Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1396
Hvis jeg er innom en profil ofte uten og være venner, vil da vedkommende få meg opp som venneforslag på sin side eller noe i den duren?

I så fall ligger jeg dårlig an hvis… huff :s så pinlig!
Nope, slutt å vær paranoid. Eller bare skriv til vedkommende og be han ut på middag hvis han er så kjekk at du må sjekke profilen hans flere gang daglig.
Du har en poke funksjon du kan prøve deg på om du vil ta kontakt med vedkommede
Sitat av wickedfreak Vis innlegg
Du har en poke funksjon du kan prøve deg på om du vil ta kontakt med vedkommede
Vis hele sitatet...
Beklager avsporing, men hvordan mener du poking skal bidra til kommunikasjon mellom deg og en du ikke kjenner. De som poker meg blir ignorert uansett venn eller ikke, ser ikke helt vitsen med poke.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Beklager avsporing, men hvordan mener du poking skal bidra til kommunikasjon mellom deg og en du ikke kjenner. De som poker meg blir ignorert uansett venn eller ikke, ser ikke helt vitsen med poke.
Vis hele sitatet...
Det kan jo godt hende det er lettere å ta kontakt når h*n får en poke tilbake
All den "magien" i koden til facebook er det få som vet hvordan fungerer, men at facebook kjenner igjen at du har besøk siden hans er det ingen tvil om desverre, men om du kommer på lista over anbefalte venner er ikke sikkert, om dere har mange felles venner og slike ting så spiller det en større del av tilhørighets algoritmer de bruker vil jeg tro, og selv om facebook har mange knep for å finne frem til folk du kanskje vil legge til som venn så har jeg inntrykket at alt er foreløbig ganske "random" og du har aboslutt ingenting å bekymre deg for.
Håper det svarte på det du lurte på
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Beklager avsporing, men hvordan mener du poking skal bidra til kommunikasjon mellom deg og en du ikke kjenner. De som poker meg blir ignorert uansett venn eller ikke, ser ikke helt vitsen med poke.
Vis hele sitatet...
Dét er deg det. De aller fleste som blir poket av en person de finner attraktiv eller de vil bli kjent med kan gjerne poke tilbake, og da er det fort en samtale gående, så møtes man kanskje i virkeligheten og vips.

Det er litt som en diskré måte å hilse på noen egentlig, ikke mer enn det.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Rolig, jeg har aldri hørt noen få skylden for at de står som "anbefalt venn", selv uten felles venner. Er mer "hva skjer med Facebook?"