Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1523
hei! jeg har en ekstern hard disk som har funka greit og fått lagret en del ting på den som eg veldig gjerne vil ha fatt i, plutselig uten noe knall og fall eller lignende, så funker den ikke. Den lyser, data maskinen finner den, den dukker opp på Min datamisk som Lokal disk (Q MEN, når jeg prøver og åpne den så får jeg opp

stedet er ikke tilgjengelig
Q:/ er ikke tilgjengelig
ingen tilgang
og har googlet og styrt på men finner ikke noen løsning som har funka...så derfor håper jeg at det er noen her inne med kunnskap som kan hjelpe meg og få den opp igjen!
krysser fingrene
Q: er som regel et slags biprodukt av en office-installasjon eller noe. En ganske vanlig irritasjon, som mange opplever. Ikke tilgjengelig er standard beskjed på denne. Sikker på at du ikke prøver feil stasjon, og at det ikke er D: som er disken du ser etter?
Trådstarter
6 0
ja desverre, har prøvd på flere dataer og har komt opp ingen tilgang på alle sammen, C er hoved disk D: er dilldall disk , å de er begge 2 interndisker som alltid er der, Q: er oppført som HDD USB mass storage device irriterer meg grønn over dette!
Trådstarter
6 0
står så fint at disken er ikke initialisert, og kan ikke initialiseres pga den er skrivebeskyttet på...noe som kommer på alle funksjoner på denne menyen