Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 862
Har jo vært her nesten 20 år, men ikke ofte, så jeg går glipp av mye!

Hva slags morsomme tråder har jeg gått glipp av? Tenker ikke på interessante eller fete tråder, men der hvor personen som startet tråden havnet i full krig mot resten, der hvor én eller flere «havnet i full krig mot resten», eller rett og slett drama.

Drama elsker jo til og med de yngste her!
Psykedelisk bakverk
De to åpenbare er hvertfall reisen til Bloodshuteyes og tråden til Tøffetom, men disse regner jeg med du har lest ettersom du har vært her jevnlig
Det var en ekstra artig tråd her om dagen angående "hvorfor narkomaner skaffer deg bikkjer", den bør du sjekke ut
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Det var en ekstra artig tråd her om dagen angående "hvorfor narkomaner skaffer deg bikkjer", den bør du sjekke ut
Vis hele sitatet...
Den leste jeg! Bare navnet på tråden høres lovende ut.
"for mye pride?" tråden ble litt shitshow
Synes fortsatt han som fant seg lege i et østblokkland tok kaka.
Skulle ha 100.000 for å hooke oss opp med denne legen.
En time etter dette, blir han sendt rundt på forskjellige steder i Oslo av andre forumbrukere, etter lovnad om å få kjøpe piller.
Løp rundt å skrek ting så vi skulle høre han.
Good times were had.
Likte tråden der A-tillah skjøt seg i lysken med startpistol.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=302748
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Synes fortsatt han som fant seg lege i et østblokkland tok kaka.
Skulle ha 100.000 for å hooke oss opp med denne legen.
En time etter dette, blir han sendt rundt på forskjellige steder i Oslo av andre forumbrukere, etter lovnad om å få kjøpe piller.
Løp rundt å skrek ting så vi skulle høre han.
Good times were had.
Vis hele sitatet...
Link?

Apropos dramatisk:

Lsd på seilbåttur:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=90995
Sist endret av Majao Gibensis; 24. november 2023 kl. 11:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.