Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2495
Sikkert flere enn meg som ikke skjønte bæret av stock marked i begynnelsen. Hvis man setter seg litt inn i det, så er det store penger å tjene her. Man kan påvirke aksjemarkedet LCN ved oppdrag man gjør eller ting man gjør i spillet.

Skal du legge inn aksjer på BAWSAQ, så anbefaler jeg å sette det meste på Ammu-Nation da markedet stiger hele tiden etterhvert som folk kjøper våpen og ammo.


Jeg var kommet til ca. 45% i spillet før jeg begynte å kikke på Stock Marked, og da hadde jeg allerede passert mulighetene mine for å påvirke aksjemarkedet. Hvis du er på under 20% så kan du ta en kikk her: http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market

Scroll ned til "Story Mission Stock Investments". I høyremargen står det hva du bør legge aksjer inn i FØR du utfører oppdraget. Hvis du kjøper billig rett før du skal f.eks. drepe en viktig person, så vil markedet stige etter at personen er død. Det er da du skal selge og tjene cash! Husk å selge etter etter 1-3 dager når prisen er nådd toppen. Aksjekursen vil rase ned etterhvert så her må man selge i riktig tid!

Selv holder jeg på å finne ut av flere måter å tjene store penger på siden jeg gikk glipp av de store pengene tidlig i spillet.
Har du tips ang. Stock Marked så fyr løs! Spør gjerne hvis det er noe du lurer på, så kan vi hjelpe hverandre!

Ser at man kan kjøpe kinosaler for 20-30 mill og en Golf klubb for 150 mill. Noen som har kjøpt noe av dette?
Den som bare er der
Skulle gjerne visst å vite hvordan man tjener gode penger uten å bruke Stock Marked. Gidder bare ikke å sette meg inn i det :P
Sitat av RavnX Vis innlegg
Skulle gjerne visst å vite hvordan man tjener gode penger uten å bruke Stock Marked. Gidder bare ikke å sette meg inn i det :P
Vis hele sitatet...
Gjør "heists". Det er vel den beste tingen for å tjene penger, men det er ikke så mange i spillet. Du kan jo også rane pengetransporter, men det er begrenset hvor mye du tjener på det. Skal du kunne kjøpe dyre eiendommer osv. er du nesten nødt å kunne stock marked. Man kan mangedoble pengene sine på et knips.

Det er også en koffert med 12.000$ på havbunnen ved flyvraket. http://www.youtube.com/watch?v=JYGZOXGl9jw
Sist endret av Undiken; 21. september 2013 kl. 10:03.