Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1122
Jeg tenkte jeg kunne lage denne tråden for oss som er nye innen haxing og trenger programmvarene.
Jeg hadde håpet at folk vil dele de programmene man trenger. Bla. en "offset finder"
gjerne flere forskjellige osv..

Gjerne diskuter og spør hverandre spørsmål
Hva er "Haxing" ?
Det går vel under cheat? evt juksekoder!

Måtte nesten sjekke wiki for Haxing også jeg;

http://en.wikipedia.org/wiki/Haxing

Morrosamt!
Sist endret av tjobo; 4. juni 2008 kl. 12:32.
Hva er vitsen med og lage en side for dette? Forstår ikke helt motivet.
Vist du vil ha koder til GTA San Andreas søker du rett og slett på <GTA SAN ANDREAS CHEATS> Og hvilken platform du vil ha det til, som PC, PS2, Xbox osv..

Og samme med ting som speedhack,bots eller whatever du vil ha.

Correct me if im wrong..
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Patrick: Poenget her er vel gjerne at det i bunn og grunn er folk som faktisk må gjøre denne jobben for at du som ikke kan noe skal kunne bare trykke en magisk knapp.

Goose192: Hvis du går i artikkelforumet vårt, vil du kunne se et par artikler som tar for seg hvordan man kan lage "cheats" og endre minne on the fly. Hex er forøvrig ordet du leter etter. Fra tallsystemet hexadecimal.
Sist endret av m0b; 4. juni 2008 kl. 12:50.
Øh? du flamer feil person her ;<

Jeg er ikke ute etter noen som helst jukse programmer osv.

*holder avstand til denne posten*
Vel jeg bare sier det.. hvordan kan jeg vite hva han vil ha når Haxing er kode. Tvilte egentlig på at vi skulle begynne med <Den store hva er koden posten> liksom..
Jeg tenkte bare fornuftig.

Jeg unnskylder om jeg har brøte noen regler.

Feel free og slette svarene mine.
Sist endret av Patrick bateman; 4. juni 2008 kl. 12:58.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Tenker du fornuftig klarer du sette en link mellom skrivefeilen Hax, "offset finder" og programvare.
Vel med en hexeditor kan du finne mange offsets.
Tsearch kanskje?
Trådstarter
9 0
mange her som har misforståt hva jeg mente.. Det jeg mente var et program som finner de "signaturene" i trojanere som AV-programmer leter etter. For så å bruke hex workshop eller et annet program til å endre disse signaturene:P
Signature zero
Av devil
Zenyth AntiVirus Tool
AV Fucker

Signature zero er lett og grei å bruke. Tror du finner en video manual om du googler litt.