Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2381
skal feire bursdagen til en venn av meg neste helg, og vi har tenkt til å lage toro hasjbrowns

vi blir rundt fem stykker, derav 4 som har røyket flere ganger. vi røyker rundt 0.2-0.4, hvor mye trenger vi da i edibles? han ene har røyka en gang men uten effekt.

takk for svar, tar gjerne i mot tips til bakingen også
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligger sikkert 700 tråder her med samme spørsmål, men jeg skal være grei.

Edibles kan ikke sammenlignes med å røyke og det skal ikke mye til for å overdosere, altså at dere får en dårlig opplevelse. Jeg ville ikke overstiget 0.2-0.3 per stykke - det er lurere å vente 2 timer og så spise mer. IKKE UNDERVURDER EDIBLES.

Til bakingen. Varm opp hasjen med smør/kokosolje på lav varme (det skal ikke boble) i 30min-ish. Putt smøret i toro-mixen og så er det bare å putte formen med røren i ovnen. Kos dere.

PS: Til vennen din som kun har røyket en gang med uten effekt burde være ekstra forsiktig. Ville absolutt ikke kastet meg inn i en sterk edible rus hvis du ikke vet hvordan rusen føles/kjennes. Er også mulig for at vennen ikke kommer til å få effekt - tok meg 3-4 møter med hasj før jeg fikk effekt.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ligger sikkert 700 tråder her med samme spørsmål, men jeg skal være grei.

Edibles kan ikke sammenlignes med å røyke og det skal ikke mye til for å overdosere, altså at dere får en dårlig opplevelse. Jeg ville ikke overstiget 0.2-0.3 per stykke - det er lurere å vente 2 timer og så spise mer. IKKE UNDERVURDER EDIBLES.

Til bakingen. Varm opp hasjen med smør/kokosolje på lav varme (det skal ikke boble) i 30min-ish. Putt smøret i toro-mixen og så er det bare å putte formen med røren i ovnen. Kos dere.

PS: Til vennen din som kun har røyket en gang med uten effekt burde være ekstra forsiktig. Ville absolutt ikke kastet meg inn i en sterk edible rus hvis du ikke vet hvordan rusen føles/kjennes. Er også mulig for at vennen ikke kommer til å få effekt - tok meg 3-4 møter med hasj før jeg fikk effekt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, vet det er mange lignende men lurte siden vi ikke har røyket såå lenge (halvt år nå)
Første gang jeg begynte å forske med edibles så hadde jeg vært innrøyka et års tid ellernoe, kjente ikke stort til noe rus av fyrings lenger iallfall. Åt så en hasj yoghurt, og god bedre jeg ble så stein som jeg aldri hadde vært. I tillegg er rusen ganske så annerledes. Jeg opplever den som bedre og en del kraftigere. Kan vel egentlig sammenliknet det med morfin/heroin styrkemessig,
bare som en viss pekepinn. (røyke = morfin, oralt = heroin).Som han over skriver, start rolig og vær forsiktige. Noen blir nærmest bevisstløse av 0.15.

PS: Veldig viktig den ventinga, har driti meg skikkelig på leggen tidligere. Er ikke alltid ønskelig å ende opp så stein at du så vidt kan gå og taleevnen er så godt som ikke eksisterende. Dette var dog en litt kolossal 4 x det jeg i utgangspunktet skulle ha i meg.
5-10 gram per langpanne så blir det bra