Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2359
når jeg velger paypal som betalingsmåte sier den at jeg må registrere et kredittkort i tilfelle jeg ikke har nok penger på paypal. Må jeg fortsatt registrere kort om jeg har nok penger til varen jeg prøver å kjøpe på paypalkontoen?
Bare å logge inn det så skal det gå rett gjennom. Ellers kan det hende det er noe nytt sikkerhetstiltak, men var ihvertfall ikke det for type 6mnd siden.
Paypal krever nå at man har et kredittkort tilkoplet kontoen, selv om du har nok penger på konto.
Sitat av scriptdrone hos paypal
Thank you for contacting PayPal regarding why you are required to have a
credit card on your account.

Having a credit card registered to your account is required with PayPal
as it forms part of our security check and requirements. It will
therefore be necessary for you to add a credit card at the earliest
opportunity Mr. Meitemark.

Once this is done, the balance on your account may then be used to make
your purchases. I do hope the above information has clarified our
position. As always we remain at your service if you require any
further help or advice in the future.
Vis hele sitatet...
jaja... da blir det ikke spill på meg med det første :/
Du må betale 15 kroner første gang du registrerer kortet, så vil du motta et brev i posten 2-4 dager etterpå med en kode du taster inn på PayPal, DONE
Lykke til!
Sitat av Darkerface Vis innlegg
jaja... da blir det ikke spill på meg med det første :/
Vis hele sitatet...
Psst: Det er en grunn til at vi har foreldre
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Du må betale 15 kroner første gang du registrerer kortet, så vil du motta et brev i posten 2-4 dager etterpå med en kode du taster inn på PayPal, DONE
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ikke noe brev, men måtte logge inn i nettbanken og oppgi en kode som sto i kontooversikten. F.eks PayPal (AED123) NOK 15,-.
Sitat av caperno Vis innlegg
Jeg fikk ikke noe brev, men måtte logge inn i nettbanken og oppgi en kode som sto i kontooversikten. F.eks PayPal (AED123) NOK 15,-.
Vis hele sitatet...
Riktig.

Transaksjonen vises som PayPalCODE1234.
Eneste kortet jeg har er et visa electron som banken nekter meg å bruke på nett... Får vel gjøre som Edited sier...

-MAMMA!
Sitat av Darkerface Vis innlegg
Eneste kortet jeg har er et visa electron som banken nekter meg å bruke på nett... Får vel gjøre som Edited sier...

-MAMMA!
Vis hele sitatet...
Eller: http://freak.no/forum/showthread.php?t=155418
Åja, har et Visa SpendOn (Påfyllbart gaver), som ikke er registrert under noe navn, dvs. ingen nettbank ...
Så på spendon, men da må jeg få pappa til å bestille et til meg, eller eventuelt dra til nærmeste narvesen et kvarter-tjue minutt unda. Tenker litt på payex. Noen haker med det? Krever de også kredittkort?
Sitat av meitemark Vis innlegg
Paypal krever nå at man har et kredittkort tilkoplet kontoen, selv om du har nok penger på konto.
Vis hele sitatet...
Hæ, hvor nytt er dette? Betalte selv noe i går på min "uregistrerte" paypal, gjelder det bare nye brukere kanskje?
Under navn fyller du bare inn ditt navn, virker
Også mottar du egentlig en kode på nettbank, men siden du ikke har noen sender du en melding:

"SPENDON de-siste-åtte-sifrene-av-kortnummeret-på-forsiden" til 2258
så mottar du en melding med f.eks:

Saldo 184,00
Siste bevegelser:
27.04 1234PAYPAL - 15.00
27.04 PAYPAL - 1.00
27.04 Lading 200.00

**** som står foran PAYPAL er nummeret du skal skrive inn
Håper det hjelper