Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 855
Noen som har blitt revet med i Magicka Wizard wars?

Spillet er i Alpha nå men man får kjøpt det via steam.

Magicka i pvp modus

Mer info her : https://www.wizardwars.com/

Vanvulture på steam om noen vil spille ilag
Tja, jeg likte Magica, men sitter på gjerdet her enn så lenge. Kommer nok til å kjøpe det, men jeg vil ha flere maps og modes først, den moba-varianten de har nå appellerer ikke spesielt til meg. Er ikke magica med folk du ikke kjenner irriterende? Tenker på at det er rimelig kaotisk med friendly fire, noe som kan være hysterisk morsomt om du sitter på skype og spiller sammen, men ganske kjipt med randoms?
Sist endret av Mith; 18. oktober 2013 kl. 17:11.
Så på noen gameplay videoer igår, minte meg veldig om dominion fra LoL. Så ikke veldig interessant ut..
Det har ikke noe med lol å gjøre, rent bortsett fra at mapet i den eksisterende game-moden er litt likt dominion. Gameplayer er helt forskjellig og er basert på et unikt spellsystem hvor du kombinerer 8 forskjellige typer magi i realtime, hver gang du skal kaste en spell. I tillegg så påvirker magien til både motspillere og lagspillere dine spells og hvordan de fungerer.
Ingen shop, ingen times, ingen levler, ingen progresjon utenom hvor god du eller laget ditt faktisk er.
Sist endret av Mith; 18. oktober 2013 kl. 17:37.
Magicka wizard wars kan ikke sammenlignes med lol. Iallefall ikke når det kommer til selve gameplayen som Mith beskriver. Er utallige med faktorer man må tenke på for det er så mange combinations når det kommer til shields og angrep som man må bruke for å klare seg igjennom en match uten å bli et slakteoffer.

Mith:


Er ganske gøy med friendly fire, sitter å ler for meg selv når folk failer med ''aimen''.

Kaos er gøy