Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1665
Hei, jeg er en gutt som er veldig interessert i spill og kunne tenkt meg noen nye annbefalninger ettersom jeg føler for å ta en pause fra det jeg spiller mest: Age Of Conan. Dette spillet begynner å tape seg mer og mer

Faktorer som er viktig for meg:
1.Hinsides god grafikk, har en god pc som jeg bygde akkurat for det. Er en slags ''grafikk-hore''

2. Være gode muligheter for å styre spillet, altså at jeg bestemmer hva som skal sje, eventuelt hvordan jeg skal se ut og leve. Liker skjeldent når jeg spiller gjennom en historie som er lik alle andre som spiller samme spillet. Dette går ann om historien i spillet er veldig god da.

Spill sjangre jeg liker ( rangert etter tall, hvor 1 er best likt osv.)
1. Rollespill
2. Action/Fps
3. Racing
4. Simulator

Og ja, jeg er fult klar over at det finnes X antall liste-tråder på nFF om spill, men det er 10-talls time lesing og jeg kan ende opp med å finne null interesse for noe. Derfor føler jeg det er best for meg å opprette en ny tråd, så jeg kan få litt hjelp av et ekspert-panel av dyktige entusiaster
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fektor Vis innlegg
Minecraft *titegn*
Vis hele sitatet...
Spilt meg lei av det

Edit: Godt forslag da
Sist endret av ZELDUR; 25. januar 2011 kl. 22:47.
Mount & Blade: Warband. Verdt å sjekke ut
Test drive unlimited er vel kanskje noe for deg. Trenger tho ikke så heftig pc for å dra det, men man kan kjøpe eget hus og bil :P
Black ops, Crysis (2eren kommer snart, Dragon Age origins (*treigt som f, men 2eren kommer snart til det også.
Splinter Cell Conviction, MW2.
Og Mafia II.
Alle jeg kom på i farten.
Mount & Blade og Mount & Blade: Warband som nevnt, SYKT brae spill
Også Mirrors Edge! Er alltid en klassiker når man har en god spill-PC!
Starcraft II og Mass Effect 2
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Mount & Blade: Warband. Verdt å sjekke ut
Vis hele sitatet...
Så desverre litt for simpelt ut for min smak, så liksom ut som et arcade spill som ikke er ferdig ennå...

Test drive unlimited er vel kanskje noe for deg. Trenger tho ikke så heftig pc for å dra det, men man kan kjøpe eget hus og bil :P
Vis hele sitatet...
Det har jeg spilt tidligere å syntes var veldig gøy, venter i spenning foe 2'ern. Takk for godt forslag.

Black ops, Crysis (2eren kommer snart, Dragon Age origins (*treigt som f, men 2eren kommer snart til det også.
Splinter Cell Conviction, MW2.
Og Mafia II.
Alle jeg kom på i farten.
Vis hele sitatet...
Black Ops= mega skuffelse.
Crysis= spilt gjennom begge, og var ikke veldig imponer, kun det grafiske som var bra med spillet.
Dragon Age= et fantastisk spill, kun fått mulighet for å spilt små deler av det, men får sjekke det ut igjen, virker bra. Takk for godt forslag.¨
Splinter cell= det skal jeg absolutt sjekke ut, så veldig bra ut!! takk.
Mw2= Det har jeg fått min dose av for dette ti-året.
Mafia II= veldig imponert av det spillet, kun litt kort story.

Også Mirrors Edge! Er alltid en klassiker når man har en god spill-PC!
Vis hele sitatet...
Spillet er fett nok, men er for forutsigbart og blir litt kjedlig, man vet liksom hva som venter rundt neste sving. Runnet det på xbox rett etter release...

Sitat av iMoan Vis innlegg
Starcraft II og Mass Effect 2
Vis hele sitatet...
Mass Effect II ser perfekt ut for meg, har vært inne på tanken før, men har aldri tatt meg tiden. Får se nermere på det til helgen,takk!

Starcraft 2: Er kult nok, men ble for lei.
Fable og Elder Scrolls?
Dreamfall?
Sitat av Blåtann Vis innlegg
2. Action/Fps
3. Racing
4. Simulator
Vis hele sitatet...
Klare din pc HL2 engine motorene? som CS:S half-life2 osv..?

Da kan jeg kanjse anbefale deg garry's mod, du har en fri verden der som du kan gjøre alt på.

Alt fra RP (roleplay) til floodserver osv..
du kan gjøre alt.
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Elders Scrolls er perfekt, digger serien, synd jeg føler meg ferdig med det.
Dreamfall, nei. Det er ikke noe for meg.

Garrys mod ser jo awesome ut!
Fyfaen, det må jeg ha! Takk skal du ha.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg spilte gjennom Assassins Creed 2 her om dagen, og jeg vil anbefale det sterkt. Kontrollene er litt så-som-så, men blir lettere når du har satt deg inn i det. Grafikken er helt kurrant, storien spennende og gameplayet ganske bra. Kommer et nytt spill i Q1 av 2011, som er en sequel til 2'er. Jeg har ikke spilt 1'ern, men har tenkt til det, og det er vel kanskje der man bør begynne om man vil ha storien i sin helhet, selv om 2'ern har en egen historie.

Hvis du skal spille Dragon Age, så bør du få med deg ekspansjonen: Awakening. Litt kort, men av samme ulla som orginalspillet.

Hvis du digger RPGs burde du få med deg Star Wars: Knights of the Old Republic I & II. Gammelt spill, og grafikken er avlegges, men to solide spill alikevell.

Fallout 3 og Fallout: New Vegas burde du og ta en titt på, jeg var ikke en stor fan av spillet, men det har fått gode kritikker i de fleste respektable anmeldelser, og grafikken er ganske brukbar. Er vel et FPS-RPG.
Slenger på Star Wars: the Force Unleashed I/II. Ganske heftig grafik på de.

Har også hørt at Two Worlds II drar jævlig mye, men vet ikke
Half Life 1, spiller det nå og det er et av de beste spillene jeg har spilt. (ikke akkurat fancy graffik, men vært og sjekke ut)
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
The witcher er kanskje det beste rollespillet jeg har spilt på pc (selvfølgelig subjektivt). Måten de har greid å lage en historie hvor ingen av valgene er svart/hvitt. Alt har sine positive og negative effekter på hvordan historien utvikler seg i spillet. Kampsystemet er det litt varierte meninger om men jeg vil si det funket. I tillegg har spillet et veldig dypt alkemisystem som er essensielt hvis du spiller på vanskeligere vanskelighetsgrad. Etter spillet ble patchet til enhanced edition er det også relativt uten bugs. Spillet er vel fra 2007 så er litt utdatert grafisk. Men det vil gi deg et godt utgangspunkt for the witcher 2 som kommer ut i mai og ser mildt sagt meget pent ut. Sjekk det ut
du har ikke spilt deg gjennom crysis 2, nei? har jo ikke sluppet enda? Fable III kommer til PC, sjekk det ut

ellers, fallout serien!

Men skal du ha et spill med unik grafikk, spill Bordelands! blanding av FPS og RPG, drit fet grafikk når du venner deg litt til den! Alt ser hånddeignet ut! spillet i seg selv er også morro, spesielt online
Sitat av Blåtann Vis innlegg
S

Mass Effect II ser perfekt ut for meg, har vært inne på tanken før, men har aldri tatt meg tiden. Får se nermere på det til helgen,takk!
Vis hele sitatet...
Anbefaller Mass Effect 2! Grafikken er som krystall og som rpg er det nok et av de beste laget så langt.

Lastet det ned helt randomly etter jeg fikk meg ny 'gaming pc' for 4 måneder siden. Instalerte det for ca 2 uker siden en kveld jeg ikke hade noe annet å finne på.
Ante på dette tidspunktet ikke hva det gikk ut på eller noe. Nå, 2 uker senere har jeg over 40 timer ingame.
Sist endret av Bombasa; 26. januar 2011 kl. 01:54.
DC Universe Online, Trackmania, Gears Of War 2!, Read Dead Redemption, League Of Legends -_-
Sitat av Hightime Vis innlegg
DC Universe Online, Trackmania, Gears Of War 2!, Read Dead Redemption, League Of Legends -_-
Vis hele sitatet...
Er Red Dead Redemtion kommet til PC da?

Beklager, ser nå at han ikke nevnte noe om at spillene måtte være til PC.
Sist endret av Liverbird; 26. januar 2011 kl. 03:33.
Siden du er en grafikk Hore som liker rpg (siden du også spiller aoc regner jeg med at mmo funker også) Rift er et spill som er i beta nå men grafikken er ganske bra, jeg kjører det på absolutt laveste grafikk med 30-40 fps jeg Har riktignok ikke den beste pcen i verden men så at tilogmed folk med 5970 kunne kjøre max uten en del lagg
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Spill Amnesia. Husk å skru av lyset, og gå gjerne på VT/Skype med noen kompiser og ha voice-activation på.

(jeg hylte som ei lita jente).
Støtter han som sa Borderlands. Begynte nettopp å spille det igjen selv, og det er sykt bra. Mye action blandet med RPG og perfekt våpenfølelse. Har du venner som spiller det kan dere spille coop over nett også, opp til 4 personer.
Investor
ZELDUR's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
du har ikke spilt deg gjennom crysis 2, nei? har jo ikke sluppet enda? Fable III kommer til PC, sjekk det ut
Vis hele sitatet...
Crysis Warhead...

Sitat av dragdritt Vis innlegg
Siden du er en grafikk Hore som liker rpg (siden du også spiller aoc regner jeg med at mmo funker også) Rift er et spill som er i beta nå men grafikken er ganske bra, jeg kjører det på absolutt laveste grafikk med 30-40 fps jeg Har riktignok ikke den beste pcen i verden men så at tilogmed folk med 5970 kunne kjøre max uten en del lagg
Vis hele sitatet...
Ser ganske kult ut, men har fulgt med en stund på utviklingen av spillet og det virker som dette er et money-maker spill...
Selskapet bak virker useriøse, men får vel teste betaen, takk for godt forslag hvertfall