Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1106
Hei,

For et par år siden så fikk jeg hjemmeservice på min samsung-tv (UE55F9005) da hovedkortet hadde røket.

Tekniker byttet da hovedkortet og TV var tilsynelatende i orden igjen. Det jeg etterhvert merket var at trådløst nett ikke virket lengre og at TV'en restarter seg selv med jevne mellomrom.

Når jeg så går inn å ser på "modellnavn" (altså hovedkortet) så står det UE78HU9000.

Det jeg lurer på er da om dette hovedkortet gjør min TV dårligere enn den i utgangspunktet er? Føler det er mye clouding og kornete bilder i forhold til andre TV'er jeg ser rundt omkring.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Dette ville jeg tatt opp med de du kjøpte den fra, evt der firmaet som sendte reparatøren. Uansett om det er et par år siden, så har du jo fortsatt reklamasjon både på tv og jobben.

Du kan jo sjekke om det er noen software-oppdateringer til tv'n.

Har du prøvd å justere bildet? Pleier å være mye å hente på å bruke litt tid på dette.