Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2118
Heisan!

Er ganske lei av og spille solo nå, så jeg lurte på om ikke det var noen freaks som ville spille i kveld?

Kunne f.eks. kjørt et freak-run i DayZ.


Tenkte vi kunne bruke skype som komunikasjon, men hvis du har en TS3 server til disposisjon hadde dette vært bedre.
jeg er med, bare add server info, tidspunkt og TS3
jeg er med jeg også

men håper det blir om 1-2 uker :P da har jeg 100/100 nett. er på hytte nett atm -.-
Sist endret av VitoScaletta; 14. juli 2013 kl. 19:23.
Snipart's Avatar
Trådstarter
Sitat av faceplants Vis innlegg
jeg er med, bare add server info, tidspunkt og TS3
Vis hele sitatet...

Vi kunne spilt litt breaking point, om du har det? Har ikke TS3 server, men du kan legge til doasnipart på skype.
Den som bare er der
Noen som blir med å spille DayZ eller noe i dag?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvilke maps spiller dere?
Snipart's Avatar
Trådstarter
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Hvilke maps spiller dere?
Vis hele sitatet...
Har nettop lastet ned noe som heter DayZ Overwatch, tenkte jeg skulle teste det ut.

Hvis du har tid til og spille etter klokken 11 i kveld så kan jeg joine deg da.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte jeg skulle prøve og få samlet noen freaks i kveld.

Er det intresse for og spille sammen som en liten gjeng i kveld? Tenkte vi kunne spille battlefield 3, ArmA 2/3, payday 2 eller andre spill som det er intresse for og spille. Kom med forslag!

Ta kontakt på Skype (doasnipart) eller PM.

Håper på litt bedre respons en sist gang
Sitat av Snipart Vis innlegg
Tenkte jeg skulle prøve og få samlet noen freaks i kveld.

Er det intresse for og spille sammen som en liten gjeng i kveld? Tenkte vi kunne spille battlefield 3, ArmA 2/3, payday 2 eller andre spill som det er intresse for og spille. Kom med forslag!

Ta kontakt på Skype (doasnipart) eller PM.

Håper på litt bedre respons en sist gang
Vis hele sitatet...
Er gjerne med på Dayz eller overwatch idag/kveld
Blir gjerne med på Battlefield 3 av og til, bare og adde meg; dvollstad
Har nok ikke tid i dag grunnet innlevering og en bursdag, men i ukedagene fremover har jeg nok tid etter 4-5 tiden. Ta kontakt hvis dere vil spille!