Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3556
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er d mulig at HHC og THCP er lovlig i norge og er solgt i en norsk butikk?
Dette er spørsmålet som overtar for urinprøve spørsmåla, jippi
Det er ikke lovlig..

HHC er omfattet av norsk lovgivning, og bruk, besittelse, produksjon og omsetning er ulovlig i Norge.
Vis hele sitatet...
Kilde:https://sml.snl.no/hexahydrocannabinol_-_HHC
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er strengt ulovlig, nettbutikken opererer på en måte som gir det inntrykket, men ikke la deg lure. Det er bare en dealer som bruker .no domene istedenfor en Snapchat konto.

Vanlig hasj vinner hver gang!
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men d står ikke på narkotikalista?
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men d står ikke på narkotikalista?
Vis hele sitatet...
Det er ulovlig, på samme måte som alt annet med psykoaktiv virkning er forbudt.

Om du ikke tror på meg så kan du Google hhc beslag eller lignende. Ingen blir vell straffet for ting som er helt lovlig, eller?
Anonym bruker
"Tolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ulovlig, på samme måte som alt annet med psykoaktiv virkning er forbudt.

Om du ikke tror på meg så kan du Google hhc beslag eller lignende. Ingen blir vell straffet for ting som er helt lovlig, eller?
Vis hele sitatet...
Hvorfor blir ikke XXX XXX som eier Medvape.no arrestert da?
Sist endret av meitemark; 9. november 2023 kl. 17:31.
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor blir ikke XXX XXX som eier Medvape.no arrestert da?
Vis hele sitatet...
Han er antageligvis bare det man kaller for en «fall guy», og de virkelige bakmennene sitter i Sverige/utlandet.


Se på de som driver de større butikkene på deepweb, her rekrutteres arbeidere(tidligere kunder) som ikke kjenner til personen over seg, og dermed blir det umulig å sparke oppover, er de heldige så får de arrestert en av postmennene deres liksom. Politiet er neppe interessert i å stenge ned butikken uten at dem får klørne i hovedpersonene.
Som vi vet fra tidligere episoder har heller ikke politiet noen problemer med å la slike nettsteder operere fritt i en periode for å sanke mest mulig beviser.

Eiendommen som står som base i dag 2023 ble i 2020 solgt av XXX familien. De har heller ingen norsk betalingsløsning

Jeg tror neppe at de begrenser seg til bare produksjon, smugling og salg av vapes.
Min mening er at dette er en svært alvorlig sak faktisk på grunn av at det blir solgt helt åpenlyst til blant annet mindreårige, og det på en kynisk måte som gir inntrykk av at det er lovlig. Kombiner det med skatteunndragelse, hvitvasking, smugling og annen mafiavirksomhet som mest sannsynlig foregår i skyggene.
Sist endret av meitemark; 9. november 2023 kl. 17:31.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen norsk betalingsløsning. Hva er da overføring via bankoverføring til norsk bankkonto?
At noen selger eller bytter navn på eier av en eiendom er langt ifra unormalt, det skjer i hele Norge hele tiden det.
De har forsåvidt holdt på siden før 2020 så bevis nok ville allerede vært hentet inn om det var tilfellet.

Slutt å hate så jævelig eller kom med faktiske kilder på det du sier som ikke har noe som helst hold i seg og bare er ord fra en anonym som hater i alle tråder og tror alle som har spørsmål eller har bestilt og fått varer de er fornøyd med bare snikreklamerer.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke handle derfra, de vapesa kommer til å ta livet av lungene dine med alt de er blandet ut med
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fordi det er relativt nytt.

Norge gjorde det forøvrig ulovlig i 2023.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke handle derfra, de vapesa kommer til å ta livet av lungene dine med alt de er blandet ut med
Vis hele sitatet...
Det er greit nok og være skeptisk til, og ja til og med hate Medvape og måten de driver butikk på, det er helt innafor. Men å faktisk gå rundt å spre feilinformasjon basert på anekdoter du har dratt ut av rumpa di reagerer jeg på.

Så langt er det ingenting som tilsier at disse vapene er blandet ut med noe mer enn hva som er nevnt på siden deres. Jeg har selv fått eieren av sjappa til å sende over en uavhengig lab test som viser innholdet, og verken Vitamin E-acetat, MCT olje eller betydelige mengder tungmetaller ble funnet i denne testen. Så klart så er det en mulighet for at testene er tuklet med, men det stiller jeg meg sterkt i tvil til. Det er ingen som tjener penger på å selge produkter som gir lungeskader på kort sikt.

Dessuten, gatehasjen folk kjøper er heller ikke regulert, og ofte blandet ut med dritt du helst ikke vil ha i lungene dine, og legger vi på skadepotensialet til sigaretter på toppen av dette (som de fleste bruker til å blande ut hasjen/potten sin med) Så velger jeg å tro at disse vapene er langt mindre helseskadelig enn hva en vanlig joint er.

ingenting av researchen jeg har gjort tilsier at HHC i seg selv er mer skadelig enn Delta 9 THC.

Kritikk av noe er fair game, men i det minste les deg litt opp før du går rundt å sprer feilinformasjon.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke handle derfra, de vapesa kommer til å ta livet av lungene dine med alt de er blandet ut med
Vis hele sitatet...
Altså, hvor er kildene? Medvape selger merkevarer som Hero, som igjen er veldig populært i bla Sverige, Tyskland. Og man finner kun dette om lungeproblemer på freak?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han er antageligvis bare det man kaller for en «fall guy», og de virkelige bakmennene sitter i Sverige/utlandet.


Se på de som driver de større butikkene på deepweb, her rekrutteres arbeidere(tidligere kunder) som ikke kjenner til personen over seg, og dermed blir det umulig å sparke oppover, er de heldige så får de arrestert en av postmennene deres liksom. Politiet er neppe interessert i å stenge ned butikken uten at dem får klørne i hovedpersonene.
Som vi vet fra tidligere episoder har heller ikke politiet noen problemer med å la slike nettsteder operere fritt i en periode for å sanke mest mulig beviser.

Eiendommen som står som base i dag 2023 ble i 2020 solgt av XXX familien. De har heller ingen norsk betalingsløsning

Jeg tror neppe at de begrenser seg til bare produksjon, smugling og salg av vapes.
Min mening er at dette er en svært alvorlig sak faktisk på grunn av at det blir solgt helt åpenlyst til blant annet mindreårige, og det på en kynisk måte som gir inntrykk av at det er lovlig. Kombiner det med skatteunndragelse, hvitvasking, smugling og annen mafiavirksomhet som mest sannsynlig foregår i skyggene.
Vis hele sitatet...
Har da betalt med Vipps der jeg. To ganger. Du henger jaggu ikke med du
Sist endret av meitemark; 9. november 2023 kl. 17:32.
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har da betalt med Vipps der jeg. To ganger. Du henger jaggu ikke med du
Vis hele sitatet...
Jeg har Vipps, det gjør meg ikke til en autorisert langer.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg betalte med vipps. Har fått gummiesa jeg bestilte så er fornøyd jeg
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg betalte med vipps. Har fått gummiesa jeg bestilte så er fornøyd jeg
Vis hele sitatet...
Selvsagt har du det. Du er den tredje «personen» som nevner akkurat de ediblesene her siden helgen nå. Er det noen grunn til at dere har gått fra å poste snikreklame av vapes, til å nå bruke edibles? Ble det for mange negative kommentarer til at reklamen virkert?
Det vil slå ut på urinprøver som THC.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvsagt har du det. Du er den tredje «personen» som nevner akkurat de ediblesene her siden helgen nå. Er det noen grunn til at dere har gått fra å poste snikreklame av vapes, til å nå bruke edibles? Ble det for mange negative kommentarer til at reklamen virkert?
Vis hele sitatet...
Jeg som adminstrator kan selvfølgelig se hvem dere anonyme er, og siden trådene fortsatt består kan du anta at vi som er adminstratorer har sett på disse tråden og funnet at de IKKE er verken snikreklame eller spam, for da ville disse trådene på *magisk* vis ikke lenger være her.

Hvis du mener noe er snikreklame eller spam, bruk rapporter denne posten knappen (Rødt utropstegn på høyresiden) fremfor å skrive det i tråden. Om tråden fortsetter å være her, så tok du tydeligvis feil.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg som adminstrator kan selvfølgelig se hvem dere anonyme er, og siden trådene fortsatt består kan du anta at vi som er adminstratorer har sett på disse tråden og funnet at de IKKE er verken snikreklame eller spam, for da ville disse trådene på *magisk* vis ikke lenger være her.

Hvis du mener noe er snikreklame eller spam, bruk rapporter denne posten knappen (Rødt utropstegn på høyresiden) fremfor å skrive det i tråden. Om tråden fortsetter å være her, så tok du tydeligvis feil.
Vis hele sitatet...
Har selv lagd et par innlegg hvor jeg har blitt beskylt for å "snikreklamere" for medvape. Har gått såpass langt at jeg syntes faktisk snikreklame sytingen er mer irriterende enn selve medvape postene.

Medvape har blitt ekstremt populært på veldig kort tid, og freak er Norges mest kjente forum hvor man åpen kan spørre om hva som helst uten å bli dømt. Selvfølgelig kommer det mye henvendelser på folk som er usikre? Bedre at de spør 100 ganger enn at de driter seg ut på et eller annet vis.
Sist endret av Maiskolben; 9. november 2023 kl. 18:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil ikke bygge opp under din påstand ved å legge inn håndkleet, men jeg vil ikke bli banned heller, så vi får være enige om å være uenige- Vi kommer aldri til å få svar på det, det beste vi kan håpe på er ett dypdykk fra VG, noe som uansett aldri vil bekrefte/avkrefte at forumet potensielt har blitt misbrukt som reklameplakat av denne aktøren.

Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg som adminstrator kan selvfølgelig se hvem dere anonyme er, og siden trådene fortsatt består kan du anta at vi som er adminstratorer har sett på disse tråden og funnet at de IKKE er verken snikreklame eller spam, for da ville disse trådene på *magisk* vis ikke lenger være her.

Hvis du mener noe er snikreklame eller spam, bruk rapporter denne posten knappen (Rødt utropstegn på høyresiden) fremfor å skrive det i tråden. Om tråden fortsetter å være her, så tok du tydeligvis feil.
Vis hele sitatet...
At trådene består betyr ikke at jeg tar feil, det betyr helt enkelt at dere ikke er av samme oppfatning, så det får være din mening på samme måte som jeg har min. Jeg ville aldri sagt at du tar feil, men at du også KAN ta feil, som meg og alle andre.

Jeg har for eksempel hatt tanker om at dere kan være kjøpt og betalt også(hvorfor ikke liksom?), men det føler jeg er litt av en reach fra min side, ei heller relevant da min ‘beef’ utelukkende har vært medvape og deres disipler. Det er ikke freak.no som har gjort noe galt- OM det i det hele tatt har skjedd.

At man kan se bruker(og IP?) antok jeg at alle mods kunne gjøre, og det alene er jo ikke nok til å avfeie andres påstander, men det styrker ikke akkurat mistanken min heller.
Det er ikke utenkelig at det har blitt tilbudt en vape for en «review», det er billig reklame og veldig vanlig praksis blant folk som selger stoff, jeg mener ikke nødvendigvis at selveste Mr XXX fra Medvape sitter å poster disse på egen maskin.. det ville jo vært veldig synlig.

Så med det legges den død for min del,


Men bare så jeg forstår riktig(dette gjelder ikke medvape), vi har lov å snakke om alle clear-net vendors her inne da?
For før ble alt slikt slettet, med clear-net vendors mener jeg de som opererer med egen nettside, ikke de som bare bruker mailadresse og krypto for betaling.
Sist endret av meitemark; 9. november 2023 kl. 22:03.
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser navnet på personen redigeres vekk i postene nå, beklager for at jeg ikke fikk med meg det, så håper du kan redigere det vekk i posten min over istedenfor å slette den.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer jo bare med fantasipåstander uten å legge frem noe som helst bevis eller kilder, er det rart folk blir irriterte på deg når du holder på sånn i hver eneste tråd om temaet?
Nei det er faktisk ikke det.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe jeg lurer på er hva skjer når de blir tatt? Det som bekymrer meg mer enn kvaliteten og sikkerheten til produktene er jo all den personlige infoen de lagrer. De selger jo ulovlige varer med sporing gjennom posten, klartekst mail-kommunikasjon og man kan til og med lage seg konto på siden!
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noe jeg lurer på er hva skjer når de blir tatt? Det som bekymrer meg mer enn kvaliteten og sikkerheten til produktene er jo all den personlige infoen de lagrer. De selger jo ulovlige varer med sporing gjennom posten, klartekst mail-kommunikasjon og man kan til og med lage seg konto på siden!
Vis hele sitatet...
Har selv vært involvert i to saker, en selger av AAS og en som solgte på DNM’s. Skjedde ingenting med meg, men du åpner døren for at politiet kan bruke dette som grunnlag for en razzia eller stoppe deg i «kontroll» og lignende.

Når selgere blir tatt så skjer det vanligvis aldri noe med kundene med mindre det er noen som har kjøpt veldig ofte eller for litt større summer. Eller hvis politet er interessert i deg av andre årsaker.

Hvis du bor på ett lite sted så øker kjangsen for konsekvenser også, tviler på noen i Oslo får besøk etter å ha kjøpt 2 vapes liksom.
@Troende Harpy

Grunnen til at jeg sier at fra vårt standpunkt ser ikke dette ut som snikreklame er fordi jeg kan se alle de som har skrevet om nettstedet er helt forskjellige brukere. Så ser jeg også på hva det er snakk om. Noen lurer på lovligheten, noen lurer på om man noensinne får varene. Det virker som meg på en noe dårlig og desperat reklameform.

Når det kommer til navn og slikt, så har vi egentlig aldri tillatt personnavn på siden, med mindre de er av mye mer offentlig karakter. Det at all slik informasjon kan finnes veldig enkelt via andre offentlige tjenester (norid/brreg) gjør ikke personer direkte offentlig. (Ikke ment til deg, men mer generalt, vi har hatt den diskusjonen før noen ganger.)

Kanskje noen skulle fått VG til å spørre eier av butikken hvofor han gjør dette ulovlige på en så synlig måte, samt spørre politiet hva deres mening om noe slikt er. La gå at politiet fortsatt er snurt etter at de ikke lenger fikk bruke ulovlige metoder ovenfor dopbrukere (razzia for brukerdoser), men man skulle da tro at de har litt interesse av å stopppe selgere.
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meitemark Vis innlegg
@Troende Harpy


Kanskje noen skulle fått VG til å spørre eier av butikken hvofor han gjør dette ulovlige på en så synlig måte, samt spørre politiet hva deres mening om noe slikt er. La gå at politiet fortsatt er snurt etter at de ikke lenger fikk bruke ulovlige metoder ovenfor dopbrukere (razzia for brukerdoser), men man skulle da tro at de har litt interesse av å stopppe selgere.
Vis hele sitatet...
Jeg tipset VG om saken i dag, men jeg skulle skrevet det kortere og mer presist, så det er fare for at den havner i søppelkurven lenge før jeg kommer til poenget. Kommer til å sende igjen hvis jeg ikke får noen respons.

Om noen andre har interesse for saken så send ett tips til VG dere også slik at det er større kjangs for at de ser på saken.

https://www.vg.no/tips-oss

•Ønsker du å sende krypterte tips?
https://www.vg.no/securedrop/

•Du kan også kontakte redaksjonen
Telefon 22 00 00 00 eller via sms til 2200

https://vgtv.filemail.com/ for større filer
Vi treffes også på og telefon 22000000.

Honorering av bilder og video skjer etter avtale. Honorering av tips vurderes i etterkant dersom tipset fører til en sak i VG.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror dessverre at å tipse VG er en svært dårlig ide, det eneste en stor sak om "lovlig" cannabis vil medbringe er public outrage og en garantert bannlysning av produktene..

Vil også påpeke at en av de største norske sidene som selger dette er registrert som AS i Norge, noe som ville vært usannsynlig dersom det faktisk var ulovlig.

SNL artikkelen påstår det er ulovlig, men det er skrevet av noen fra FHI, så jeg ville egentlig ikke stolt så mye på det. FHI har en lang historikk av å være ekstremt anti-narkotika/rusreform osv., og jeg tviler på at en samfunnsøkonom (som hun som har skrevet artikkelen har er) har så veldig god tolkning av lovverket. Jeg ville basert meg på bedre kilder for å påstå det er ulovlig, i tillegg til at noe skurrer når et AS har solgt åpent på internett over flere måneder, tilsynelatende uten problemer med onkel politi.


"Også verdt å merke seg at en seniorrådgiver i legemiddelverket uttalte i Tv2 i mai at det ikke er ulovlig, men at det sannsynligvis vil bli det en gang i fremtiden. Så jeg antar det FHI som igjen tar en spansk en på rusfeltet.

Legemiddelverket forklarer at stoffet per i dag faller under legemiddeldefinisjonen i Norge – altså er det ikke regulert som et narkotisk stoff.

– Norge vil vurdere om dette er noe som bør foreslås oppført nasjonalt, og dette vil i så fall kreve en offentlig høring, forklarer seniorrådgiver Anne Cathrine Vestrheim."

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks...ddel/15718432/

Hexahydrocannabinol (hhc) er heller ingen plass å finne på narkotikalisten: https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...199#KAPITTEL_1
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hhc finnes naturlig i cannabisplanten i små mengder.
Det er heller ikke sånn at du ikke blir straffet for brudd på legemiddelloven, bare se på alle beslagene av tramadol fra det var C-preparat.

Fra linken din: – Tolletaten anmelder innførsel av HHC som brudd på legemiddellovgivningen eller narkotikalovgivningen avhengig av hvilke substanser som blir detektert i den respektive analyse, sier Ynnesdal i tolletaten.

Det er opp til politiet å avgjøre hvilken potensiell straffereaksjon hver konkret sak skal møtes med.

Er ikke alt man kan antas å få psykoaktiv effekt av ulovlig? En jævla vag og bred beskrivelse som dekker alt….
Anonym bruker
"Troende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror dessverre at å tipse VG er en svært dårlig ide, det eneste en stor sak om "lovlig" cannabis vil medbringe er public outrage og en garantert bannlysning av produktene..
Vis hele sitatet...
Oppmerksomhet får man av idioter som bestemmer seg for å selge det så åpenlyst, det er vell bedre at den aktøren forsvinner om du vil ha minst mulig oppmerksomhet? VG skriver jo om Snapchat dealere så en sak som dette er noe som kommer før eller siden uansett.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snakk om å være hatefull og måtte stikke nesa si i ting den ikke har noe sted å gjøre.
Anonym bruker
"Tolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å få VG til å skrive om saken kan være en grei måte å bli kvitt en konkurrent. Medvape stjeler kundene til mange som dealer vanlig cannabis.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hhc finnes naturlig i cannabisplanten i små mengder.
Det er heller ikke sånn at du ikke blir straffet for brudd på legemiddelloven, bare se på alle beslagene av tramadol fra det var C-preparat.

Fra linken din: – Tolletaten anmelder innførsel av HHC som brudd på legemiddellovgivningen eller narkotikalovgivningen avhengig av hvilke substanser som blir detektert i den respektive analyse, sier Ynnesdal i tolletaten.

Det er opp til politiet å avgjøre hvilken potensiell straffereaksjon hver konkret sak skal møtes med.

Er ikke alt man kan antas å få psykoaktiv effekt av ulovlig? En jævla vag og bred beskrivelse som dekker alt….
Vis hele sitatet...

Men det er jo åpenbart ikke så rett frem når legemiddelverket påstår det er lovlig.. Jeg vil påstå det er i en gråsone, hvor det lener på siden av lovlig. Og slik jeg forstår det er det ikke slik at et stoff er ulovlig med mindre det er inkludert på narkotikalisten. I tillegg kan tolletaten anmelde alt de vil, det er til syvende og sist hverken tolletaten eller politiet som setter presedens over hvilke substanser som er lovlig eller ikke, det er det domstolen som er. Tolletaten har beslaglagt og anmeldt folk for test kits før, men det er fremdeles lovlig. Jeg tviler ikke på at politiet også kunne funnet på å gitt et forelegg på HHC, men noe slikt burde aldri vetas, og heller bli behandlet i retten.



Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oppmerksomhet får man av idioter som bestemmer seg for å selge det så åpenlyst, det er vell bedre at den aktøren forsvinner om du vil ha minst mulig oppmerksomhet? VG skriver jo om Snapchat dealere så en sak som dette er noe som kommer før eller siden uansett.
Vis hele sitatet...
Nå har det gått mange måneder uten særlig mediaomtale (spesielt fra VG som trossalt er Norges største avis), så det er nok ikke en god ide å servere en sak som vil skape mye oppstyr på sølvfat, når det kun vil være negativt for oss "brukere".
Sammenligningen din med Snapchat gir egentlig ikke noe mening heller, for det første er salg av hasj på snapchat åpenbart ulovlig, så det er ikke noe risiko for at plutselig vlir det gjøres noe lovendring som plutselig endrer dette. Dessuten er det omtrent umulig for politiet å effektivt forhindre dealere fra å lage snap-kontoer siden de uansett alltid bare kan lage nye, og større mediaomtale har derfor minimal påvirkning for kunder (og egentlig selgere også). Dette i motsetning til HHC hvor man tilsynelatende bare fritt frem kan kjøpe diverse produkter "lovlig" uten problemer inntil det eventuelt skapes mye oppstyr og det forbys
Medvape har faktisk ganske god kundeservice om noe er galt(når man får tak i dem,hehe)

La nå da for faen medvape drive på uten å melde vg,men såklart kjenner media til den siden her fra før av..samme som politiet gjør,men hva er poenget med å gjøre det mer relevant for dem å ta tak i det?
Sist endret av JayHova; 10. november 2023 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.