Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1161
Jeg har tenkt å begi meg ut på de store, men kansje ikke alltid så kjente eller eventuelt famøse. Snakker nå om idelogi, filosofi. Kansje noen har noe mer input på andre "sjangere". Vet selvfølgelig om dine typisk ha i hylla hipster forfattere. Men ta alt med, dette er sikkert interessant for fler.

Kan til og med bli noe bra diskusjon/argumentasjon for hvorfor akkurat det du leste ga betydning etter refleksjon. Nå skal det sies at jeg så og si ikke har lest så mye rundt disse topicene. Å det er ikke så ofte det postes her, så det er vel ikke et dumt emne å forfriske!

Kansje noen vet bra steder å komme i kontakt med folk som diskuterer/reflektere over hva de har lest. Siden dette hjelper å komme dypere inn i bøker uten å evt lese de titalls ganger!
Sist endret av Tafattt; 16. november 2012 kl. 08:30.
Krig og fred av Tolstoj, lang og tung men veldig god.
Alt av Homer du kan finne er verdt å lese.
En folkefiende av Ibsen er verdt å få med seg, alltid aktuell bok.
Den som søker, har ikke.