Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1241
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann.

Har lest nokså mange tråder her der folk kombinerer benzo og alko... og ikke hører på råd om å ta det forsiktig, og så våkner de opp dagen etter med tomt pillebrett, blåveis, null venner og null hukommelse.

Skal ut og ta noen øl ikveld, og har fått noen 7,5mg zopiclone mot søvnvansker. Bruker de sjeldent siden jeg kun tar ved behov. Men om jeg ønsker å få en liten "ekstra snurr" i tillegg til alkorusen ikveld , hvordan er det å ta en pille eller to før jeg begynner å drikke? Blir man bare litt døsig av imovane, eller har man ingen sjanse for å holde seg våken?

Setter pris på alle fornuftige svar.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bare døsig, ja. Er ikke sånn at øyene bare lukker seg. Hjernen blir sliten, men ikke kroppen, på en måte.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok blir vel kanskje å teste det ut ikveld. Får vel finne ut om det er behagelig eller ikke.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar du to, så kommer du til å bli ordentlig fucked up og angre på det. Har du toleranse?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane og alkohol er galskap. Du vil angre om du ikke havner i fengsel før du aner.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar du to, så kommer du til å bli ordentlig fucked up og angre på det. Har du toleranse?
Vis hele sitatet...
Ingen toleranse. Har også sobril liggende som jeg kun tar etter behvov. Har tatt 7 sobril de siste 3-4 månedene.
Jeg tok en imovane før leggetid en kveld tidligere denne uken. Det er det eneste jeg har rørt av piller.
Dårlig idè! La det være!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Min erfaring med z-hypno er at de faktisk er verre enn benzo når det kommer til blackout. Det skal så lite til, men man oppfører seg bedre. Verstingene er vel xanor og rivotril, glad jeg ikke gjør det lenger, man blir helt insane og vet aldri hva mn kan gjøre. Er vel kanskje den farligste komboen jeg kan tenke meg.

Det kn sikkert gå bra Ts, men det kan også ende i alvorlige utfall. Personlig så ser jeg kombinasjonen med flunipam og 2-3 øl som svært stabil, husker alt i etterkant og blir bare chill før jeg sovner. Men hos andre vil vel dette være en ustabil kombinasjon.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette kan gå begge veier. Det håper jeg at jeg insuinerte ved mitt første innlegg, men jeg håper du brukte skjønn da du tok din avgjørelse. Jeg personlig tåler z-hypnotika ganske så godt. Kan ta 2-3 10mg Zolpidem/Stinoct, eller 2 Imovane/Zopiclone (7,5mg), uten å bli mongo-apekatt. Men blander du to stykker (av enten Zolpidem eller Imovane) med alkohol, så kan det gå riktig til helvete.

Håper du ikke tok to av tablettene dine og gikk på fylla. Erfaringsmessig, så er z-hypnotika MYE mer angst-dempende enn alt du kan nevne av benzoer. Det være rivotril, xanax, sobril, eller whatever. Har brukt "alt" selv, gjennom flere år, både blandet med alkohol og uten, og føler alltid at det slår mest om man blander z-hypnotika med alkohol, kontra å bruke benzo med alkohol. Man blir FORT mongo med z-hypnotika.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg la ideen om drikkingen på hylla... egentlig. Når jeg tok tabblettene tenkte jeg egentlig å kun holde meg hjemme foran tven.

Jeg tok en stk 7,5mg rundt kl. 2330, og enda en rundt kl 01.00. Ble rett etter siste dose invitert bort for å ta 3-4 øl og noen spliffer med en kompis. Verdt å nevne at jeg ikke følte meg noe døs i det hele tatt når jeg dro bort. Ble "småsnurrete" ganske fort etter noen øl og jonere. Men det var ikke ille, det var på en behagelig måte.

Men sitter igjen med noen svarte hull i hukommelsen da, er ikke helt sikker på hvilken rute jeg tok hjem, og har fremdeles ikke klart å finne mobilen min... men hørte på musikk hele veien hjem så den må vel ligge her et sted.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg la ideen om drikkingen på hylla... egentlig. Når jeg tok tabblettene tenkte jeg egentlig å kun holde meg hjemme foran tven.

Jeg tok en stk 7,5mg rundt kl. 2330, og enda en rundt kl 01.00. Ble rett etter siste dose invitert bort for å ta 3-4 øl og noen spliffer med en kompis. Verdt å nevne at jeg ikke følte meg noe døs i det hele tatt når jeg dro bort. Ble "småsnurrete" ganske fort etter noen øl og jonere. Men det var ikke ille, det var på en behagelig måte.

Men sitter igjen med noen svarte hull i hukommelsen da, er ikke helt sikker på hvilken rute jeg tok hjem, og har fremdeles ikke klart å finne mobilen min... men hørte på musikk hele veien hjem så den må vel ligge her et sted.
Vis hele sitatet...

Haha "svarte hull hukommelsen og mobilen borte" ja, synes det er så morsomt høre historier om folk på sovemedisin og alko
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Archdacko Vis innlegg
Haha "svarte hull hukommelsen og mobilen borte" ja, synes det er så morsomt høre historier om folk på sovemedisin og alko
Vis hele sitatet...
Hehe har lest så mye rart selv men tenker så klart at det aldri hender meg . Var rimelig nedsnødd på den 500m lange gåturen hjem Naboen fant mobilen i trappeoppgangen så nå er alt på stell