Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1311
Hei, jeg skal kjøpe meg en pc som jeg kun skal bruke til nettpoker. Det har ikke noe å si om det er bærbar eller stasjonær.

Har en 4GB ram pc som jeg bruker nå, men den klarer ikke å kjøre alle programene jeg bruker.

Så det jeg egentlig trenger er vel den billigste og beste pcen med 8GB ram? Har lite kunnskap og enda mindre interesse for spesifikasjoner på pcer, så all hjelp settes pris på!
Først og fremst, så er det andre komponenter som er like viktige, om ikke mere viktige, for opplevd ytelse. Jeg kan tenke deg at du har en god del faner oppe på en gang?.

Legg ut spesifikasjonene på PCen du har nå. Kan godt være det er mulig å sette inn en pinne til med RAM, eller bytte ut den du har, for å få mere RAM. Du kan også sette i en SSD om du ikke har det for å få langt bedre ytelse.
Hei, visst du bare vil ha link til en PC som mest sannsynlig tar behovet ditt: https://www.elkjop.no/product/data/b...barbar-pc-sort

Men finn en PC med 8 GB DDR4 ram og i5 eller bedre CPU og SSD harddisk på minst 250GB så er du nok sikret uansett
Memory: 4gb
HDD: 500GB
OS: Win 10
CPU: intel BYT-m 4core 2940, up to 2.25 GHz

Det er de spesifikkasjonene jeg klarte å finne.
Burde stå et modellnummer bakpå PCen. Der har du trolig luke for å sette inn mere RAM.
Skal du ha en pc kun til nettpoker trenger du ikke stasjonær.
Heller ikke noe dyr bærbar så lenge den har 8gb ram.


Minimum requirements for (de fleste)nettpokersidene:

Pentium 100MHz PC
Windows 95/98/NT/2000/ME/XP
16 Bit (high colour) video card
16Mb of RAM
20Mb of free hard drive space
Minimum speed 14.4kbps modem, with ISP connection
▼ ... noen uker senere ... ▼
Slenger inn et spm her i tråden så slipper man opprette en ny.

Har de siste dagene blitt sittende se på Stream (Twitch) PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS.

Sist gang jeg ble sittende over flere dager var med DayZ, men fikk aldri knota til meg handle en PC.

Er det mulig oppdrive en PC til 6-10.000 som driver spillet OK? Kan fint handle brukt for den del.

Mvh
Sist endret av ImnotEmo.; 10. oktober 2017 kl. 12:20.
Vil tro det.
Men, tenker du pc i deler eller ferdig bygget? Har du deler som kan brukes på ny pc? Strømforsyning, kabinett for eksempel er ikke noe man må handle hver gang man kjøper ny pc.