Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 858
Feil forum? ja...
men:


Blir så jævla forbanna når jeg skrur på TV'n, og ser at det er en fotballkamp i stede for Cæsar.....
Sikkert mange her som har opplevd akkurat det samme.

Vet noen om det går ann å få varsel på SMS når Hotel Cæsar ikke blir sendt til riktig tidspunkt?
Eller hvordan dette kan bli mulig. Kan sikkert sende en e-mail til dem, men tviler på at de blir å gi meg varsel viss det bare er jeg som er interessert i denne "tjenesten".

Eventuelt så kan vell DU sende meg en PM med navnet ditt, så kan jeg lage en liste til TV2 med personer som er for denne tjenesten.
Jeg kan godt blir varsler for dere om dere.
Men blir i sådfal en betalt baunoumangstjeneste
Er da enkelt nok å lage noe som kan gi deg varsel. Sett opp en tjeneste som besøker en tilfeldig tv-guide som sjekker websida for innhold. Dersom den ikke finner gitt program på tv-guiden på gitt dag til gitt tidspunkt sender den en SMS til deg ved hjelp av f.eks APIet til Clickatell.
Kan du ikke bare sjekke litt på tekst-tv før hver episode?
Sitat av Butcher'n
Kan du ikke bare sjekke litt på tekst-tv før hver episode?
Vis hele sitatet...
Ikke alltid jeg har mulighet til å sjekke tekst-tv, så ville vært meget høvelig med en liten sms som sier ifra viss noe skal oppstå
Ja, dette er forferdelig!
Begynte nesten å gråte forrige fredag når jeg så at Hotel Cæsar hadde blitt byttet ut med Skal vi danse.
Sitat av Balsfjordingen
Blir så jævla forbanna når jeg skrur på TV'n, og ser at det er en fotballkamp i stede for Cæsar.....
Vis hele sitatet...
Jeg for min del blir alltid jævla forbanna hver gang jeg skrur på TV-en og ser at det er Cæsar, og ikke fotballkamp.
Det er jo så mange andre kanaler som de kan sende fotball på... så det minste tv2 kan gjøre er å gi beskjed når dette hender...
De gir beskjed. Du har dessuten fått en løsning til problemet.