Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2600
Har sittet her med bomullskjeft siden jeg røyka i går og det er ikke direkte digg, hvertfall ikke når jeg ikke er påvirket av thc på noe annet vis. Er det noe annet å gjøre enn å tygge tyggis og drikke vann?

Takker for svar
Kan ikke hjelpe deg med den tørre munne du har akkurat nå.

Men etter jeg begynte å drikke mye mer vann sånn til vanlig enn tidligere og spise mer så sluttet jeg å få problemer med tørr munn. Røde øyne problemet ble betraktelig mindre det også.
Yoghurt burde funke greit.
Tyggisk er ikke så veldig bra tror jeg. Drekk saft eller brus, noe ''tykt'' noe. Vann er kjempe bra mot tørr munn generelt, men tør munn fra hasj eller amfetamin i min erfaring er det bedre å drekke brus og slikt så munnen ikke blir så tørr. Husker jeg pleide å tygge tyggis og drekke vann hele tiden, men etter hvert merka jeg at det egentlig ikke gjorde saken noe bedre. Det blei faktisk verre. Det er i hvertfall min erfaring. Prøv juice osv eller yogurth som Drittungen over meg skriver
Sist endret av Catchy; 1. august 2010 kl. 02:26.
yoghurt,is,noe godt og drikke, drops etc.
Bruk fantasien.
Juice etc er ikke bra for tennene dog.
God te liker jeg godt, smaker godt og det fukter hals og kjeft..
Fantasien som setter grenser..
Sist endret av sneipen; 1. august 2010 kl. 02:46.
jeg synes iskald melk er knall når eg har røyka litt
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Druer! Det hjelper mot cottonmouth og munchies - samtidig!
Sitat av sneipen Vis innlegg
yoghurt,is,noe godt og drikke, drops etc.
Bruk fantasien.
Juice etc er ikke bra for tennene dog.
God te liker jeg godt, smaker godt og det fukter hals og kjeft..
Fantasien som setter grenser..
Vis hele sitatet...
Dette var virkelig fantasifullt!
På butikken så får du kjøpt C-vitamintabletter som garantert gjør munnen din fuktig igjen. Oppdaget dette ved en tilfeldighet. Tablettene heter Collett C-max og koster rundt 40,-
Tror dette kan være veldig individuelt egentlig, noe man må finne frem til selv.
Jeg veit for. eks at ting som fungerer for meg, ikke funker for kompisene mine og motsatt.
Men jeg anbefaler også å innta noe mens man er fjern, etterpåklokskap funker sjeldent.
be here now
Revbatim's Avatar
Trådstarter
Gikk vekk av seg selv når jeg våknet i dag
Men takk for tipsene, skal nok prøve de C-vitaminene neste gang
Sitat av compurhythm Vis innlegg
På butikken så får du kjøpt C-vitamintabletter som garantert gjør munnen din fuktig igjen. Oppdaget dette ved en tilfeldighet. Tablettene heter Collett C-max og koster rundt 40,-
Vis hele sitatet...
Brusetablettene? De er ihvertfall jævla gode å spise, kan anbefales på det varmeste.

Ting med litt fett i, som f.eks melk, funker ypperlig. Vann gjør egentlig vondt værre som regel, men jeg anbefaler allikevel å drikke litt vann for å være sikker på at du har nok av det, så det ikke er derfor du er dehydrert. Om du er riktig hydrert så kan også drops være et godt alternativ, men man blir fort tørr om man slutter å suge på en.
Lollipopp pleier jeg å munche på. Fjerner cottonmouth og smaker helt jævlig godt i tillegg !
ArbeidsledigProletar
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Brusetablettene? De er ihvertfall jævla gode å spise, kan anbefales på det varmeste.

.
Vis hele sitatet...
Ikke smelt emaljen din med det der da :P PH 0,0 på de der.
Testa druer i dag, funka utmerket for meg. Takk for tipset =)
Sjokolademelk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det finnes en rekke produkter du får kjøpt på apoteket mot munntørrhet. Personlig foretrekker jeg Xerodent med lakrissmak.
Sitat av Simplicity Vis innlegg
Dette var virkelig fantasifullt!
Vis hele sitatet...
Hehe. Funnet flere ting som fungerer greit for mer viss jeg har vært tørr i kjeften.
Men viss du røyker mye og hele tiden må ha noe og fukte ganen med, ta i betraktning at ikke alt som er foreslått her er særlig bra for tennene over tid.
Normalt bekjemper spytt karies, er man skikkelig tørr i kjeften vil man miste mye av dette forsvaret mot karies\hull i tennene og kraftige tannlegeregninger i fremtiden.
Ta deg et eple : ) Det er faktisk noe av det beste jeg vet da jeg har røyka. Kan spise 10 stykk uten at man trenger å tenke på at man blir feit