslo funker ikke uten terrorsiter. Er jo bare utlendinger som kjører t-bane... :P
muslimene var mitt eneste høydepunkt
Er det bare jeg som føler at Atle Antonsen er det svakeste leddet i denne trioen, sånn rent humoristisk? Men for all del, han har absolutt sine øyeblikk
I second that, Petter Pan. Det er forsåvidt det samme når Espen Eckbo og Christopher Schau har vært med. Harald og Bård er master minds. Lenge leve!
Sitat av dynamite
Jeg må innrømme at jeg gleder meg som en liten gutt rett før julaften og som en litt større gutt rett før enden av jomfrudommen.

Jeg kan med hånda på hjertet si at disse gutta er det morsommeste jeg har opplevd på TV. Alt de tar i blir til ...underholdning? =)
Vis hele sitatet...
Jeg håper for din del at du har sett de live. Det overgår TV-en
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
"og rett ut av det blå, drog han frem 200 skjerft, UTROOLIG"
Jeg ler mest av Atle, selv om det generelt var lite å le av i 1. episode. Atle er ekstremt bra i alle roller som usikker/beklemt mann som gjerne vil være med, men som ikke får det til.
Jeg synes Ut i vår hage 2 var ganske morsomt jeg. Kanskje ikke over the top, men jeg satt å lo høyt og ofte alikevell.
"Vi sto å venta på t-banen, men den kom aldri. Så kom vi på at, det er jo innvandrere som kjører den"
Enig med at det var endel sær humor, men men, det faller jo i smak til noen det óg. Personlig er jeg litt skuffet, men tror det er bevist av de å kjøre en litt annerledes stil på nettopp dette programmet.
Sitat av DonTomaso
Jeg ler mest av Atle, selv om det generelt var lite å le av i 1. episode. Atle er ekstremt bra i alle roller som usikker/beklemt mann som gjerne vil være med, men som ikke får det til.
Vis hele sitatet...
Hehe, la du merke til Atle som svensk überkoselig gammel tante? Det fikk han særdeles bra til.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Etter dagens episode foreslår jeg boikott av Uti Vår Hage 2. De burde stoppet mens de fortsatt var på topp.
Digital nomade
trippy's Avatar
Den nye episoden idag sugde! Jeg elsker trioen, men dette var bare ikke den samme morroa som før. og ikke kall meg en særing med dårlig humor Har sett alle åpen post, ut i vår hage, Team antonsen episodene, og dett kunne ikke måle seg med det i det heletatt!
Sist endret av trippy; 18. januar 2008 kl. 00:12.