Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2323
Hei
Jeg er ikke helt sikker på om denne tråden ligger i riktig kategori, men for all del bare flytt, eller si ifra hvis den gjør det.
Altså, jeg har søkt litt rundt her i forumene, men har ikke funnet noen beskrivelser på hvordan man hacker en Nintendo Wii. Har jeg oversett det, eller er det ikke lagt ut noe? I så fall, er det lov å legge ut en beskrivele på hvordan man gjør det, eller strider det med diverse lover eller forumregler?
http://www.modnet.no/product_info.ph...8af62b114f9d24

Der står allt du trenger... Ligger video om hvordan du gjør det også.

Har du en Pal versjon, så husk når det kommer at du må oppdatere når du spiller, ikke instalere oppdateringene fra en ntcs spill! Da kan wiien bli litt fucked.
Takk
Er det tryggere å installere en chip i Wii enn å installere Twilight Hack, eller har dette ingenting å si?
Sitat av SkreMcDuck Vis innlegg
Takk
Er det tryggere å installere en chip i Wii enn å installere Twilight Hack, eller har dette ingenting å si?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke forsøkt med chip, men det er nok mindre stress å cracke via twilight hack. Dette har jeg gjort på flere wii, og uten problemer.

Du kan finne en guide her.

Etter at du har kjørt twilight hacken, så må du installere "Homebrew Channel"

Mer homebrew kan du finne her.
Takk, Takk
Nå går det sikkert bra!