Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7065
Trenger noen gode forslag! Lite med penger, men vil gjerne feire bursdagen min for en gang skyld. Fyller fredagen som kommer. Noen gode idéer ?
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Maccern? Neida . Eneste jeg kom på når man har lite penger
Kommer jo helt an på hvilke fest du ønsker og hvor mange du skal invitere.
Sitat av spelley Vis innlegg
Kommer jo helt an på hvilke fest du ønsker og hvor mange du skal invitere.
Vis hele sitatet...
Jeg har vennene mine i en annen by enn der jeg bor. Tar en 40 min å kjøre, så har ikke mulighet til å ha det hjemme. Burde jeg kanskje nevnt.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Dra ut en tur på byen. Ikke får drekke seg blakk, men får å feire at du er 20. Kjøp bare et par drinker med vodka/rom. Det som frister. Da kan ddu også møte nye folk også
Sitat av hofrøkna Vis innlegg
Trenger noen gode forslag! Lite med penger, men vil gjerne feire bursdagen min for en gang skyld. Fyller fredagen som kommer. Noen gode idéer ?
Vis hele sitatet...
En liten bytur trenger jo ikke å koste all verden? Er du heldig å har noen spandable venner, så er jo det også kos
For et sammentreff!

Jeg skal feire min bursdag (20år) om tre uker.
Det jeg fant ut er at de fleste lokaler som selger alkohol vil la deg leie stedet for null kroner så lenge du får mange nok gjester. Personlig får jeg og de jeg skal feire med et flott utested sentralt i Oslo gratis, så lenge vi får 130 gjester eller flere. Og det er ikke så veldig vanskelig å få til i vår situasjon. Ring litt rundt til de lokale utestedene hos deg så skal du se hvor lett det er.
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
For et sammentreff!

Jeg skal feire min bursdag (20år) om tre uker.
Det jeg fant ut er at de fleste lokaler som selger alkohol vil la deg leie stedet for null kroner så lenge du får mange nok gjester. Personlig får jeg og de jeg skal feire med et flott utested sentralt i Oslo gratis, så lenge vi får 130 gjester eller flere. Og det er ikke så veldig vanskelig å få til i vår situasjon. Ring litt rundt til de lokale utestedene hos deg så skal du se hvor lett det er.
Vis hele sitatet...
Byen i Horten er ikke særlig interessant, og er det samme vi gjør hver eneste helg :P Men ser nesten ut som det er det det blir til, gøy blir det jo uansett!

Skal forhøre meg litt rundt om det gulpute!
Bor i Horten selv og du kan jo bare ringe gossip dem leier ut gratis så lenge du har mange nok gjester mener jeg og huske. Russen bruker det lokalet effektivt
Be vennene dine om å ta på seg skikkelig godt med klær så stikker dere til skogs (gå, eller ski - kommer ann på forholdene du har).

Så lager dere et skikkelig bål med gode sitteplasser. Her har du sjangsen til å ha deg en "gratis" bursdag, så folk blir å huske lenge.

Kan jo koke bålkaffe og lage noe skikkelig kaffekarsk - både litt harry og eksotisk. Hoppbakke for ski etc etc..her er de kun fantasien som setter grensene.
Gratulerer feir på en svensk strippeklubb
Ser nff har brettspill treff på fredag. Kanskje jeg skal ta turen dit? :P
Sitat av hofrøkna Vis innlegg
Ser nff har brettspill treff på fredag. Kanskje jeg skal ta turen dit? :P
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg ser er det eneste fredagstreffet i Bergen, og det er vel en smule langt?
Sist endret av Sinken; 17. desember 2012 kl. 08:37.