Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1208
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke fordra smaken av mdma, derfor vurderer å ta det nasalt engang. Kan noen fortelle meg hvordan det føles? Med tanke på drips/kløe/irritasjon etc.
Anonym bruker
"Gul Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det svir ganske greit. Men mye mer intens comeup men varer kortere.
Selv når jeg tar det nasalt aå merker jeg ikke noe spesielt av at det svir når jeg turer, men den første, god damn
ahahahah takk! Noen som vet om man kan droppe og så ta nasal redose? Hvordan vil dette funke?
Anonym bruker
"Gul Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker helt fint. Men ta ikke så mye mg nasalt som du ville gjort med en drop, da kan det fort gå ille.
Har gjort det du sa mange ganger og det er ganske deilig
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her. Kan tilføye at jeg er en erfaren mdma bruker, men jeg bruker det bare oralt. Gjelder x0.5 regelen på redose om du tar mdmaen på forskjellige måter? Eller må man være mere forsikitg på noen måter?
Men altså, hvorfor ikke bare droppe det i rizla? Da skal jo smaksproblemet være relativt løst?
Tar alltid redosen i nesa, føler jeg peaker nesten like hardt som på første dosen, som alltid er en dropp.
150-200 oralt og 50-70 i nesa etter ca 45 min, det er som er andre sier her syns -jeg- hvertfall den beste metoden kjenner ikke noe verken verre eller bedre comedown heller
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dropper alltid i rizla, men har lyst å prøve noe nytt.
Syns personlig ikke det er så ille å ta det nasalt, skjønner ikke hvorfor alle skal ha det til at det svir så utrolig mye
Tror jeg har tatt MDMA nasalt to ganger, var ikke altfor gærent om jeg husker riktig. Litt svie er uunngåelig men jeg vil ikke si at det svir så mye som folk skal ha det til. Men det er mulig at nesa mi er en hardbarka kar som tåler sånt om man skal sammenligne med gjennomsnitts nesen haha. Nå har jeg også tatt 2C-B nasalt og det svir! Da blir det både fosterstilling og tårer, mye verre enn litt MDMA spør du meg.

Jeg pleier som regel alltid å ta det oralt og det er fordi det varer mye lengre. Når jeg har prøvd det nasalt så var det ikke så veldig "woah" iforhold til oralt inntak. Det treffer raskere selvfølgelig men totalt sett så føler jeg ikke at effekten blir så veldig annerledes. Eneste jeg la merke til er at det ikke varer like lenge og det er ikke så morro. Så oralt er tingen for meg så får man en litt lengre erfaring enn man ellers ville gjort.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp gelatinkapsler, de største og fyll de opp. Smaker nada