Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 773
Antar denne tråden er litt lik en annen men men.

Tenkter å bygge pc, skal kun være god nok til å spille spill på 1 skjerm. Bør helst være litt støyvennerlig.
Er semi noob og temmerlig oppdatert etter å kun ha brukt laptopper de siste årene. Begynner å bli noen år siden jeg bygde sist, men har en viss ide om hvordan slutt produktet skal være:P .

Trenger ikke inkludere tastatur/mus og øreklokker,skjerm osv.
Har også 2,5" 1tb spinndisk liggende.

Si max budget er 7k.(+/- 1k)

Krav: intel prossessor, geforce skjermkort eller i det minste støtte for dette så jeg kan oppgradere til dette senere(trenger kun et bang for the buck kort som "funker nå", skal oppgraderes senere. Minste kravet dog er at det klarer fallout 4 når det kommer). 8gb ram med mulighet til å oppgradere til 16gb senere.
Pcen bør helst være enkelt å oppgradere senere. Så kan gjerne være moderne hovedkort og billig prossessor som jeg eventuelt kan skifte ut senere. Vil helst ha en så liten og kompakt pc som mulig som er så stille som mulig. Er ikke ute etter et overclockings monster. Minitower hadde vært kult men antar det fordyrer alt.

Åpen for forslag.

mente: temmerlig uoppdatert* :P

Glemte å skrive: Må være inkludert SSD og gjerne med en litt oversized strømforsyning så jeg ikke må begrense meg kraftig i skjermkort valg senere, uten at jeg har noen planer om å ha SLI.
Sist endret av MrBlåtann; 28. september 2015 kl. 07:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror du må spørre butikkene etter bvare om du ikke handler på finn.no

Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem

6. gen. Intel Core i5-prosessor (Skylake)
8GB DDR4 RAM 2133MHz
GeForce GTX 960
Kult kabinett med grønt lys


Samsung 850 evo 250 GB, EVGA SuperNOVA 850 G2 og et Asus Z170-A hovedkort eller tilsvarende fra gigabyte.