Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 6980
Du protesterer mot min subjektive mening, jeg er uenig med deg. Så enkelt er det. Jeg har forklart i et tidligere innlegg, med motivet om mannen som mister lommeboka si. Men takk for ditt syn.
Opprinnelig postet av Insaniac
Du protesterer mot min subjektive mening, jeg er uenig med deg. Så enkelt er det. Jeg har forklart i et tidligere innlegg, med motivet om mannen som mister lommeboka si. Men takk for ditt syn.
Vis hele sitatet...
Evnt jeg kverulerer ;>
Æssj ass!
Det er nesten ingen her som har kommet med noen grunnlige slutninger bortsett fra Insaniac. Ta det her: om du skal diskutere et emne med en person, så må du vite nokså mye om emnet før du argumenterer, derfor er kunnskap nødvendig. Spesielt Knusp3r
Det er såklart mange andre enn Insaniac som har svart bra, men jeg husker ikke alle navn.
Forresten, jeg lurer på om... hva om noen plutselig noen bare begynner å gå med buksesmekken åpen, penisen avslørt, med bånd rundt det, og vandret rundt med det i Frankrike? Ville det komme en lov mot det...? Jeg tror ikke det. Det er desverre muslimer alt det her er retta imot. Jeg håper de som ikke klarer å forstå dette prøve å tenke litt mer over akkurat dette.
This subject is worthy of further study...
Og vær så snill ikke nevn mer om integrering. Det blir faktisk verre. Rasisme, raseskille og det kan i de verste tilfeller skje det vi nå om dagen kaller for terror (e.g Jacquess Jirack blir drept av en fanatiker........). Veldig imponert over Insaniac.
-Nei jeg hadde ikke spesiellt mye kjennskap til hva koranen sier om bruk av Hijab, derfor brukte jeg en mer ydmyk tone når det gjelder religiøs begrunnelse for bruken av slike.

-Jo, jeg kan ha en mening om temaet sett fra resten av samfunnets (ikke muslimers) perspektiv.
Opprinnelig postet av Myamoto

Forresten, jeg lurer på om... hva om noen plutselig noen bare begynner å gå med buksesmekken åpen, penisen avslørt, med bånd rundt det, og vandret rundt med det i Frankrike? Ville det komme en lov mot det...? Jeg tror ikke det.
Vis hele sitatet...
dem har regler mot blotting der som i de fleste andre siviliserte land...

og hvis dette var påbudt i en religion så hadde denne loven forbudt dette på skolen også like mye som hijab.