Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 845
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg skal ta en urinprøve hos legen til uken. Jeg har bestilt hjemme test til thc på testdeg.no og viser negativt på prøven. Det er ca 4 uker siden jeg har røyket sist, røyket daglig men ca bare 4 trekk om dagen i en periode. Det jeg lurer på er om de prøvene er presise? og pleier legen å sende prøvene til lab? hvor lang tid tar et før man får svar på lab resultatene?
jeg har tatt mange urinprøver og de pleier ikke sende de inn, og det har holdt med en vanlig stikkprøve
Anonym bruker
"Irritert Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville kjøpt 1-2 prøver til, hvis de er negative ville jeg så og si sagt du er 100% safe
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville kjøpt 1-2 prøver til, hvis de er negative ville jeg så og si sagt du er 100% safe
Vis hele sitatet...

okei tusen takk, veit du noe om prøvene di tar? om det pleier å holde med en vanlig urinprøve eller om de sender de inn for en utvidet test?
Anonym bruker
"Flink Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forskjellige tester har forskjellige cut-off verdier, så noen tester vil slå ut lengre enn andre. 4 uker er en god periode uten, så det går sikkert bra.
Hvorfor tar du?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forskjellige tester har forskjellige cut-off verdier, så noen tester vil slå ut lengre enn andre. 4 uker er en god periode uten, så det går sikkert bra.
Hvorfor tar du?
Vis hele sitatet...
skal begynne på lappen og må avlegge rein prøve før jeg kan starte, da krysser jeg fingrene for att den er positiv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
skal begynne på lappen og må avlegge rein prøve før jeg kan starte, da krysser jeg fingrene for att den er positiv
Vis hele sitatet...
Når det kommer til urinprøver så er det vanligvis negativt svar som er positivt for den som tar prøven.

Positivt = utslag på X substans, så du bør krysse fingrene for at den er negativ heller!
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Når det kommer til urinprøver så er det vanligvis negativt svar som er positivt for den som tar prøven.

Positivt = utslag på X substans, så du bør krysse fingrene for at den er negativ heller!
Vis hele sitatet...
ja selvfølgelig skrev feil ser jeg nå
Hvor mange ng/ml tester hjemmetesten du har kjøpt? Sendes prøven fra legen til lab ville jeg ventet noen dager etter en 5ng/ml har slått ut negativ. Bare for å være sikker. Med så lave nivåer kan man vell muligens skylde på passivt også?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bewaah Vis innlegg
Hvor mange ng/ml tester hjemmetesten du har kjøpt? Sendes prøven fra legen til lab ville jeg ventet noen dager etter en 5ng/ml har slått ut negativ. Bare for å være sikker. Med så lave nivåer kan man vell muligens skylde på passivt også?
Vis hele sitatet...
Jeg veit ikke helt, har aldri tatt slike hjemmetester før så er usikker på ossen type det er, men jeg kan legge ved link av den jeg har kjøpt
Jeg tok enda en prøve nå på morgenen og den var også negativ

https://testhelsen.no/produkt/hurtig...ter-1/hasjtest
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av bewaah Vis innlegg
Hvor mange ng/ml tester hjemmetesten du har kjøpt? Sendes prøven fra legen til lab ville jeg ventet noen dager etter en 5ng/ml har slått ut negativ. Bare for å være sikker. Med så lave nivåer kan man vell muligens skylde på passivt også?
Vis hele sitatet...
Jeg ser det er 50ng jeg har kjøpt
Ja du burde være trygg, det er ingen som kan gi garanti da alle metaboliserer thc forskjellig. Men 4 uker er fint, uansett så er det ikke vits å tenke på det eller kjope hjemmetest siden du uansett ikke slipper unna Xd
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Supperman Vis innlegg
Ja du burde være trygg, det er ingen som kan gi garanti da alle metaboliserer thc forskjellig. Men 4 uker er fint, uansett så er det ikke vits å tenke på det eller kjope hjemmetest siden du uansett ikke slipper unna Xd
Vis hele sitatet...
Okei jeg håper det, jeg har ikke noen dag jeg skal ta prøven, den timen må jeg bestille selv. Men så fort jeg har tatt den kan jeg starte på lappen, derfor jeg stresser litt med det men så det er ikke så stor forskjell fra 20ng og 50ng?