Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 7152
Heisann.
Havna i Rabbit hole i går i det jeg skulle prøve å lære noe nytt i PS. Plutselig var jeg på en tegne-kanal som kom med sitt beste tips for å bli bedre til å tegne; Gjør en daily challenge med ETT motiv, så lenge du klarer.

Prosessen gikk ut på at i starten skal man tegne tingen, og når man blir komfortabel med å tegne tingen uten hjelp av andre midler kan man eksprimentere mer og mer.

Jeg har startet nå, men da dette er et "god gammeldags hard work" triks tenkte jeg å høre om noen her har gjort noe tilsvarende og hvilke effekt det fikk? Evt. hadde det hvert kult å sett gjennom om det er lagt på SoMe/nett.

Selv har jeg gitt meg frihet til å ikke MÅTTE bruke lang tid hver dag, men noe skal ut. Og for at det skal bli lettere å måle det har jeg valgt å legge ut på IG for å pushe meg selv til å ikke ha et "hull i cv'en"

Pr. nå er jeg veldig gira og valgte ut sjiraff som mitt motiv da det er gromme dyr som ser kule ut. To dager inn.

(IG: Sjiraffkonge)