Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3276
Fikk telefon fra nr 39112217. En dame sa jeg hadde bestilt taxi og den hadde nå stått å ventet på meg lenge. Jeg ville bli fakturert neste gang. Googlet nummeret å ser det er mange som har blitt ringt opp ang bøter, taxi, nettbestillinger osv. Er bare tull. Men hvorfor ringer de? Har noen bestilt tulletelefon til meg? Hva får de ut av dette? Betaler jeg i dyre dommer for dette? Skjønner bare ikke poenget.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en app hvor man skriver inn ett telefonnummer så blir det oppringt og spilt av en melding. Koster deg ingenting og du har ingenting å bekymre, er nok bare en kamerat av deg som har kødda litt.
en kompis av meg tulleringte med et ganske likt nr til meg. ( finnes en tulleapp) Det var en dame som sa jeg hadde bestilt diverse ting på nett, men skjønte ganske fort at det var et opptak, som ikke gikk an å prate til.

Hvis det ikke gikk an å prate tilbake, er jeg sikker på det er en tulletelefon. Bare å planlegge en hevn tilbake
Det er nok bare noen som kødder med deg. Jeg har enda ikke sett ett taxiselskap som har hemmelig telefonnummer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er en app hvor man skriver inn ett telefonnummer så blir det oppringt og spilt av en melding. Koster deg ingenting og du har ingenting å bekymre, er nok bare en kamerat av deg som har kødda litt.
Vis hele sitatet...
Hvilken app?
De får jo opptak av det både du, og opptaket sier. Så er nok bare morsomheter han får ut av det
Klassisk scam, har blitt ringt opp selv av lignende. Den beste var vell en indisk type som snakket forferdelig engelsk og påsto han var fra microsoft. Pcn min hadde blitt hacket og måtte så følge noen steg for å gi han tilgang til pcn min så han kunne fikse dette ble jeg fortalt, alt dette mens en tv på et språk jeg ikke forsto bråker i bakgrunnen. Kan vel trygt si at han ikke fikk mye annet enn en latter fra min side av telefonen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av WildWiz Vis innlegg
Klassisk scam, har blitt ringt opp selv av lignende. Den beste var vell en indisk type som snakket forferdelig engelsk og påsto han var fra microsoft. Pcn min hadde blitt hacket og måtte så følge noen steg for å gi han tilgang til pcn min så han kunne fikse dette ble jeg fortalt, alt dette mens en tv på et språk jeg ikke forsto bråker i bakgrunnen. Kan vel trygt si at han ikke fikk mye annet enn en latter fra min side av telefonen.
Vis hele sitatet...

Jeg dro en sånn Microsoft svindler langt ut på landet

Brukte en gammel PC jeg ikke brydde meg om på McDonalds nett og lot han styre på. På slutten bare klasket jeg igjen maskinen sa fuck yourself til fyren og la på

Ble ALDRI ringt opp igjen etter dette