Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1181
Hei!

Er ute etter noe å bedrive tiden med som er turnbased, noe jeg bare kan legge vekk når jeg vil, og fortsette der jeg sluttet nestegang jeg kommer tilbake.

Noe ala Mafiaspillet kanskje, bare noe som er litt mer up-to-date.
Veldig kjekt om det det noe progress der, så jeg føler at jeg gjør noe.
Det må være online mot andre spillere.

Dette liker jeg:
Bygge baser.
Skaffe våpen og ressurser (grinding?)
Biler.
PvP.

Noen tips?
Tribalwars defintivt, men er en god del venting da Du starter med en landsby, du kan erobre andre byer du kan krige, handle ressurser med andre spillere, oppgradere bygninger for eksempel jerngruve (du vil utvinne jern fortere) er et gøy spill hvis man bare kjeder seg litt.

Logge på noen ganger daglig, sette i gang oppgraderinger, lage nye tropper, lære taktikker og mye annet. Krige med andre stammer, du kan bli med i en stamme og krige mot en annen en. Erobring av byer gir jo deg såklart mere arbeid. Da må du lage nye krigere og oppgradere i flere byer. Starter ganske langsomt, men kan fort bli mye stress i en krig

Spilt dette en del selv, spillet er satt i tiden middelalder. Er norske servere, og engelsk. Det er stammeforum osv, hvor det foregår "leker" , som man lager en historie og at hver spiller skriver 3 ord og den neste fortsetter osv. Eventult opprette diplomati med andre stammer og gå i krigen sammen!

http://www.tribalwars.no.com/
Sist endret av Oatre; 16. oktober 2013 kl. 21:27.
Du kan prøve deg på gode gamle Heroes III of Might and Magic da!
Ikke direkte nettleserbasert, men inneholder baser, ressurser. =)
Du kan spille online via GameRanger
Kikket litt på Tribalwars, en kan ikke si det var noe for meg
Skal sjekke ut Heroes III, takk for tips.
Du kan ta en titt på travian, litt den samme sjangeren som tribalwars men vært og sjekke ut
Har du prøvd Ogame ? Gratis, blir fort hekta og ganske intenst til tider GL!