Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 7964
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Jeg kaller ganske enkelt alle som hittil har vært med i diskusjonen for PK/Psykopat fordi de ER det.

og her er det du som rakker ned på meg, isteden for å ta for deg nettop saken jeg har fremmet!

[edit] OndSofa, er du en norwegianmafia admin? [/edit]
Vis hele sitatet...
Definer 'psykopat' for meg er du snill.

Du klarer jo ikke å svare på det jeg spør om en gang..

Nei, jeg er ikke NorwegianMafia Admin, men ikke si det til noen.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
da-Nuka, debatten synes for meg allerede vunnet, men med ditt skrudde og ideologi-pregede ungdomspolitiker syn, synes det vanskelig for deg å akseptere dette. Du markerer deg spesielt som en grøsselig grov idiot med å kalle alle dine politiske motstandere psykopater, og jeg har til gode å se en eneste kilde/eksempel som du kan legimitere propert. Har du noen gang prøvd å se ting fra andre synsvinkler? Mitt store håp er at du snarest slutter å poste det populistiske pisspreiket ditt her på forumet, fordi du forsurer en ellers alldeles strålende fredag for meg.

forøvrig synes jeg avataren din er mektig stygg.

ærbødigst, apraksin
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Les hele posten min om igjen dere,
og legg ifra dere psykopatvanene deres.

og siden er for det meste ikke en kilde, men noe som jeg synes DERE burde lese.
Vis hele sitatet...
psykopati personlighetsavvik som bl a preges av manglende hemninger og dårlig evne til å fungere i mellommenneskelige og sosiale forhold .
Vis hele sitatet...
Dette er hva psykopat betyr, DU har manglende hemminger når du priser USA uansett hva de gjør, DU har dårlig evne til å fungere i dette sosiale og mellommenneskelige forholdet kalt et forum. Alle kan tilpasses et sånt begrep, men du kan ikke vinne en diskuskjon ved å kalle folk psykopater. Det eneste du oppnår er at du i ditt eget hodet opphøyer deg selv over alle som er uenige med deg.
Kan ikke dere fra antipsykopat finne dere et nytt ord å bruke isteden for å ødelegge dette ordet. Arabiske og persiske ord er jo in blant ungdommen idag, finn et ord der

Dere råtter dere sammen!
Ser for meg ut som om dere trenger minst 8-10 på 1 for å kunne vinne noen debatter her!
Vis hele sitatet...
HVis du hadde hatt litt mer erfaring på dette forumet hadde du sett at de som går imot deg gjerne kan være helt uenige i diskusjoner, så at vi råtter oss sammen er bare tull.

Det er FEIL, USA har ikke hatt kolonier i midtøsten!
Vis hele sitatet...
Helt riktig, men det har andre vestlige land, og idag ser en ny type imerialisme og den står USA i bresjen for.

Sunni og Shia muslimer er bare grener innen dette politiske systemet, akkurat som høyre og venstre siden.
Vis hele sitatet...
Det viser bare hvor far off du er med utsagnene dine.

DU leste kanskje ikke linken jeg gav under! Som viste at du ikke kan koble USA med terror slik du gjør på PK/Psykopat vis her!
Vis hele sitatet...
Jeg leste faktisk det han hadde skrevet, men som alt annet som står på antispykopat.net så var det bare generell svada, og det ga ikke noe endliche lüssnung på om USA kan klassifiseres som terrorister. Du må jo faen skjønne at dette er noe som diskuteres verden over, og at det en tulling har skrevet uten motargumenter på en politisk sett meget ensporet side ikke nødvendigvis stemmer.

Nei! Det er riktig!
For koranen og ISlams lære oppfordrer til hellig krig og til bruk av metoder som kalles TERROR.
Vis hele sitatet...
Jasså, så det er derfor onkelen min fra iran alltid skyter på oss med ak-47 ved familietilstelninger.

Hvis du gidder å scrolle opp, så har jeg sagt at det absolutt ikke er alle som er PKere eller psykopater.
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen mellom PK-er og psykopat?

Her kan du si hva du vil, men USA støttet IKKE gassingen av flere tusen kurdere. Derimot var det ett av argumentene for å angripe saddam regimet idag, fordi han har gjort det før, og kan gjøre det igjen.
Vis hele sitatet...
Nøkkelord KAN. Du har enda ikke kommet med noe bevis for at de fant MØV i irak, bortsett fra den en saringass/sennepsgass beholderen som var tredve år gammel...
Da - nuke, kan du begrunne hvorfor vi er PK/psykopater da? Det du skriver må være noe av det tåplikste jeg har lest på LENGE!
Ondsofa er software utvikler(?), så nå må du passe deg. Ellers stenger han kontoen din. (Ironi).
Problemet Da-Nuka er alle selvmotsigelsene dine, først poster du et teit innlegg hvor du redegjør for at Frp ikke er rasistisk, så klarer du å trykke ut at vi skal utslette Islam og at de er roten til alt vondt her i verden. Tror du bør starte å klype deg selv litt i armen!
Og at det er 10 stykker som er imot deg, og ingen med, viser bare kanskje at det er flere som mener det samme? Eller er det så forferdelig utenkelig?
Vis hele sitatet...
Det viser bare at på dette forumet er det kun sosialister og psykopater.


Definisjon på psykopat:
En psykopat er ofte en som bruker helt feil tankegang for å oppnå ha frem til å bli riktig. F.eks å sammenlikne USA og G.BUSH med terrorister og Hitler.
En psykopat er også veldig ofte hjernevasket, og får assosiasjoner til "rasisme", "nazsime" osv når det er snakk om høyre siden. En psykopat henger seg fort opp i små ting, for å snike seg unna det som egentlig var poenget med setningen.
En psylopat følger ofte sitt "Anti-USA" mønster, uten egentlig å vite hvorfor, og når han blir spurt, kommer han med ting som ikke engang er sant,og han begynner isteden sin "Er du rasist", eller "Du er bare en idiot" taktikk.Han er også overbevist om at USA styres av en jødisk lobby. Samtidig som han lar sin vrede gå ut over kirke og kristendommen lovpriser han islam ved å forsvare alt hva islam står for.Han kan prate seg varm om likestilling, kvinners frigjøring fra mann og kapitalen, lik lønn og kvinnefrigjøring generelt. Men han skiller klart mellom muslimske og kristne kvinner. Muslimske kvinner unner han ikke engang et forbud mot slør, langt mindre en frigjøring fra det islamske åket. Slik argumentasjon avviser han galant med påstander om skjulte motiver der den egentlige hensikt er å gasse muslimer til døde. I det hele tatt er psykopater notoriske diskusjonsforbrytere som går over lik for å dreie diskusjonen bort ifra selve temaet.
Siden det å være politisk korrekt psykopat innebærer svære motsetninger og gedigne gap mellom meningene når de holdes opp mot hverandre er psykopaten konstant på retrett og når det virkelig røyner på trekker psykopaten seg ut av diskusjonen ved enten konsekvent unngå selve temaet slik at motdebattanten går lei eller ved å rable ned noe fullstendig usammenhengende og meningsløst skvalder. Dette siste gjør han for at det skal se ut som at han tilhører en liten eksklusiv klikk av bedre begavede supermennesker som aller nådigst nedlater seg på en diskusjon med en rasistisk apekatt. Han gjennkjennes også ved at han er notorisk subjektiv. Han har som nevnt alldri selv tenkt en selvstendig tanke og baserer sine meninger utelukkende på antagelser, gjettninger, irrasjonelle sammenligninger, egne fordommer som han dytter på andre, generelle fordommer, rasistiske tilbøyeligheter, svakt selvbilde, null moral, lavt kunnskapsnivå, egne dårlige erfaringer. I tillegg kommer de typiske psykopatiske karakterbrister som kombinert med de øvrige momenter frembringer et meningsmonster som ikke bare er til skade for andre men i siste innstans også for seg selv.
-------------------
Hvis du er virkelig nysjgjerrig eller har lyst på en enda bedre definisjon på psykopat bør du enkelt og greit se på siden til antipsykopat.
og isteden for å kalle alt jeg skriver for svada, og si at jeg mangler erfaring(Slik psykopater gjør),
kan dere ikke prøve å sette dere inn i det jeg skriver da, og se at det er sannt...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Du bruker en retorikk som jeg har sett lignende eksempler av i mein kampf. sier mye........
Hvis du ser på deg selv, så passer du utmerket til psykopat!
Du sammenlikner og får assosiasjoner med Hitler, akkuratt som jeg sa i posten over! Hva var egentlig det der godt for?
(Bortsett fra å bevise at du var en psykopat)
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
åjåjåj, deng! der tok du meg gitt, det der var godt for å illustrere at du har nøyaktig like liten toleranse for andres meninger som nevnte herre hadde, hvertfall slik du framtrer her på forumet. sjelden eller alldri har jeg sett så latterlig argumentering som du presterer. hvordan i helvete har du hengt deg opp i dette psykopat-pisspreiket ditt i det hele tatt? Du må bare snarest akseptere at så lenge ditt svar på alt vi kommer med er å kalle oss psykopater (hvilket jeg finner direkte utrolig tåpelig), vil du alldri få så mye som et eneste svar her på forumet som i det hele tatt heller mot å ta deg seriøst. jeg kan ikke huske at vi har hatt noen så ekstremt politisk føkka her på huset i løpet av mine tre medlems-år, og jeg vil påstå at den jevne FRP-politiker generelt framstår som langt mer politisk kløktig en det du har prestert (hvilket burde skremme vannet av deg). Carl-Ivar hadde skammet sleiken av seg hvis han leste dette, sann mine ord.

Jeg finner det faen meg umulig å få uttrykt min forakt med ord, og konkluderer pent med at hvis du kaller meg psykopat en gang til, nekter jeg å sløse en eneste stavelse til på deg, for politisk sett virker du mer forstoppet en min bestemors 87 år gamle tarm.

uærbødigst, apraksin
Da-Nuka: Kan ikke du værsåsnill å kutte ut det derre psykopat-kjøret! Jeg blir så lei. Lær deg heller å diskutere ordentlig, istedetfor å henvise til ei høyreekstrem-wannabe-intellektuell-ordrunker-side hver gang folk sier deg imot. Hva er det egentlig med dere?
Da - Nuka: Langt ifra alle på dette forumet er sosialister (meg for eksempel). Vi til foskjell fra deg, har lært å respektere hverandres meninger, og ikke ty til slike enkle midler som å beskylde motparten for å være psykopater.

Psykopat: person som lider av psykopati, forskj. abnorme tilstander som kjennetegnes ved asosial og amoralsk atferd, følelseskulde, manglende hensyn til andre osv., men som ikke forårsakes av noen spes. psykiatrisk sykdom. Bet. har intet eksakt vitenskapelig innhold og brukes i stor utstrekning til å uttrykke misbilligelse. Begrepet brukes i psykiatrisk litt.
-Caplex-
Vis hele sitatet...
Som du ser kunne du spart deg for den lange utredningen din om hva du tror er psykopater, lær deg heller ordets ordentlige betydning.
Utifra de postene du har kommet med så langt, synes jeg at du passer langt bedre til denne beskrivelsen.
Sist endret av FotSopp; 4. juni 2004 kl. 12:57.
Jeg har absolutt ikke bare kommet med "psykopat" som argument.
Men dere ser tversj igjennom argumentene mine!
Blar dere tilbake finner dere hauger av argumenter og begrunnelser som dere nok en gang sniker dere unna!


Vær så snill å la være å kritisere andre og prøv å diskutere isteden! For jeg har en hel haug med ubesvarte spørsmål, utfordringer,argumenter og begrunnelser lenger bak i posten,
som kun er blitt besvart med
tullete assosiasjoner og sammenlikninger og "fornekt fakta med vilje".

Jeg tror Carl I. Hagen hadde vært med på at dere er håpløse til å diskutere.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av SilverKhan
Jasså, så det er derfor onkelen min fra iran alltid skyter på oss med ak-47 ved familietilstelninger.
Vis hele sitatet...
LOL ¨


Opprinnelig postet av DeeZire
Ondsofa er software utvikler(?), så nå må du passe deg. Ellers stenger han kontoen din. (Ironi).
Vis hele sitatet...
Er det noe jeg IKKE er, så er det det
Jeg kunne kanskje ha stengt kontoen hans før, men det er en svunnen tid

Da - Nuka minner mere om en sektleder, enn en politiker..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Hva om vi bare ignorerer kisen og vender tilbake til topic? det eneste som kommer ut av dette er latterlig mye frustrasjon.
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Vær så snill å la være å kritisere andre og prøv å diskutere isteden!
Vis hele sitatet...
Holy fucking hell, kødder du eller? Du har jo faenikke gjort annet enn å kalle folk psykopater i sågodt som hver eneste jævla post du har kommet med her! Og så vil du at vi skal slutte å sammenligne deg og ideologien din med Hitler og nazismen?

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør!

Du har flere ganger nå fått ordbokdefinisjonen på en psykopat, så slutt å tulle.


Det at du faktisk sier at islam kun er en politisk ideologi, og at alle muslimer er kvinneundertrykkere og er imot alt vesten står for er rett og slett latterlig. Jeg har muslimske venner, og i de husholdningene jeg har vært i har mennene behandlet kvinnene med ytterste respekt, i motsetning til mang en norsk kammerat har gjort. For å bevisse et poeng;

Sitausjon 1; Jeg var hos en kammerat for 6-7 år siden. Da moren hans kom hjem spurte han henne hvilken film hun hadde leid til oss. Da hun svarte at hun hadde glemt å leie film til oss, og kun hadde leid til hans yngre bror klikka han og begynte å rive henne i håret og kalle henne en hore.

Situasjon 2; Jeg har en kompis som dessverre er blitt ganske hardcore junkie. Han lyver, stjeler av familie og venner, og gjør alt som står i hans vei for å skaffe dop.

Hva slags forskjellige bakgrunner tror du disse har?

Jeg har mye mer på hjertet, men har ikke tid akkurat nå.

Åja, forresten, hvor gammel er du?
Opprinnelig postet av Da - Nuka
Jeg har absolutt ikke bare kommet med "psykopat" som argument.
Men dere ser tversj igjennom argumentene mine!
Blar dere tilbake finner dere hauger av argumenter og begrunnelser som dere nok en gang sniker dere unna!


Vær så snill å la være å kritisere andre og prøv å diskutere isteden! For jeg har en hel haug med ubesvarte spørsmål, utfordringer,argumenter og begrunnelser lenger bak i posten,
som kun er blitt besvart med
tullete assosiasjoner og sammenlikninger og "fornekt fakta med vilje".

Jeg tror Carl I. Hagen hadde vært med på at dere er håpløse til å diskutere.
Vis hele sitatet...
Nå er det du som ignorer det vi poster. Som jeg sa, er et av kriteriene for å kunne føre en ordentlig diskusjon å ha respekt for motpartens argumenter, hvis jeg scroller tilbake litt nå, ser jeg helt klart at at det er noe du har mislyktes sterkt i. Kanskje hvis du hadde tatt litt til vett før du kom her og slang "psykopat" til alle som kom emd mot argumenter, ville vi faktisk hatt en ganske god diskusjon gående.
Folk er ikke slik at om du kommer med et (godt?)argument så gjør folk en politisk og/eller en moralsk helomvending og følger ditt syn. Folk forsvarer det de tror på og kommer med mot argumenter for sin sak, akkurat slik som du gjør (uten å bruke skjellsord). En ting du burde være litt forsiktig med er å begynne å diskutere ting du vet svært lite om f.eks når du begynner å legge ut om Islam som kjernen til all terror og forklarer rettninger innenfor islam som "politiske grener".

Edit: Eid av King Ghidora
Sist endret av FotSopp; 4. juni 2004 kl. 13:28.
Jeg tror Carl I. Hagen hadde vært med på at dere er håpløse til å diskutere.
Vis hele sitatet...
Vet du hva, det tror jeg og.

Om dette forumet er fult av sosialister? I wish. Men slik er det altså ikke:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...s+det+var+valg

Hva gir du meg? FrP øverst? Og likevell er ingen enige i at Islam ikke er en relgion, men "en blanding av et utrloige undertrykkende politisksystem og en perversj og barbarisk kult grunnlagt av en dokumentert pedofil voldtektsmann,landeveisrøver og slavehandler kalt Muhammed."?
Jeg vet ikke med crew, men jeg synes dette her er grunnlag for bann.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
En psykopat er ofte en som bruker helt feil tankegang for å oppnå ha frem til å bli riktig. F.eks å sammenlikne USA og G.BUSH med terrorister og Hitler.
Vis hele sitatet...
Jeg synes man bør være forsiktig med å trekke paralleler mellom Bush og Hitler, men USA bedriver terror og har bedrevet terrorhandlinger som er helt like hva vi idag forkaster, bl.a. mot cuba. Dette med "feil"tankegang er bare tull. Dere antipsykopater mener deres syn er riktig, andre mener sitt syn er riktig, innse dette eller vil du aldri kunne diskutere noe som helst.

En psykopat er også veldig ofte hjernevasket, og får assosiasjoner til "rasisme", "nazsime" osv når det er snakk om høyre siden.
Vis hele sitatet...
Hjernevasket? av hva da? historie? Grunnen til at mange assosierer høyresiden i politikken med rasisme er at det tradisjonelt sett finner de sterkeste motsetningene mot innvandrere, det er her vi finner de konservative som ofte hevder at innvandrere fører mye bråk med seg og skriker ut om kriminalstatistikk. På høyre siden finner vi også de økonomisk liberale som begrunner innvandrerfientligheten sin med at Norge ikke trenger innvandrer på samme måte som vi gjøre for 30 år siden. Nazismen har egentlig ingen klar plassering på noe politisk kart, hverken det enkleste du ser på ungdomskolen med høyre og venstre eller de litt mer utfyllende 2-dimensjonale kartene. Er Nasjonalsosialismen: sosialistisk (Röhm, Strasser, Goebels), nasjonalistisk (Göring), pangermanistisk (Himmler), rasebasert (Rosenberg) eller bare Hitler...? Det den ihvertfall klart er er fascistisk, med en statsstyrt, men privateid økonomi går de imot det meste av det vi idag kaller høyresida. Men historisk sett samarbeidet Hitler utelukkende med høyresida i politikken.
USA er idag et land med en meget høyrerettet politikk. Landet er også MEGET patriotisk (nasjonalistisk). Parallellene ligger faktisk der selv om det ikke gir noe mening å gripe fatt i dem.

En psykopat henger seg fort opp i små ting, for å snike seg unna det som egentlig var poenget med setningen.
Vis hele sitatet...
Dette handler jo om dårlig/uskikket debattteknikk... Men ofte kan en liten del av et innlegg forklare mye av tanken bak det

En psylopat følger ofte sitt "Anti-USA" mønster, uten egentlig å vite hvorfor, og når han blir spurt, kommer han med ting som ikke engang er sant,og han begynner isteden sin "Er du rasist", eller "Du er bare en idiot" taktikk.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg opplevd, men jeg ser hele tida at antipsykopater trekker fram dette argumentet. Jeg er delvis enig. Vi rir idag på en anti-usa bølge der det er "in" å hate USA, mange kommer med dårlige argumenter. Men hva gjør deg så jævlig mye bedre du støtter USA blindt og hater Islam blindt...?

Han er også overbevist om at USA styres av en jødisk lobby.
Vis hele sitatet...
Det er ingen tvil om at jødisk lobby påvirker USA sin politikk, men å si at den styrer USA blir for drøyt. Jeg har forøvrig aldri hørt noen si det menmen...

Samtidig som han lar sin vrede gå ut over kirke og kristendommen lovpriser han islam ved å forsvare alt hva islam står for. Han kan prate seg varm om likestilling, kvinners frigjøring fra mann og kapitalen, lik lønn og kvinnefrigjøring generelt. Men han skiller klart mellom muslimske og kristne kvinner. Muslimske kvinner unner han ikke engang et forbud mot slør, langt mindre en frigjøring fra det islamske åket. Slik argumentasjon avviser han galant med påstander om skjulte motiver der den egentlige hensikt er å gasse muslimer til døde.
Vis hele sitatet...
Dette er kanskje noe av det største tullet jeg har hørt, kan du vise meg noen som noengang har sagt noe slik? det må jo være grenser for hvor mange ord du skal stappe i kjeften på dine motdebattanter.

I det hele tatt er psykopater notoriske diskusjonsforbrytere som går over lik for å dreie diskusjonen bort ifra selve temaet.
Vis hele sitatet...
Men det å skrike PK! PK! Psykopat gjeng!!! Sosialister!!! Saddams nyttige idioter!!! det er HELT greit

Siden det å være politisk korrekt psykopat innebærer svære motsetninger og gedigne gap mellom meningene når de holdes opp mot hverandre er psykopaten konstant på retrett og når det virkelig røyner på trekker psykopaten seg ut av diskusjonen ved enten konsekvent unngå selve temaet slik at motdebattanten går lei eller ved å rable ned noe fullstendig usammenhengende og meningsløst skvalder.
Vis hele sitatet...
mer generell svada fra antipsykopat... Lek med fine ord og finn på ting som du kan dytte ned i halsen på motstanderne dine, juhu!

Dette siste gjør han for at det skal se ut som at han tilhører en liten eksklusiv klikk av bedre begavede supermennesker som aller nådigst nedlater seg på en diskusjon med en rasistisk apekatt.
Vis hele sitatet...
Dette siste gjør han for at det skal se ut som at han tilhører en liten eksklusiv klikk av bedre begavede supermennesker som aller nådigst nedlater seg på en diskusjon med en anit-rasistisk/sosialistisk/psykopat apekatt.
Vis hele sitatet...
Du skrev feil ord, dessuten var det vel deg selv du mente ikke "han".

I tillegg kommer de typiske psykopatiske karakterbrister som kombinert med de øvrige momenter frembringer et meningsmonster som ikke bare er til skade for andre men i siste innstans også for seg selv. Dette siste gjør han for at det skal se ut som at han tilhører en liten eksklusiv klikk av bedre begavede supermennesker som aller nådigst nedlater seg på en diskusjon med en rasistisk apekatt. Han gjennkjennes også ved at han er notorisk subjektiv.an har som nevnt alldri selv tenkt en selvstendig tanke og baserer sine meninger utelukkende på antagelser, gjettninger, irrasjonelle sammenligninger, egne fordommer som han dytter på andre, generelle fordommer, rasistiske tilbøyeligheter, svakt selvbilde, null moral, lavt kunnskapsnivå, egne dårlige erfaringer.
Vis hele sitatet...
Dette (og resten av posten din, minus diverse eksempler) passer så utrolig godt på deg selv...



Hvis du er virkelig nysjgjerrig eller har lyst på en enda bedre definisjon på psykopat bør du enkelt og greit se på siden til antipsykopat.
Vis hele sitatet...
Har lest endel der, og det er skremmende å se hva slags syke mennesker det finnes her i verden

Da-Nuka: Har du lest Mein kampf?
Hvis ikke du har det åssen kan du vite at apraksin tar feil når han sammenligner utsagnet?
Du er faen meg noe for deg selv, Da-Nuka. Det verste er at man nedlater seg til å bli provosert. Du mener selv at Carl I Hagen ville vært stolt av deg? Folkens: FRP kommer i regjering om ikke lenge!

Jeg orker ikke å ta Da-Nuka seriøst, og jeg er fullstendig enig med alle som legger sjela si i å denge alt det høyreekstreme pisset han gurgler opp i hver eneste post. Jeg respekterer at det finnes sånne som deg Da-Nuka, og jeg er glad for at du viser for alle her hvor bedritent menneskesynet til høyreekstremister er.

Nytt ord i ordboka: Da-Nuka
A person with an antisocial personality disorder, manifested in aggressive, perverted, criminal, or amoral behavior without empathy or remorse.

Synonymer: Hitler, Bush, Quisling, Diktator, Morder, Syk faen, PK, PSYKOPAT.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Er det noen som er mentalt i ubalanse her, så er det vel Da - Nuka. Hadde han kunnet argumentere godt for seg og ungått personangrep hadde man i det minste kunnet føre en diskusjon.

Den "folkelige" måten å definere en psykopat på er vel kort og godt at en psykopat er en person men liten eller ingen grad av samvittighetsfølelse (dette har blitt nevnt tidligere). Med tanke på at jeg ikke bryr meg om hva Da - Nuka mener om det jeg sier, kan jeg vel i så måte regnes for å være ha psykopatiske trekk. Da - Nukas definisjon på en psykopat har jeg aldri sett eller hørt om tidligere, og jeg tviler på at psykiatere og psykologer (som vel er fagpersoner på området) vil si seg enig i hans definisjon.

Offtopic: Hvor er wong i denne diskusjonen forresten?

edit: Tror nok ikke at Carl I. Hagen har mye til overs for frp-tilhengere med manglende retoriske evner som stiller partiet i dårlig lys.
Sist endret av Dekilaz; 4. juni 2004 kl. 14:06.
Haha, moret meg mye med denne tråden!, men jeg gidder ikke prøve å diskutere!
Å diskutere med Da - Nuka er som å prøve å diskutere med en lillesøster/bror som har låst seg, og hver gang du prøver å si noe holder henne/han hendene for ørene og sier blæh!

men en ting kan du jo tenke over Da-Nuka:
Hvorfor er det så mange mot deg og ikke en levende sjel som støtter deg? Kanskje du er den eneste som ikke er en psykopat i denne gale verden..?
Da- Nuka: Ta Samfunnskunnskap på videregående.. Den tiden du ikke bruker på å kalle læreren din en psykopat, kan du kanskje bruke til å lære litt om hvordan verden fungerer.
Jeg har holdt ett godt nivå synes jeg,
men dere gjør ikke annet enn å kritisere, isteden for å besvare spørsmål.

Jeg har forresten sendt artikkelen min til Carl I. Hagen,
og han sa den var bra! Så det så!
Hvis dere hadde giddet å lese den og skjekke opp det jeg skriver isteden for å valse rundt i rotteflokken deres, kunne dere kanskje ha sett at jeg ikke bare "gurgler opp" "høyre ekstremistiske" greier.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
For the record: Da - Nukas definisjon på psykopat er antispykopat.net sin omdefinering av ordet for å få det til å stemme med at anti-rastister, sosialister ol. er tullinger...

Jeg mener det er latterlig å gjøre noe slik men jaja...

edt: kan du svare på det jeg skrev ovenfor... jeg prøver å føre en diskusjon her
Alt som stod i den posten din er jo tatt fra før jo!
Ta en titt videre opp så har jeg argumentert mot alt det der.
Neste....
Master debater
Dekilaz's Avatar
Jeg tenkte forsåvidt ikke på artikkelen din da jeg nevnte Carl I., jeg tenkte heller på at du her har kommet med flere dårlig begrunnede påstander (hvilket for øvrig også gjelder flere andre medlemmer her på forumet, med da du omtrent er den eneste personen her som representerer ekstremkonservative synspunkter er det viktig at du holder diskusjonen saklig med god argumentasjon og kildehenvisning - dette er ditt ansvar og ingen andres, og du kan ikke bruke dette som unnskylding for din egen utilstrekkelighet i diskusjonen).

Jeg ville imidlertid vært forsiktig med å kalle Da - Nuka en høyreekstremist, da dette er et ord som gjerne brukes om nazister og rasister. Jeg er fullstendig klar over at en høyreekstrem pr. definisjon ikke er en slik, men det er nå en gang sånn uttrykket ofte brukes i dagligtale. Jeg har ikke sett at han har kommet med direkte rasistiske utsagn, og det er vel i så måte bedre å kalle ham en særdeles konservativ person.

Jeg lurer uansett på hvor han har fått denne psykopatdefinisjonen sin fra, da ordet psykopat (såvidt meg bekjent) ikke brukes om eller innen politikken.
Sist endret av Dekilaz; 4. juni 2004 kl. 14:54.
Da er faen ikke Carl I. Hagen serlig god i norsk han heller. Hvis man skal kunne holde et godt nivå på en diskusjon, så må man ivertfall skrive riktig norsk. Dine setninger er vanskelige å tyde og vanskelige å forstå hva du vil frem til.

Jeg fikk faktisk lyst til å lage en psykopat.net side, så jeg hadde noe å gjemme meg bak også. Er det noen som er psykopat her så er det deg. Måten du definerer en psykopat på likner veldig på deg og din være måte. Useriøs og barnslig, med rar ideologi.

Har ikke sett en som er enig med deg i det du sier. For meg høres det ut som du er en fjortis som prøver å sette seg inn i politikk. (Jeg er selv 16 år, og det virker som at jeg vet mer om politikk enn deg.)

Det med at alle her er sosialistiske er kanskje fordi de fleste studenter er sosialister, og de fleste her er studenter.

Dessuten så _ER_ Islam en religion. Jeg var opp i eksamen om det i dag. Så Hvis vi skal kvitte oss med Islam, så må vi kvitte oss med Kristendom og liknende.
Sist endret av Deezire; 4. juni 2004 kl. 14:47.
Grunnen til at jeg skriver så dårlig norsk her er rett og slett at jeg ikke gidder å rette hver setning, bare det blir leselig så går det helt fint.


Hvis du tror Islam er en relgion, så ber jeg deg ta en titt innom
http://fomi.ytring.dk

Jeg lurer uansett på hvor han har fått denne psykopatdefinisjonen sin fra, da ordet psykopat (såvidt meg bekjent) ikke brukes om eller innen politikken.
Vis hele sitatet...
jeg har fått det fra antipsykopat.net.

Edit:

Og det er fremdeles en hel hurv med argumenter som er ubesvarte fra min side, helt siden min andre post i denne diskusjonen!
Islam er en religion.

Bestående av Shia- og Sunnimuslimer.
Jeg ber deg følge med i Krl timene. Du kan faktisk lære litt der.

Viste du at over 1 milliard er muslimer? Det er en del det. Altså det er ikke bare å bli kvitt det.

Den sida du gav meg er et forum imot Islam og Islams innflytelse i norge. Ikke på verdens basis. Nå gadd jeg ikke sette meg inn i den sida siden den så useriøs ut, og den var veldig rotete.
Islam er IKKE en relgion!
se og les igjennom FOMIs nettsider! Der kommer sannheten frem.

og det går da ann å PRØVE å bli kvitt svineriet!
Blant annet ved å opplyse folk om hvor grusom Islam læren er!
eller ved millitære aksjoner.
foreslår at vi kvitter oss med kristendommen i samme slengen.Religion er en rar måte å finne meningen med livet på.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Det hadde nå vært bedre om du hadde hentet definisjoner fra steder som praktiserer objektivitet (les: velkjente oppslagsverk, tidsskrifter og aviser), og ikke hjemmesider som representerer interessegrupper med ekstreme synspunkter.

Eks: Her står islam definert som en religion.

For øvrig er det viktig å ta seg tid til å se gjennom og rette de feilene man gjør når man skriver. Noe annet kan lett føre til at det postene virker useriøse.
enig med KentDevil.
Ta gjerne bort kristendomen også!

grunnen til at jeg nevner Islam først er at det er den absolutt værste relgionen.
Stå på devil
Kan du, i stedet for å henvise oss til en rekke mer eller mindre seriøse web-sider, heller komme med skikkelige og reflekterte argumenter selv? Og ikke prøv å overbevis oss om at "sannheten kommer frem" gjennom en web-side. Det virker som du har en ganske religiøs holdning selv til "ideologien" du klamrer deg til.

Og hva mener du egentlig med "og det går da ann å PRØVE å bli kvitt svineriet!"? Vennligst vær litt mer spesifikk, så går det kanskje ann å ha en skikkelig diskusjon.
Jeg har lest 60 sider idag om at Islam ER en religion i læreboka mi, som jeg annser for å være korrekt. Jeg har snakka med kameraten min som er muslimer. Han sa at Islam er en religion, så ikke kom å påstå noe anna.

Har du lest Koranen? Nei tenkte det.
Der står IKKE at du skal drive terror, men at hvis du dør fordi du tror på noe vil du komme rett til paradis. Hvis du vil så skal jeg skaffe den setninga på arabisk til deg ordrett.

I bunn og grunn kunne jeg slenge opp en liten side der det står alt det motsatte av det du sier, å mene at det er det rette.

*edit: Far == vekk*
Sist endret av Deezire; 4. juni 2004 kl. 15:58.
Opprinnelig postet av Da - Nuka

En psylopat følger ofte sitt "Anti-USA" mønster, uten egentlig å vite hvorfor, og når han blir spurt, kommer han med ting som ikke engang er sant,og han begynner isteden sin "Er du rasist", eller "Du er bare en idiot" taktikk.
Vis hele sitatet...
Det er like mulig å være psykopat hvis du er "Pro-USA", og hvis du spør en slik psykopat så svarer han "Er du psykopat", eller "Du er bare en sosialist"...Med andre ord DEG,men jeg er ikke noen fan av ordet psykopat,så jeg vil påstå at verken jeg eller du er det.
Men,(jeg synes)du er en idiot.
Da - Nuka, nå har jeg lest igjennom alt det du har skrevet i denne tråden:

1. Det tok meg en evighet.
2. Det var userriøst.
3. Det var veldig mange historiske feil.
4. Det bar preg av å være skrevet av en 16 årig wannabe Carl I.

Det du sier om Islam, viser at du ikke vet hva du snakker om.
Mennesker har tendenser til å frykte det som er ukjent for dem.
Det virker som om du hater Islam intenst, og frykter Islamistisk innflytelse i Norge, så jeg går utifra at emnet er nokså ukjent for deg...

Jeg gidder ikke kommentere denne saken noe mer enn dette, så om du føler for det, kan du kalle meg en psykopat. Om en psykopat er en som respekterer andre religioner og kulturer. En som viser forståelse ovenfor sine medmennesker. Da skal jeg bære psykopat tittelen med stolthet

Det er kun en ting jeg vil at du skal gjøre for meg, det er følgende.
Lær om noe som kalles:

[SIZE=3]Menneskeverd [/SIZE]


mvh Syd
Sist endret av ziegler; 4. juni 2004 kl. 15:28.
bare så det er klart , selv om jeg mener religioner er en fæl ting , så respekterer jeg valgfrihet , jeg tror bare ikke på at det finnes noe overnaturlig som bestemmer skjebnen til mennesket.
Islam oppfordrer til terror!
I will cast terror into the hearts of those who disbelieve
(Koranen - kap. 8, vers 12)

Koranen oppfordrer til helligkrig... blant annet.

Å prøve å bli kvitt svineriet(DVS. Islam), vil si
å fortelle folk om Islam, så de ikke blir Muslimer selv.
Eller ett annet god eksempel jeg har sett:
å utslette Mekka og Medina med atomvåpen en gang for alle, som gjengjeldelse for terror som allerede har skjedd, og for å frata islam de to helligste byene. En av de såkalte pillarene i islam er jo pilgrimsreise til Mekka, og det må nødvendigvis opphøre når Mekka kun er radioaktiv ørken. At Allah vil "tillate" noe slikt å skje vil i seg selv ryste islam så kraftig i dens grunnvoller at mange muslimer antakelig vil begynne å tvile på islam, og på sikt lede til at de vender seg bort fra islam. Et ødelagt Mekka og et ødelagt Medina "beviser" på sett og vis at Allah kan ikke være noen allmektig gud, når han tillater vantro å ødelegge disse to stedene.



NB: Jeg henviser fremdeles til ting jeg har skrevet og ikke fått svar på siden post 2!
hmm...tydelig at du ikke klarte å si noe imot det da,
etter som du "ikke gidder". Som jeg tenkte meg.
å utslette Mekka og Medina med atomvåpen en gang for alle, som gjengjeldelse for terror som allerede har skjedd, og for å frata islam de to helligste byene.
Vis hele sitatet...
Sprege mekka?! Er du gal? Da ville verden ikke vært et hyggelig sted å være nei. Det er som å oppfordre til krig.
En medina er en mur rundt en by. Det finnes en medina i nesten alle store muslimske byer.

Islam oppfordrer til terror!
I will cast terror into the hearts of those who disbelieve
(Koranen - kap. 8, vers 12)
Vis hele sitatet...
Eh! Du har en rar måte å lese den setninga på. Alt kan tolkes på mange måter, og jeg mener at du tolker på feil måte. Det den prøver å si er at den skal terrorisere de som ikke tror.

Btw. I dag da jeg drev å hadde eksamen om Islam så sto det i boka: "Islam mener at Koranen ikke kan oversettes. Den riktige koranen finnes kun på arabisk."

Svar på andre-posten din:
Jeg bruker mer en ett minutt på å svare på en post, da jeg prøver å være seriøs og lese gjennom det jeg skriver før jeg poster det.
Sist endret av Deezire; 4. juni 2004 kl. 15:37.
Jeg sier på ingen måte at jeg ønsker Islam for noen, men det er vel kanskje på tide at det markedsfundamentalistiske USA snart får en smekk på fingeren?
Sist endret av nudo; 4. juni 2004 kl. 15:40.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Så du synes at alle muslimer skulle straffes for det et lite mindretall av dem skulle ha gjort galt?

Bibelen, en viktig inspirasjonskilde for bl.a. Bush, inneholder også en hel del oppfordringer til vold. Dette gjelder i all særdeleshet det Gamle Testamente.
Javel,
men Islam er langt værre enn kristendommen.
Blant annet fordi kristendommen er fornyet og gjort mer human igjennom tidene, imotsetning til Islam.

Les FOMI!
Da - Nuka, kan du svare meg på to ting:

1. Tror du at en gjennomsnitts muslim er ondere, eller et dårligere menneske enn, la oss si, en gjennomsnitts etnisk nordmann?

2. Tror du virkelig at det å sprenge Mekka hadde bidratt til å minske vold og terror i verden, både både på kort og lang sikt?
Jeg kan godt komme opp med anti kristendom og jøde sider, men det som står på disse sidene er like falsk som deg da_nuka .
FOMI er den største bull siden jeg noen sinne har sett
Sist endret av R87; 4. juni 2004 kl. 15:54.
Ehm? Islam kom til i år 310 til 332 da profeten Mohammad fikk Koranen.

Pwnd.
Jesus! Fyren vil sprenge Mekka og henviser utelukkende til høyreekstreme nettsider! Hvor lenge gidder dere å holde på med å "diskutere" med ham? (Jeg går automatisk ut fra at dette er en gutt. Skyt meg om jeg tar feil.)
Da Nuke:
1.Har du noen gang snakket med en muslim? I koranen står det masse om å være grei og hyggelig også. Koranen er faktisk ganske lik bibelen.

2.Jeg har sett mange definisjoner på psykopater, men ikke en har nevnt noe om å sammenligne usa og hitler.

3. Sist jeg sjekket skulle det trengs mange timer hos en utdannet psykolog for å finne ut om noen er psykopat, og selv da kunne man ikke vite det helt sikkert, for psykopater er helt følelses "kalde" og har ingen kunnskaper om empati. De er så kald at de vil kunne lure en løgndetektor test.

4. Jeg kjenner en del høyre orienterte folk, men de er ikke så lure at de bruker dine argumenter om at alle er psykopat. Du minner meg om en jeg kjenner, som bare nekter for at noe kan være annerledes en han først trodde.

5. Du passer selv meget gost inn i det du definerte som psykopat. Du bla. sier at vi rotter oss sammen mot deg, noe som er et tegn på paranoia, som også er noe de fleste psykopater har i sin psykiske lidelser profil.

6.Jeg kan også si at hvis du tok vekk kristendommen, så ville verden vært et mye bedre sted, som du sa om islam, men kan jeg begrunne det jeg sa? Nei, og det kan heller ikke du.

7. Jeg skjønner at du er veldig glad i USA, og det er jeg og. Jeg er bare ikke glad i deres politikk. Har selv vært der i et helt år, noe mer en hva du klarer å prestere.

8.USA gladheten din har fått deg til å tenke som en gjennomsnitts amerikaner. De som vil sensurere ord som "Bastard", men ikke "commie" som også er et ord som er nesten like negativt. Det at du kaller oss for sosialister, og at du mener det negativt viser bare at du selv ikke klarer å se på venstre siden.

9. Når 10 andre ikke er enig med deg, pleier det da å være de som tar feil, eller er det noe med en selv?

10. Shia og Sunni muslimer er ikke to typer politiske linjer. Det er to typer muslimer, men Saddam Hussein var Shia, så man Partiet hans bestod utelukkende av shia muslimer.

11. Du sier selv at USA gikk til angrep på Irak fordi de ville frigjøre verden fra saddam hussein. Det er feil, de brukte som sterkeste argument, og grunnlag for å forbigå FN at de hadde WMD. Da ble det ikke nevnt et ord om å styrte han til glede for det irakiske folk.

12. Du sier selv at Israel er en grei stat. Jeg syntes ikke at et land som velsigner soldater som skyter små barn(og voksne og eldre palestinere) er noe særlig greit.

13. Finn en annen side en antipsykopat.net hver gang du vil motbevise noe.

Nå syntes jeg denne threaden har gått litt for mye i retningen av å flame en stakkars idiot som ikke klarer å se sine egne feil(da nuke).