Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1972
Hei!
Skal til Polen i høstferien og lurer på om f.eks. spill er billigere der. Tenker da på spill som GTA V o.l.
Lurer også på om de er på engelsk eller om de er på polsk.
Ikke noe særlig å spare, men det værste er at de fleste spill er tekstet på polsk, ihvertfall PC-spillene, muligens konsoll også.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Er Hvis det ikke er noe særlig å spare tror jeg nok jeg står over. Takk for svar
Lillebroren min studere i Szczecin og kan si at spill til PS3 og xbox ligger på samme prisklasse som vi har i Norge. Verste med spillene deres er at 90% av dem som finnes i sjappene deres er bare på polsk...
Sist endret av Gulingen; 21. september 2013 kl. 17:16.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Elektronik er det ikke så mye å spare på, men ting som klær, alkohol og tobakk er noe du må hamstre mye av.
Var i polen for 2-3 år siden. Spillene er litt billigere, men det er ikke mange kronene du sparer, så jeg vil anbefale å kjøpe fra norge eller engelsktalende land. Vet ikke om alle spillene der er på polsk, men du kan risikere det..
Hver gang du starter GTA V får du velge hvilket språk du vil kjøre på. Engelsk er ett av dem, sammen med andre store verdensspråk. Derfor vil det tvilsomt være noe problem å kjøpe GTA V i Polen.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Får se om det er så mye billigere om det er verdt det da