Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 15104
Slenger opp en tråd der de som har bilder fra årets The Gathering kan dele bildene sine med resten av nFF.

Så kom igjen folkens, del bilder og frist andre folk til å delta på TG til neste år (og selvfølgelig på freak-rekka) Har du en historie/hendelse du vil fortelle om, så kom igjen, skriv den her

#GreenRay
Her er snapshottet av trunderhyla, selvfølgelig sensuret med mine paint skillz

http://farm6.staticflickr.com/5350/6908953490_075e124064_z.jpg
Bilde111 by NaitsJ, on Flickr

Beklager evt skrivefeil i denne teksten 4 døgn med lite søvn og høy musikk går utover psyken

nFF @ TG

Det hele startet jo klokka 4 om morgenen for meg å Thoryllo. Alt var pakket å klart.
Selve bilturen var på ca 2 timer. Vi stoppet selvfølgelig på Espa:Esso hvor vi fikk vår free TG bolle. Da vi faktisk kom fra til vikingskipet var TG-feelingen på TOPP. Vi campet utenfor vikingskipet i ca 1 time før vi bevegde oss mot skipet for de båndene våre. Her så vi jo selvfølgelig den berømte"Freak-pcn" til greenray, selvfølgelig var han ikke der så vi spurte en random(viste seg å være freak) om å hilse fra Pyromanic og Thoryllo.

Å få utstyret inn i skipet var en helt annen histore... her knakk hjulene på min 185cm høye hylle 2 ganger. Klarte å velte den ene høytaleren min rett i asfalten... the list goes on. Når vi hadde alt utsyret inne i skipet så tok det meg sikkert 5 timer å sette opp alt, men Thoryllo var ferdig på 1 time. Om dette sier noe om meg vet jeg ikke, men det var ihvertfall i hælvette(ser for øvrig ut som noen har dæva på plassen min nå).

Alt utsyret var koblet opp, og jeg kunne endelig lene meg langt tilbake i stolen, og tenkte på at det er 4 til døgn med det jeg esker mest i verden. Nemlig TG. Dagene gikk selvfølgelig veldig fort, men fy søren! Så mange morsomme ting vi freaks fant på! Syrebrilleløp,babb, trolle folk med anon maske... the list goes on.

Høy musikk ble selvfølgelig spilt hver kveld. Klager fra secureti varte i 10min så var det maks på med lyd igjen. Hver enste kveld rundt 4 var det singalong til en hæv av fantastiske sanger DDE, Ole ivars,Pink Floyd,fremmed rase... igjen : The list goes on.

Dagene går i surr, og nå er det søndag morgen. og stemningen er på TOPP. Singalong, dansing, høy musikk.. igjen: The list goes on

Da er de 4 fantastiske døgnene snart over, jeg har har kost med i hjel, og tror jeg snakker for alle freaks når jeg sier:

SER DERE IGJEN NESTE ÅR<3
http://i.imgur.com/tMaCM.jpg

veldig artig å møte folket tror muligens jeg blir sittende på freak rekka neste år <3
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Bilde fra dag 1, som viser plassen til Echuz, meg og Pyromanic:

http://farm8.staticflickr.com/7112/6909485154_8a8b033fe1_c.jpg

Takk for årets TG folkens, sees selvfølgelig om 353 dager (dager igjen til The Gathering 2013), under ett år
Noen løfta plutselig denne skjermen over fra raden over! Vi har spillt mye køddemusikk i natt da.

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvem da? De med høytalerene over hylla? De suger ihvertfall. Har jo ikke noe diskat, og spiller bare lave frekvenser. Hvis dere leser dette: Sorry for at vi ikke spiller broiler heletiden
Vis hele sitatet...
De sitter til høyre forran meg.

De gjorde det igjen

For trøtt og sånt til å nerde Photoshop nå, så laster opp et enkelt bilde som får holde enn så lenge.

Håper tråden kan bli til hjelp for nølende freaks som hvert år kommer med "åhhh skulle vært der men gidder/kan/tørs ikke ". For så skumle er vi ikke, og nFF-rekka blir sikkert bare bedre og bedre med tiden


GreenRay, meg og Narcissistic Zebra!
Slenger ut noen bilder jeg også

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9782-1.jpg
DJ miu

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9753-1.jpg
Rosa helikopter!!

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9749-1.jpg
Minecraft irl

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9737-1.jpg
Freaken

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9730.jpg
Trolling is fun : )

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9717.jpg
Ble en av de 5 første som kom inn i hallen

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/The%20Gathering%202012/IMG_9690.jpg
Bagasje fra Trønderlag! Ankom Hamar kl halv 5(?) Onsdag morgen

#GrønnStråle
Cookie Monstah ^_^
tulla litt med en kompis ^_^

og nå ligger han ved trappa på nordsida av skipet og prøver å komme seg løs x)

DOH, han er oppe x.x
Sist endret av lordstian; 8. april 2012 kl. 09:21.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
noen som har tatt overall bilder av TG fra tribuna eller lignende?
Vis hele sitatet...
Her er iallefall en panorama tatt med iphone: http://photosynth.net/view/3c27c8b4-...c-7464a6a33892
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
toffer125: Wow, det der er den kjipeste bildehosten jeg har vært borti på lenge.



I nordporten prøvde de (vet ikke hvem) seg med fancy restaurant. Noen som vet hvor godt besøket var?



Pyromanic sin T-skjorte som han også har omtalt før.



Som motvekt til VG-flagget



Hvem tok med dette?



Freak-PC-en til GreenRay. Forelska i… StålSkuff som satt ved siden av?



På StålSkuff (?) sin kjøleboks.



Døra på Bangfish sin hylle.

Jeg vet. Bildekvaliteten er borti tjohoisann, men jeg ble geleidet av et crewmedlem jeg ikke ville oppholde unødig lenge.

Noen andre forekomster av freak-logoen jeg ikke fikk med meg?
Sitat av Jonta Vis innlegg



Hvem tok med dette?
Vis hele sitatet...
Tror det var Stålskuff
Sist endret av KjemikalieX; 8. april 2012 kl. 20:45.
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Tror det var Stålskuff
Vis hele sitatet...
Det der er kabinettet hans ja
Sitat av Jonta Vis innlegg
Noen andre forekomster av freak-logoen jeg ikke fikk med meg?
Vis hele sitatet...
Hadde en freak logo i bildet mitt til Freestyle Graphics compoen...
Sist endret av F4celess; 8. april 2012 kl. 21:27.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hva faen, peaches? Det var bare ja, epic.
Vis hele sitatet...
Det ble jo annonsert på 1.april, så det beste var jo på mikrofonen når de ble ropt opp "Neida, det var ingen aprilspøk. Peaches!"

Ontopic, hvor blir det av syre bildene?
Sist endret av KjemikalieX; 8. april 2012 kl. 21:52.
http://i.imgur.com/ycLwR.jpg
Han sovnet.. Vi savnet han, så han ble erstattet med to stoler, 400 meter gaffa, noen brusbokser og litt papir.
Sist endret av En-hyggelig-bruker-29; 9. april 2012 kl. 15:21.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Ville vert fint med små kommentarer på bildene. Også vil jeg se syrebildene! Og/eller videoer. Det lar seg gjøre å blurre folk på video vil jeg tro.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Ville vert fint med små kommentarer på bildene. Også vil jeg se syrebildene! Og/eller videoer. Det lar seg gjøre å blurre folk på video vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Det lar seg gjøre, ja, men det er mye arbeid. Vet uansett ikke om det er så aktuelt.

Syrebilder blir det uansett, hold on litt til så kommer de
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Ikke gøy...
Vis hele sitatet...
Jo, for jeg av video av det^^ [COLOR="Gray"](kommer senere)[/COLOR]

Guide fra LH om hvorfan man blurrer ansikter på film.
Alt av video fra de herlige singalongene vi hadde på nettene og syrebrilleløp++ teas godt imot altså!

Sitat av Alden
hvorfor blurrer dere ansiket? bare lurer :P
Vis hele sitatet...
Fordi enkelte liker å forbli anonym for resten av verden. Og enkelte har gjort/sakt div. ting som venner/familie/onkel blå ikke skal vite.
Sist endret av Echuz; 9. april 2012 kl. 17:24.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg syntes video kan forbeholdes de som var der selv, men bilder kan vi da dele.
In the kitchen
muRit's Avatar
[COLOR="Silver"](PS! Usensurerte ansikt er enten meg selv eller folk som sa de ikke trengte sensureres)
(PS2! Værsågod å bruk bildene, men litt creds til fotografen er jo alltids lov :3)
(PS3! Beklager enkelte undereksponerte/generelt dårlige bilder - Men sånn går det med fuckings 18-55mm kit-objektiv.. Må takke Thoryllo for at jeg fikk låne objektivet hans enkelte ganger!)
(PS4! Og om folk av en eller annen grunn ikke skulle forstå det, går det selvfølgelig an å få en større versjon av bildene ved å trykke på de)[/COLOR]



Nydelig vær da vi ankom rundt 14:30, skimter skipet der fremme!


Ah, miss it


Freaksa på plass!


Et aldri så lite mini-freaktreff første natta!


Nok en gang freakrekka


Ble da tatt noen bilder underveis


More freaks!


Bangfish går løs på stakkars kompisen sin med en rød ballong


Partyshop, woop woop!


Creative

[COLOR="Silver"](Del 2 kommer!)[/COLOR]
In the kitchen
muRit's Avatar
[COLOR="Silver"](PS! Usensurerte ansikt er enten meg selv eller folk som sa de ikke trengte sensureres)
(PS2! Værsågod å bruk bildene, men litt creds til fotografen er jo alltids lov :3)
(PS3! Beklager enkelte undereksponerte/generelt dårlige bilder - Men sånn går det med fuckings 18-55mm kit-objektiv.. Må takke Thoryllo for at jeg fikk låne objektivet hans enkelte ganger!)
(PS4! Og om folk av en eller annen grunn ikke skulle forstå det, går det selvfølgelig an å få en større versjon av bildene ved å trykke på de)[/COLOR]


Relativt misunnelig på hylla/stillaset der.. Seng og hylle i ett!


Samme som forrige, bare litt bedre belyst


"Bare prøv bf3!"


Fancystuff


Moar fancystuff


Random


Relativt dårlig bilde av scenen


Sært fenomen oppe i taket


Forstår ikke hvordan enkelte av freaksa kom seg ut av skipet uten alvorlig nakkeskade. Virkelig beundringsverdig at de klarte å sove slik de gjorde i stolene sine..


Glade TG-barn!
Kan vel dele det ene bildet mitt som ble litt bra...


var en litt fin "glød" i vinduene om mårran. ble ikke så synlig på bilde tho...
In the kitchen
muRit's Avatar
[COLOR="Silver"](PS! Usensurerte ansikt er enten meg selv eller folk som sa de ikke trengte sensureres)
(PS2! Værsågod å bruk bildene, men litt creds til fotografen er jo alltids lov :3)
(PS3! Beklager enkelte undereksponerte/generelt dårlige bilder - Men sånn går det med fuckings 18-55mm kit-objektiv.. Må takke Thoryllo for at jeg fikk låne objektivet hans enkelte ganger!)
(PS4! Og om folk av en eller annen grunn ikke skulle forstå det, går det selvfølgelig an å få en større versjon av bildene ved å trykke på de)[/COLOR]


Anbefales ikke å forlate plassen sin lenger enn en halvtime om det fortsatt er igjen freaks på rekka..


Bangfish nevnte på skype en gang for lenge siden at han skulle kjøpe med joikakaker til meg på TG in case of hjemmelengsel.. Tror dere jammen ikke han gjorde det også!


SVAMPEBOB!


Freaken på hylla til Bangfish+kompis!


SYREBRILLELØP!









In the kitchen
muRit's Avatar
[COLOR="Silver"](PS! Usensurerte ansikt er enten meg selv eller folk som sa de ikke trengte sensureres)
(PS2! Værsågod å bruk bildene, men litt creds til fotografen er jo alltids lov :3)
(PS3! Beklager enkelte undereksponerte/generelt dårlige bilder - Men sånn går det med fuckings 18-55mm kit-objektiv.. Må takke Thoryllo for at jeg fikk låne objektivet hans enkelte ganger!)
(PS4! Og om folk av en eller annen grunn ikke skulle forstå det, går det selvfølgelig an å få en større versjon av bildene ved å trykke på de)[/COLOR]


Mere syrebrilleløp




Skipet godt i gang med rydding


:c


FIGHT!




Så virkelig ikke ut etter oss, glad jeg ikke var ansvarlig for rydding for å si det sånn


Avslutter med et bilde av det fantastiske freak-flagget

Jeps, utrolig nok ble jeg ferdig med bildene mine jeg også.. Må nok en gang få takke freaksa for å ha gjort årets TG så jævlig bra, så treffes vi nok igjen til TG13!
Sitat av muRit Vis innlegg
[COLOR="Silver"]
Vis hele sitatet...
Hvem er det?
Sist endret av Spirituell; 10. april 2012 kl. 22:40.
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hvem er det?
Vis hele sitatet...
Meget mulig at det er meg
Fikk tatt endel bilder jeg også, men for det meste var jeg film-guy så det er begrenset med bilder. Men jaja, la gå :3

[COLOR="gray"]Oversikt over søndre del av hallen[/COLOR]


[COLOR="Gray"]Mini-treff utenfor, før turen gikk til kebabsjappa[/COLOR]


[COLOR="gray"]Aldri sett så mange freaks samla før...[/COLOR]


[COLOR="gray"]Blitzkrig!![/COLOR]


[COLOR="gray"]Jeg og Pyromanic er flink :3[/COLOR]


[COLOR="Gray"]DJ Miu kom også innom[/COLOR]


[COLOR="Gray"]Markør av brusbokser. Ble ganske stort, før Echuz panta det...[/COLOR]


[COLOR="Gray"]Fikk hint fra 1.stund[/COLOR]


Så var det syrebrilleløp. Filmet også for det meste her, men har et par bilder som jeg kan vise fram;



Kan for øvrig meddele at personen i blå caps, og grå hettegenser er meg og at jeg er minst like pen som muRit her. Greenray på forumet vant meg også for 2 dager grunnet syrebrilleløpet. Ikke at han brukte premien sin
Sist endret av Pyromanic; 10. april 2012 kl. 23:26.
[COLOR="Red"]FORTSETTELSE[/COLOR]
Når folk er så dumme at de går og legger seg... huff.



Pynta på datamaskina til Skateward 10hi;


Og slik får man venner klokka halv fem på natta


Fikk også ganske klare instrukser på hva vi skulle gjøre


Jeg er glad jeg ikke skal rydde etterpå, for å si det mildt.


Tusen takk for TG12 alle sammen! Ble kjempevellykket 1.gangsopplevelse, så jeg teller allerede ned til TG'13 Synd det gikk så fort, men tiden går gjerne så alt for fort når man er i trivelig selskap.

Håper jeg ser flest mulig da, og at folk som skriver her at "åh jeg skulle så gjeeerne vært der" kicker seg selv bak og har seg ivei selv. Det er en oppfordring!

[CENTER]
Det bli dugg på rutan, ligg på gutan
bugg på sætan og sæd på putan,
e du blond berusa med blondetrusa,
treff vi bånn i kusa med ei hånd i musa
Vis hele sitatet...
[/CENTER]
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Pynta på datamaskina til Skateward 10hi;
Vis hele sitatet...
Virka som du ble oppriktig skuffet da jeg rev dem av. Er ikke pynt i mine øyne schø
Guys and girls. Ikke for å være en gledesdreper. Men dette er en bildetråd. Om dere vil chatte om alt mulig annet så finnes irc.