Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1700
Crazy Son Of A Bitch
Yo freaks!

Kjøpte får ca eit år sidan ein iPhone 4 fra ebay, det viste seg seinare at den var låst. Eg trur den er låst til eit amerikansk selskap kalt AT&T, sidan dette var simkortet som stod i. det jeg lurer på er; hvordan fjerner jeg denne sperringa sann at eg kan bruke den som ein telefon? hjelper det å jailbreake den? isåfall, noen som vet om en jailbreak som funker til ein iPhone 4 iOS 6.0.1?

Takk på forhand!
Sist endret av xSAY; 4. februar 2013 kl. 22:32.
Selv om du jailbreaker den, vil den fortsatt være låst.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av alexanderev Vis innlegg
Selv om du jailbreaker den, vil den fortsatt være låst.
Vis hele sitatet...
ja
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Har du hatt en låst iphone liggende i ett år uten å bruke den?!!

Kan jeg spørre hvorfor i all verden du kjøpte den i utgangspunktet og ikke har gjort noe med problemet før nå?
De fleste jailbreaks kan også unlocke Søk på din Iphone modell + firmware versjon + unlock
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Har du hatt en låst iphone liggende i ett år uten å bruke den?!!

Kan jeg spørre hvorfor i all verden du kjøpte den i utgangspunktet og ikke har gjort noe med problemet før nå?
Vis hele sitatet...

Et litt snålt spørsmål du stiller. Et år er ikke lang tid og når man ikke vet hvordan problemet skal løses så blir ting gjerne liggende. Det er jo ikke vanskelig å finne en alternativ telefon. Det er jo bare å kikke i nærmeste skuff, så ligger det nesten garantert en utrangert mobil...

Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk kjøper Iphone i det hele tatt. I forhold til alle usb-vennlige mobiler som finnes nå så er jo laderen til Iphone en dyr/spesiell sak. Det samme med usb-kabelen (spesiell plugg mot Iphone). Eller er det sånn at de fleste I-dock-greier har ladefunksjon også? I mitt hus med 6 personer, finnes kun ett Apple-produkt og det "tilhører" min sønn som fant en Ipod touch på bussholdeplassen for et par år siden.

Og ikke nok med det. Skal du bruke den til musikk så må du låse filene dine til noe drm-tull som vanskeliggjør alt.
Sitat av Mechie Vis innlegg
Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk kjøper Iphone i det hele tatt. I forhold til alle usb-vennlige mobiler som finnes nå så er jo laderen til Iphone en dyr/spesiell sak. Det samme med usb-kabelen (spesiell plugg mot Iphone). Eller er det sånn at de fleste I-dock-greier har ladefunksjon også? I mitt hus med 6 personer, finnes kun ett Apple-produkt og det "tilhører" min sønn som fant en Ipod touch på bussholdeplassen for et par år siden.

Og ikke nok med det. Skal du bruke den til musikk så må du låse filene dine til noe drm-tull som vanskeliggjør alt.
Vis hele sitatet...
Så du mener man skal vike fra apple-produkt fordi pluggen på USB-kabelen er merkelig?
Har tidligere kun brukt android og sverget til et liv uten iphone. Etter litt om og men endte jeg opp med en iphone 5 i hendene, noe jeg ikke angrer et sekund på. Utrolig god telefon.
Crazy Son Of A Bitch
Trådstarter
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Har du hatt en låst iphone liggende i ett år uten å bruke den?!!

Kan jeg spørre hvorfor i all verden du kjøpte den i utgangspunktet og ikke har gjort noe med problemet før nå?
Vis hele sitatet...
Fordi eg har brukt den som en iPod, en 16 gb iPod får 800 kr e velle en bra pris ? :P
Er vel ikke ulovlig å spørre heller?
Sitat av McLovin Vis innlegg
Så du mener man skal vike fra apple-produkt fordi pluggen på USB-kabelen er merkelig?
Har tidligere kun brukt android og sverget til et liv uten iphone. Etter litt om og men endte jeg opp med en iphone 5 i hendene, noe jeg ikke angrer et sekund på. Utrolig god telefon.
Vis hele sitatet...

Jeg tenker i alle fall sånn. Er ikke Apple-fan, men liker Samsungs robuste produkter (Xcover f.eks.) med display som tåler mye, vanskelig å ripe...

Jeg ønsker ikke produkter som låser brukeren og heller ikke hardware som låser brukeren til fabrikatet. OK, du får kjøpt kopi-kabler, men likevel...
Ting som er mest mulig standard foretrekkes.
Nå blir dette bildet uoversiktlig om man drar inn software og standardisering og Google er ikke vel neppe så snill som de ønsker å fremstå som...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
http://evasi0n.com/

De har nå kommet med en untethered jailbreak til alle enheter.
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Er vel ikke ulovlig å spørre heller?
Vis hele sitatet...
Er ikke flink til å søke selv, men nå tenkte han sikkert at det var unødvendig å lage en ny tråd når det allerede er 4.