Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1608
Når jeg spiller online så ser jeg at motspillerne mine har spillere som ikke var på det aktuelle laget når Fifa 13 kom ut. Real Madrid har Bale og Arsenal har Øzil f.eks..

Hvordan får jeg oppdatert lagene når jeg spiller online?
Spiller på PS3!
Dette skjer for meg automatisk,har du sjekket på innstillingene?
Før jeg går inn på online så kommer det opp en loadingbar lignende ting som sier at den oppdaterer lagene.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Dette skjer for meg automatisk,har du sjekket på innstillingene?
Før jeg går inn på online så kommer det opp en loadingbar lignende ting som sier at den oppdaterer lagene.
Vis hele sitatet...
Hvilke innstillinger?

Hallo??

Finner faktisk ikke EN jævla tutorial på hvordan man oppdaterer lagene på Fifa 13 på google.. Alle hevder at det ikke er mulig og at man må kjøpe Fifa 14 men jeg vet jo at det går ann. Spilte tidligst mot en kar som hadde Bale på Real Madrid for 3 uker siden..
Sitat av Undiken Vis innlegg
Hvilke innstillinger?

Hallo??

Finner faktisk ikke EN jævla tutorial på hvordan man oppdaterer lagene på Fifa 13 på google.. Alle hevder at det ikke er mulig og at man må kjøpe Fifa 14 men jeg vet jo at det går ann. Spilte tidligst mot en kar som hadde Bale på Real Madrid for 3 uker siden..
Vis hele sitatet...
Da vil jeg annbefale å oppdatere Google-ferdighetene dine litt
http://www.youtube.com/watch?v=OLmx9DWJxG8
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da vil jeg annbefale å oppdatere Google-ferdighetene dine litt
http://www.youtube.com/watch?v=OLmx9DWJxG8
Vis hele sitatet...
Dette gjorde jeg istad men verken Bale eller Øzil skiftet lag.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Du er nok nødt til å gjøre det manuelt. Det vil si at du fikser overgangene selv! Ettersom Fifa 14 er ute så oppdaterer ikke EA rostere til Fifa 13.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Du er nok nødt til å gjøre det manuelt. Det vil si at du fikser overgangene selv! Ettersom Fifa 14 er ute så oppdaterer ikke EA rostere til Fifa 13.
Vis hele sitatet...
Ja fant ut av det akkurat nå. Men det vil jo si at man kan lage sitt eget superlag som man spiller Online med. Da kan man f.eks. ha Messi, C. Ronaldo osv. i samme lag.

Finnes det en online-modus utenom "En mot en" som gjør at folk ikke kan lage sine egne super-lag?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Undiken Vis innlegg
Ja fant ut av det akkurat nå. Men det vil jo si at man kan lage sitt eget superlag som man spiller Online med. Da kan man f.eks. ha Messi, C. Ronaldo osv. i samme lag.

Finnes det en online-modus utenom "En mot en" som gjør at folk ikke kan lage sine egne super-lag?
Vis hele sitatet...
Sesonger, turneringer you name it.
Alt som rankerer deg kan ikke endres.