Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  87 26683
Heisann folkens!

Laget meg en ny tråd her, da eg har slettet alle mine gamle videoer på YouTube, og da ble den gamle tråden veldig rotete.
Har da som mange allerede har fått meg seg gått over til og lage norske commentaries, dette for og prøve og nå ut til et godt, norsk spillmiljø.

Spillene det kommer til og komme mest av er Minecraft og BF3, men om dere har ønsker om andre spill, så fortell meg det! Kan også bruke webcamera samtidig som eg spiller om det skulle være ønskelig.
Sålangt har eg ikkje så mange faste episoder, men eg har "Minecraft Tutorial Tirsdag" , som det da såklart kommer ut en ny episode hver tirsdag såfremt eg har mulighet for dette.

Sålangt har eg fått ut 5 videoer;

01 ► Og da startet vi fra scratch, på Norsk - Battlefield 3 Rush (Litt lagg problemer under rendring, beklageligvis.)
02 ► Minecraft - Dupliserings Glitch
03 ► Minecraft - Automatisk Melon Farm
04 ► Minecraft Tutorial Tirsdag #01 - Enkelt Nordisk Hus Design
05 ► Oppfølgingsepisode til Tutorial Tirsdag #01

Ellers er det bare og komme med konstruktiv kritikk, da eg gjærne vil forbedre meg mest mulig!

Direktelink til kanalen min på YouTube.
sjekk ut nerdalert om de er ivrige på noe sammerbeid.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Kan også bruke webcamera samtidig som eg spiller om det skulle være ønskelig.
Vis hele sitatet...
This! Du burde gjøre dette så fort som mulig. Jo lengre det går før man får se hvordan du ser ut, jo tydeligere blir bildene seerne lager seg. Like greit å få det unnagjort

WoodysGamertag gjorde dette allerede i en av de første videoene sine og han tror det har hatt positiv effekt. Man blir ofte mer knyttet til youtubere man kan se og høre enn de som kun lager videoer med tekst.
Veldig kul channel du har der! Jeg lurte på om du kan spille noen andre spill en Bf3 og minecraft? counter strike,l4d2,skyrim etc
Sitat av Skateward Vis innlegg
This! Du burde gjøre dette så fort som mulig. Jo lengre det går før man får se hvordan du ser ut, jo tydeligere blir bildene seerne lager seg. Like greit å få det unnagjort

WoodysGamertag gjorde dette allerede i en av de første videoene sine og han tror det har hatt positiv effekt. Man blir ofte mer knyttet til youtubere man kan se og høre enn de som kun lager videoer med tekst.
Vis hele sitatet...
Skal se hva eg får til, kanskje play through av et skummelt spill, men cam?

Sitat av Eleven Vis innlegg
Veldig kul channel du har der! Jeg lurte på om du kan spille noen andre spill en Bf3 og minecraft? counter strike,l4d2,skyrim etc
Vis hele sitatet...
Mulig og få til det, recorder hver gang eg spille css, men er ikkje noe flink
Om du er interessert i en Minecraft timelapse, ta kontakt!

Jeg er veldig keen på å bygge noe stort og kult.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Om du er interessert i en Minecraft timelapse, ta kontakt!

Jeg er veldig keen på å bygge noe stort og kult.
Vis hele sitatet...
Det kan vi sikkert få til
Sist endret av JVMyhre; 18. april 2012 kl. 12:32.
Neste episode av Tutorial Tirsdag er nå klar for opplastning, og det blir en tutorial for World Painter!
Noen som har forslag til spill dere vil se på kanalen?
Amnesia er alltid gøy å se andre spille
Sitat av detune Vis innlegg
Amnesia er alltid gøy å se andre spille
Vis hele sitatet...
skulle til å si det selv
Amnesia med webcam ! det hadde vert sjef å sett, på norsk selvfølgelig
Sitat av detune Vis innlegg
Amnesia er alltid gøy å se andre spille
Vis hele sitatet...
Sitat av jorhys Vis innlegg
skulle til å si det selv
Amnesia med webcam ! det hadde vert sjef å sett, på norsk selvfølgelig
Vis hele sitatet...
Tenkt litt på det - men er ikkje Amnesia litt gammelt da? Finnes ikkje noe nyere som kanskje ikkje så mange har hørt om før?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Dritbra Myhre! Ufattelig mye bedre enn de gamle solberg-videoene dine Gleder meg til MC-videoer. Du kan jo begynne med noen enkle redstone greier, ala kode-dører, piston-dører, railway-stations osv.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Tenkt litt på det - men er ikkje Amnesia litt gammelt da? Finnes ikkje noe nyere som kanskje ikkje så mange har hørt om før?
Vis hele sitatet...
Du kan sjekke ut Penumbra serien. Har ikke spilt de selv, men hører de nevnt i sammenheng med Amnesia hele tiden.

De er gamle da, men ikke så mange som har hørt om de, vil jeg tro.
Sist endret av ClosetotheEdge; 19. april 2012 kl. 23:24.
Liker videoene dine enda bedre nå som dem er på norsk. Hadde vært ekstremt artig å se deg spille Nigthmare house 2 med web kamera på xD
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Dritbra Myhre! Ufattelig mye bedre enn de gamle solberg-videoene dine Gleder meg til MC-videoer. Du kan jo begynne med noen enkle redstone greier, ala kode-dører, piston-dører, railway-stations osv.
Vis hele sitatet...
Takker! Ja, starter enkelt i Minecraft.

Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Du kan sjekke ut Penumbra serien. Har ikke spilt de selv, men hører de nevnt i sammenheng med Amnesia hele tiden.

De er gamle da, men ikke så mange som har hørt om de, vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Sitat av robojot Vis innlegg
Liker videoene dine enda bedre nå som dem er på norsk. Hadde vært ekstremt artig å se deg spille Nigthmare house 2 med web kamera på xD
Vis hele sitatet...
Skal sjekke ut disse!
Awesome! Ble mye bedre på norsk
Sitat av SmileS Vis innlegg
Awesome! Ble mye bedre på norsk
Vis hele sitatet...
Takk!
Har nå kommet i kontakt med NerdAlert.no ang. et lite samarbeid, så det blir spennende og se hvordan dette blir!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Synes du burde legge ut flere videoer...
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Synes du burde legge ut flere videoer...
Vis hele sitatet...
Det kommer, det kommer. Men kvalitet foran kvantitet
Kommer ihvertfall en video iløpet av helga, å en på tirsdag.
Spiller du deg gjennom Amnesia uten å pause eller skrike så skal jeg se på
Redstone!
Eller,det spørs om du kan det da
Sitat av Nath Vis innlegg
Spiller du deg gjennom Amnesia uten å pause eller skrike så skal jeg se på
Vis hele sitatet...
Vi får se, må tenkt litt på det, da eg ikkje vil legge ut noe som veldig få vil se på

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Redstone!
Eller,det spørs om du kan det da
Vis hele sitatet...
Kan det grunnleggende, men egentlig ikkje så mye mer enn det. Men kan alltids lære meg da

Neste episode av "Tutorial Tirsdag" ble endret, det blir ikkje av World Painter, men noe helt annet! Den kommer også til og bli lastet opp på NerdAlert.no.

Og om noen har lyst til og designe meg en ny bakgrunn på YouTube, PM me!

EDIT: Nye introen btw, hva syns dere?

http://www.youtube.com/watch?v=0Jte-XKoqqw
Sist endret av JVMyhre; 20. april 2012 kl. 21:52.
Gratulerer med samarbeidet med Nerdalert!
Laget du den introen selv? Hvilket program brukte du? Den ble skikkelig kul
Sitat av SmileS Vis innlegg
Gratulerer med samarbeidet med Nerdalert!
Laget du den introen selv? Hvilket program brukte du? Den ble skikkelig kul
Vis hele sitatet...
Laget den selv ja - med litt inspirasjon fra andre introer eg har sett rundt om
Brukte After Effects CS5.5 og Sony Vegas Pro 10.0

Edit: 1337 inlegg 8)
Sist endret av JVMyhre; 21. april 2012 kl. 13:08.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Good work Myhre! Skal dette være noe fast hver søndag?
Sitat av SmileS Vis innlegg
Good work Myhre! Skal dette være noe fast hver søndag?
Vis hele sitatet...
Takk for det. Nei, dette får ingen fast dag, men skal prøve og få ut en episode i uken.
Kunne du ha filma og lagt til stemme mens du spilte noe ordentlig skummelt? La oss si at du spilte Dead Space eller FEAR. Tatt opp stemmen din mens du spilte så vi hadde fått din driekte reaksjon på det som skjer.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Kunne du ha filma og lagt til stemme mens du spilte noe ordentlig skummelt? La oss si at du spilte Dead Space eller FEAR. Tatt opp stemmen din mens du spilte så vi hadde fått din driekte reaksjon på det som skjer.
Vis hele sitatet...
Tenkt litt på noe sånt, men er litt usikker på om dette er noe folk vil se.
Joa, men det er noe jeg ville ha likt da... Hehe

Hva med små korte anmeldelser av spill? La brukere få velget ukas eller mnd spill. Så lager du en kort anmeldelse på det. Det er noe som bruker å være litt populært. Slik som du har med Minecraft altså.

Å lage CS filmer krever mye, da må du enten komme på noe helt nytt ellers så må du ha en del skills i ermet for å få det til å bli noe stort.

Kan også være slik at folk kan stille deg spørsmål i form av hjelp i spill. La oss si at de lurer på hvordan man kommer seg videre, så kan du lage en liten snutt hvor du faktisk viser det.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Joa, men det er noe jeg ville ha likt da... Hehe

Hva med små korte anmeldelser av spill? La brukere få velget ukas eller mnd spill. Så lager du en kort anmeldelse på det. Det er noe som bruker å være litt populært. Slik som du har med Minecraft altså.

Å lage CS filmer krever mye, da må du enten komme på noe helt nytt ellers så må du ha en del skills i ermet for å få det til å bli noe stort.

Kan også være slik at folk kan stille deg spørsmål i form av hjelp i spill. La oss si at de lurer på hvordan man kommer seg videre, så kan du lage en liten snutt hvor du faktisk viser det.
Vis hele sitatet...
Gode ideèr du kommer med her! Takk for det
Problemet med annmeldelser av spill er og faktisk skaffe meg disse spillene, siden eg ikkje blir sponset av noe spesielt enda. Samarbeider med NerdAlert.no , men der er det ingen penger inne i bildet.
Får se, om eg blir noe større en gang så kanskje eg kan ta kontakt med en butikk, evt. en spilleverandør som kan la meg annmelde nye spill ved og låne det av dem.
Kan vel også nevne at alle episodene med Tutorial Tirsdag vil bli lastet opp her:
http://www.nerdalert.no/category/nerdviews/
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ja, vi vil ha en tutorial på denne!
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ja, vi vil ha en tutorial på denne!
Vis hele sitatet...
Jaa, jeg også!
Så du har fjernet Castle Building Series(?), tok du deg vann over hodet med "kjempeslottet"?

Dårlig inntrykk på folk det vettu... Hadde gledet meg til å se det ferdig.
Sitat av Haaknes Vis innlegg
Så du har fjernet Castle Building Series(?), tok du deg vann over hodet med "kjempeslottet"?

Dårlig inntrykk på folk det vettu... Hadde gledet meg til å se det ferdig.
Vis hele sitatet...
Fjærnet alt. Men byggingen av det slottet ble fjærnet for lenge siden, før nyttår om eg ikkje husker helt feil. Hvorfor?

Vel, skulle formatere PC'n og klarte selfølgelig og glemme og spare på world saven, så den ble slettet. Ga ikkje opp, men filen forsvant desverre.
Lurer på og streame litt Skyrim ikveld, starte helt på nytt med an wood elf archer, hørest dette interessant ut?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ja, vi vil ha en tutorial på denne!
Vis hele sitatet...
Først fiks dette, så skal jeg se på Skyrim-streamen din
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Først fiks dette, så skal jeg se på Skyrim-streamen din
Vis hele sitatet...
Kommer til tirsdag den der, om alt går som det skal
JVMyhre's Avatar
Trådstarter
Sitat av SmileS Vis innlegg
Aah, I like it!
Vis hele sitatet...
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Me like!
Vis hele sitatet...
Godt og høre, da gjør eg ihvertfall noe riktig