Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1013
Hei kjære freakere

Tre spørsmål

1). Hvor varig er lsa? For tre fire uker siden pulveriserte jeg 5-7 rivea corymbosa frø og la på en centiliter med vodka i en brun medisinglass flaske. Den har stått i kjøleskap hele tiden. Kan jeg trygt drikke dette nå i romjulen.

2). Hvordan tilbreder du dine rivea corymbosa frø. ?

3). Blir man mindre kvalm enn hbwr ?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Oppløst i alkohol på et kaldt tørt sted vil det bevare potensen sin kanskje i noen år
Takk skal du ha Dodecha KP til deg., men du mener sikkert mørkt sted, ikke tørt, for det er allerede løst opp i deilig vodka. Gleder meg, kansje det blir i kveld? Fint å ha en magisk drikk stående. Men er det ingen som har noen særlig erfaring med disse bør jeg kansje legge ut en god rapport. Kan bekrefte gode interessante opplevelser med hbwr.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg mener et kaldt tørt mørkt sted. Fukt er ikke kjekt uansett hva du lagrer, selv om det er i ei flaske.
LSA varer lenge. Det varierer gjerne litt fra person til person avhengig av dose osv. Men vil anbefale å ha fri resten av dagen etter inntak. Når du våkner dagen etter har du sannsynligvis landa igjen men kan være litt "bakfjern".

Har aldri testa HBWR, men testa rivea og morning glory et par ganger. Har aldri blitt kvalm av rivea, så vil ikke tro det er noe å bekymre seg over. (Dritkvalm av MGen tho)

De første gangene jeg prøvde fikk jeg ikke akkurat noen vill trip, det føltes faktisk ikke ut som om det hadde noen effekt i det hele tatt... Etter å ha testa noen ganger til fant jeg ut at jeg fikk effekt, den var bare svært mild. Det var såvidt jeg merka det i det hele tatt. Tar du deg et trekk med cannabis blir man latterlig god i formen dog.

Dette skal egentlig være et kraftig hallusinogen, så jeg anbefaler deg å være litt forsiktig i din omgang med det.

5-7 frø høres litt lite ut for meg, men jeg fikk som nevnt aldri full feng. Vanskelig å finne gode kilder for hva som er riktig dosering for disse frøene, men rundt 25-35 skal være en middels dose.
Jeg prøvde selv 30 stk på første forsøk med rivea, uten å få noen særlig effekt.

I et senere forsøk økte jeg dosen til rundt 300 frø (ikke veldig smart, I know) bare får å se om jeg fikk noen effekt i det hele tatt. Dette er forsåvidt ikke å anbefale. Jeg merket ikke noen særlig annen effekt av en så stor dose som jeg gjorde av mindre doser, men sent på kvelden når jeg begynte å lande igjen føltes det ut som om hodet mitt var fullstendig tømt for alt som heter glede. Vanskelig å forklare, men det var ikke særlig moro.

De første gangene det ble testet brukte jeg Cold-Water-Extraction (CEW, google that shit) men det funka aldri så jeg gikk over til å spise frøa. Dette var helvette på jord med MGen fordi du fikk så evig vondt i magen, men funker fett med rivea (smaker fortsatt inderlig dritt :P)

For å bli kvitt smaken blanda jeg det gjerne sammen med litt blåbær syltetøy.
Sist endret av Dodecha; 2. januar 2009 kl. 17:11. Grunn: fjernet litt sms språk
420ftw KP til deg interessant info.
Testa 17 HBRW frø en dag jeg hadde fridag her i høst. Skrellet vekk det brune skallet og pulveriserte frøene med morter. Deretter blandet jeg dette ut i ett eggeskallglassmengde med vann. De pulveriserte frøene "løste" seg i vannet og jeg rista godt på blandingen en 15 minutters tid. Drakk dette kl 0915. Begynte å vaske huset så jeg ikke skulle bli sittende å vente på trippen. Kort tid etter, ca 20 minutter kjente jeg at jeg var litt kvalm, og begynte å gå mot dassen. Det bare kom på og opp så jeg måtte løpe siste delen for å rekke det. Var forbredt på dette og tømte negative energier ut med spyinga. Satte meg i sofaen etterpå og betraktet solskinnet mot veggen og skyggene som ble skapt der og tenkte at jeg sikkert kunne se på det hele dagen, kjente meg ikke lenger kvalm bare sinnsykt slapp.
Gitt oppover mot soverommet for å hvile litt mens det hele skulle sige på. Sovna, drømte noen merkelige drømmer og våknet av at kona kom hjem til lunsj kl 1200. Da var jeg på peak, og hun var fullt inneforstått med situasjonen.
Mange interessante opplevelser og jeg ble faktisk ferdig med vaskinga til 1500. Da var jeg tilbake på "baseline" men det var fortsatt en deilig afterglow.

Så du sier at rivea ikke gav oppkast, høres fint ut. Da blir det i morra.
utidetfri du kunne ikke ha skrevet litt mer om hvordan du opplevde "trippen"? Føler at jeg ikke har fått fullt utbytte av lsa'en da jeg ikke begynner å trippe fullt ut. Med det mener jeg at jeg bare kjenner en svak svak "feeling" i hue av at noe er på gang, men det blir aldri noe mer av det. Tar jeg meg et cannabistrekk under påvirkning blir jeg mye fjernere enn jeg skulle ha blitt og i tillegg oppleves highen noe annerledes enn hvis jeg bare røyker, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på akkurat hva forskjellen er.

Har en kompis som var med å prøvde et par ganger og han hadde samme opplevelse som meg unntatt en gang, hvor han fikk en fullblåst trip ut av 250-300 morning glory frø (rivea kan noen ganger bli kalt morning glory, men prater her om de svarte frøa).
Han hadde da sett det kom noter ut av kjeften på meg når jeg prata, vegger pulserte og diverse. Er veldig stor forskjell på det og det jeg pleier å oppleve.

Grunnen til at jeg spør om du kan beskrive trippen litt mer er at jeg vil vite hvordan effekten er for deg.
Hvis du får samme effekt som meg burde du være klar over at du kan få en svært mye kraftigere effekt neste gang du prøver og det er derfor en god ide å ikke overdrive dosene i håp om feng:P
Etter at jeg våkna klokken 1200 av at kona kom hjem, da var jeg "gjennom" til psykedelia land. Akkurat samme ekstra rommet i tankene som både sopp og syre. "Verden puster". Jeg reiser meg fra senga og merker at trippen har tatt tak, men at jeg nok har sovet bort mye av den. Går ned til kona som drikker kaffe, hun spør om hvordan det er idag. Vaskeprosjektet ble bare avbrutt når jeg skulle tømme meg. Sola skinner, høstfargene flammer mot meg og jeg kjenner at jeg elsker henne. "Joa, det funka bra det. Men litt spying da..". Vi snakker om "løst og fast" men jeg merker at hun er veldig i den vanlige verden og jeg sitter stort sett å gliser. Uansett når hun er ferdig med kaffen overlater hun huset til meg og vaskingen kan begynne.
Nå er slappheten mindre framtredende og jeg hører på høy musikk mens jeg vasker huset. Pupillene store og svarte som tjern. Tar meg en blås og kjenner symbiosen mellom frø og tjall, ingenting som river meg avgårde, men en tripp læll. Kosten over gulvet, tanken gjennom hodet. Huset luftes, sinnet renses. Beste turen ever.

Mye tanker og mye healing kjennes de frøa ut som for meg.


.........

Nå står fortsatt Rivea Corymbosa blandingen min i kjøleskapet. Rakk ikke å ta den idag.

..............
Men jeg rakk det idag. kl 1950. Merker en nesten umerkelig svimmel døsighet og nedsatt konsentrasjon. Lydene virker nærmere. Tankene adspredt og "gliset" på plass. Kommer nok til å triple dosen så snakker vi, men jeg er takknemlig for denne plantelæreren.

Takk for info mht til dosering, 420ftw KP for det. Jeg går for 25 stk neste gang, tror det er passe for å "komme gjennom."

For såpass forsiktig dosering som detta er rett og slett ikke noen grensesprengende dose for å si det sånn. Ihvertfall ikke enda, men den siger på gitt....>
Sist endret av utidetfri; 7. januar 2009 kl. 22:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk du like bra effekt av riveaen? Kom du gjennom for å si det sånn?:P

Har en følelse av at med HBWR kan man være mer sikker på en ordentlig trip, men jeg takler faen ikke smertene i magen...
Kom ikke gjennom men tenker dose på 25 er passe. Knus til pulver med morter, la ligge i bitte litt vodka i en time, rist i ny og ne. Ikke sile av frø massen men spise den også. Slik gjør jeg det neste gang tenker jeg.

Når det gjelder spyinga er det sikkert bra å rense seg i ny og ne. Men de svarte frøa styrer jeg unna.

Merket ingen kvalme.