Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3118
Var hjemme hos en vennine igår og røyka Bong osv =P Men han ene hadde med fleinsopp, Han spiste ca et gram og ble fucked i huet, Innbilte seg ting, snakka med veggen, og forestilte seg at han var Smeagaol fra Ringenes herre. (Vi så faktisk på filmen også) - Vel, etter han tok en joint i kombinisasjon med flein, ble han helt fucked, Agressiv som faen, og slo nesten ned en somaler utafor blokken, dritt skummelt - Plus han fikk tak i en kniv på kjøkkenet og drev og kasta kniver på Vinduet (Han trodde han spilte dart) - Etter det gikk vi ut en liten tur, Han ble dritt redd, fikk noia osv for ingenting, han skvat hver gang han så en søppelkasse, i og med at han mente den hadde hoggtenner og skulle spise han...


Vel.

Er Hasj og flein sammen - Farlig.

Har sett han før på flein, men han ble ikke agressiv da osv.
Hehe. Morsomt egentlig!
Jeg ville sagt at det bare er lurt og ta ett stoff av gangen. f.eks Først flein, og seinere hasj?
Høres jo serriøst lattis ut da, men skjønner det er alvorlig seff:P Visste ikke at man ble aggressiv av den kombinasjonen:O
Det der er den mest atypiske reaksjonen på både fleinsopp og hasj jeg har hørt om noen gang. Det er nok heller kameraten din som har noen alvorlige issues.
Sitat av xtapolapocetl
Det der er den mest atypiske reaksjonen på både fleinsopp og hasj jeg har hørt om noen gang. Det er nok heller kameraten din som har noen alvorlige issues.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med dette. Folk som reagerer på den måten er det etter min erfaring noe alvorlig skrullete med. Noen folk er rett og slett latente rasshøl, og det utløses gjerne av kombinasjonen hasj og sopp. Dessverre må gå ut over de dem tripper med. Om ikke annet har han fått en god del av sin personlighet servert rett foran ham for å jobbe med. Se på det som positivt at han har overlevd og ingen ble skadet, og sørg for at han prøver å finne ut hva som var roten til jævelskapen.

Hater_mordin: Nei, man blir normalt sett ikke det... Ikke ta sånne erfaringer som gjeldende for alle...
Sist endret av Nichotin; 22. juli 2007 kl. 15:21.
Hvis kameraten din ble aggressiv av hasj og flein, er han egentlig bare en erfaring rikere.
Kombinasjonen sopp/flein og cannabis er kjent for å sette fart på ting. Cannabis er i de fleste tilfeller intet mildt krydder med sopp i hodet, så ikke så rart at ting tok av etter det... At han blir såpass desillusjonert og aggressiv er imidlertid ikke "normalt", og det er neppe denne karen i utgangspunktet heller? 8--)
Tungaa's Avatar
Trådstarter
Riktig, Han ekke agreesiv til vanlig :P
ojj... noen er kansje litt mere sensetive enn andre, 1gram flein for meg gir meg bare latterkrampe, og ingen halliser... 2gram og det blir stemning og kansje litt morphing.
hadde anbefalt han og holde seg unna flein hvis han blir helt banan.

(jeg røyker som oftest joint til det meste)
Sist endret av TETRS; 24. juli 2007 kl. 16:03.
ahaaha, beste jeg har hørt på en stund, har han kameraten din spist mye sopp før eller ? har aldri hørt om noen som har trippa så ille på hasj og flein..
Det som slår meg er at dette er en usikker, ustabil fyr som ville tøffe seg. Man blir generelt ikke så tura av ett gram sopp at man snakker med veggen, kaster knivdart på vinduet eller ser søppelkasser med hoggtenner. Jeg tror at mye av det, iallefall i begynnelsen, rett og slett var spill...
Sitat av xtapolapocetl
Det som slår meg er at dette er en usikker, ustabil fyr som ville tøffe seg. Man blir generelt ikke så tura av ett gram sopp at man snakker med veggen, kaster knivdart på vinduet eller ser søppelkasser med hoggtenner. Jeg tror at mye av det, iallefall i begynnelsen, rett og slett var spill...
Vis hele sitatet...




Helt enig med deg, tross alt 1 gram med flein vi snakker om da.
Mange som ikke får noen virkning av det og blir flaue, og prøver da og spille så rusa som overhodet mulig, men hvor rusa hadde kompisen din vært hvis snuten hadde kommet?


heh, mange som PLUTSELIG ikke er så rusa mer da ;P
Sitat av xtapolapocetl
Det som slår meg er at dette er en usikker, ustabil fyr som ville tøffe seg. Man blir generelt ikke så tura av ett gram sopp at man snakker med veggen, kaster knivdart på vinduet eller ser søppelkasser med hoggtenner. Jeg tror at mye av det, iallefall i begynnelsen, rett og slett var spill...
Vis hele sitatet...
Les Dodechas tripprapport om Copelandia Cyanescens. Jeg er klar over at det er en annen sopp, men karn som tilta der hadde bare spist en halv boks (6g fersk), røyka litt weed og blacket helt ut mens han oppførte seg som en neger. Jeg var jo der selv, og vedkomne gjorde alle mulige sprø ting og ble svært aggressiv. Jeg har svært vondt for å tro at han gjorde det med vilje, siden dette dreier seg om en svært voksen og oppegående kar. Et gram fleinsopp kan også være så mangt, husk at potensen varierer sinnsykt.

Kanskje det var med vilje i den saken trådstarter prater om, men jeg vil heller ikke utelukke at kombinasjonen ikke var helt bra for hodet hans.
Det er viktig å vite at narkotika ikke lager ting i hodet på deg som ikke allerede er der. Det hjelper deg til å se på ting fra en alternativ vinkel. Men er du aggressiv og dust i huet, så vil disse egenskapene kunne fremmes ytterligere på narkorus. Det er i hvert fall min teori. Selv har jeg prøvd flein noen få ganger, og aldri kjent noe annet enn kjærlighet til alle og enhver. ;-)
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av umorsom
Det er viktig å vite at narkotika ikke lager ting i hodet på deg som ikke allerede er der. Det hjelper deg til å se på ting fra en alternativ vinkel. Men er du aggressiv og dust i huet, så vil disse egenskapene kunne fremmes ytterligere på narkorus. Det er i hvert fall min teori. Selv har jeg prøvd flein noen få ganger, og aldri kjent noe annet enn kjærlighet til alle og enhver. ;-)
Vis hele sitatet...
Husk, at mange har sider ved seg selv som de bevisst eller ubevisst prøver å undertrykke, det er disse sidene som kan nå overflaten, personen kan ellers virke helt grei.

Og jeg må bare nevne at utrykket 'narkotika' blir særdeles lite brukt her, jeg trodde aldri jeg skulle lese ordet 'narkorus' noe annet sted enn vg og dagbladet.
I mine øyne avspeiler det uvitenhet om temaet, hva som er 'narkotika' er forskjellig ettersom hvilket land du befinner deg i, hva med å heller bruke universielle begrepet 'rusmidler'?
Men nok om det.
Sist endret av Dodecha; 26. juli 2007 kl. 19:15.
Sitat av Nichotin
Les Dodechas tripprapport om Copelandia Cyanescens. Jeg er klar over at det er en annen sopp, men karn som tilta der hadde bare spist en halv boks (6g fersk), røyka litt weed og blacket helt ut mens han oppførte seg som en neger. Jeg var jo der selv, og vedkomne gjorde alle mulige sprø ting og ble svært aggressiv. Jeg har svært vondt for å tro at han gjorde det med vilje, siden dette dreier seg om en svært voksen og oppegående kar. Et gram fleinsopp kan også være så mangt, husk at potensen varierer sinnsykt.

Kanskje det var med vilje i den saken trådstarter prater om, men jeg vil heller ikke utelukke at kombinasjonen ikke var helt bra for hodet hans.
Vis hele sitatet...
Joda, jeg har selv sett folk klikke (ikke bæde eller ture over) på hallusinogener, men da gjerne etter større doser LSD. Er klar over at det finnes de med latent mental styggdom som vil kunne få denne trigget av et hallusinogen, og utelukker på ingen måte at det er det som har skjedd her.

Likevel, å kaste kniver på vinduet fordi han "trodde det var dart" høres mer ut som spill enn klikking spør du meg..
Som umorsom sier, så kan ikke et stoff "tvinge" noen til å oppføre seg på en spesiell måte, tenke spesielle tanker eller utføre bestemte handlinger. Man er den man er, selv om man inntar stoffer som midlertidig enderer psyken. Et stoff er bare et stoff, man kan ikke gjemme onde gjerninger eller destruktive tendenser i et molekyl.

Når dette er sagt, så er det viktig å behandle både seg selv og rusmidler med behørig respekt. Ha en eller flere sittere! Dette er spesielt viktig den/de første gangene man prøver et nytt stoff. Ikke overdoser (jeg vet dette ikke var tilfellet i denne gangen, men jeg nevner det allikevel). Folk reagerer forskjellig på stoffer. Ha en trygg setting. Rydd unna potensielt farlige gjenstander. Better safe than sorry.
Sitat av xtapolapocetl
Likevel, å kaste kniver på vinduet fordi han "trodde det var dart" høres mer ut som spill enn klikking spør du meg..
Vis hele sitatet...
Vel, gærningen fra Dodechas rapport stakk av med mobilen min, stod på utsiden av hotellet og pælma den på en fugl mens mange gjester stod rundt og glante. Etter det jeg veit om denne personen er det _ikke_ noe han ville gjort under vanlige omstendigheter. For all del, dette med knivdarten kan være spill, men etter det jeg har sett har jeg egentlig ikke så store problemer for å tro at også denne karen blacket ut og ble et rasshøl.
Noe jeg har tenkt på etter å ha lest litt: Kanskje denne gutten har en del agresivitet inne i seg, men som han til vanlig har klart å holde i sjakk... Når man inntar psykedeliske stoffer er det jo ofte vanskelig å holde følelser og slikt inne, så det kan jo være dere fikk se den mindre alrighte siden hans...
Ellers så har man jo lest om den stakkars gutten som døde etter en overdose på 2C-T-7, -han ble jo fryktelig aggresiv og destruktiv på det siste stadiet.

En ting som er sikkert: Dette er ikke noen vanlig reaksjon ivertfall...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dodecha
Husk, at mange har sider ved seg selv som de bevisst eller ubevisst prøver å undertrykke, det er disse sidene som kan nå overflaten, personen kan ellers virke helt grei.

Og jeg må bare nevne at utrykket 'narkotika' blir særdeles lite brukt her, jeg trodde aldri jeg skulle lese ordet 'narkorus' noe annet sted enn vg og dagbladet.
I mine øyne avspeiler det uvitenhet om temaet, hva som er 'narkotika' er forskjellig ettersom hvilket land du befinner deg i, hva med å heller bruke universielle begrepet 'rusmidler'?
Men nok om det.
Vis hele sitatet...
Sorry, skal ikke bruke det ordet igjen. hehe Jeg har vel bare et meget avslappet forhold til rusmidler, og ser ikke på ordet narkotika som noe banneord. Men jeg er helt enig i at rusmidler er et mye bedre ord. Gikk litt fort i svingende ;-)
Finnes det noen måte å vite på forhånd om man kommer til å klikke? Kan noe som eventuelt vil gå galt ellers komme til overflaten ved bruk av andre ting (eller skjønner at LSD også har disse egenskapene men...)? Vet at det jeg har vært borti (2cb & MDMA (og cannabis)) kanskje ikke er sånn som kan fortelle meg så veldig mye om meg selv, så finnes det noen annen måte å vite om slike potensielle problemer før en fleinsopptur?
DoktorLars: Om jeg forsto spørsmålet ditt rett så kan du på ingen måte forutse hva som skjer under en tripp. Ingen tripp er helt lik en annen, og man kan aldri konkret vite hva som kommer til å skje. Dersom du frykter at en tripp går galt vil jeg anbefale at du ikke tar den. Men du kan fint forberede deg på en tripp ved å for eksempel lese rapporter og om stoffets virkninger, og så utifra det vurdere om du vil ture, vurdere om du er klar, vurdere om du kan takle eventuelle uforutsigbare vendinger. Det handler til syvende og sist bare om deg selv, om du føler deg klar for en følelsesladet og sterk tur, hvilken dosering du velger, setting og dagsform.

Ha et åpent sinn, ta det rolig og start gjerne litt forsiktig når du føler deg klar. Om det kommer problemer under turen tar du det derfra, og helst ha en sitter. Du kan på ingen måte vite hva du vil møte, men man kan alltids være forberedt.
Sist endret av Sky; 7. august 2007 kl. 02:35.
Jeg tror han var mer spesifikt opptatt av muligheten for å forutse radikal og irrasjonell oppførsel som beskrevet tidligere i tråden.

Siden vi har fått det på det rene at generelt stabile og joviale folk kan oppføre seg svært så uberegnelig under påvirkning av hallusinogener, kan man nok ikke totalt utelukke det (eller forutse det) på forhånd. Dog er det en meget sjelden greie, og ikke noe man trenger å (eller skal) bekymre seg for.

Men det kan kanskje være lurt å være flere sammen, så man kan passe på hverandre

Ellers henviser jeg til Skys post over.
xtapolapocetl har nokså rett her. Å bekymre seg for hvordan du eventuelt vil oppføre deg før eller etter man inntar et hallusinogent stoff kan få nokså uheldige følger, gjerne i form av en bad-trip. Uansett vil jeg ikke være bekymret for dette, da det skjer meget sjeldent med stabile og oppegående folk. Om du ikke er helt god i knotten fra før av, ta med deg popkorn og gå å se en film med Arnold Schwarzenegger isteden.
Sist endret av Sky; 7. august 2007 kl. 02:52.
Sitat av Tungaa
Vel.

Er Hasj og flein sammen - Farlig.

Har sett han før på flein, men han ble ikke agressiv da osv.
Vis hele sitatet...
NEI!
Det er definitivt 100% umulig å bli agressiv av hasj og flein sammen!
Det går ikke, komplett umulig!
Tipper sola går i lufta leeenge før den dagen noen slikt skjer!
/ironi
Sitat av Tr1pp3r
NEI!
Det er definitivt 100% umulig å bli agressiv av hasj og flein sammen!
Det går ikke, komplett umulig!
Tipper sola går i lufta leeenge før den dagen noen slikt skjer!
/ironi
Vis hele sitatet...
Nå har det seg jo slik at minst en person vi vet om faktisk har blitt svært agressiv med denne rusmiddelkomboen da...

Men de fleste som inntar denne kombinasjonen blir ikke agressive, nei.

Edit: En liten engel ga meg et ballespark som gjorde meg oppmerksom på at Tr1pp3r var ironisk...
Sist endret av felix_poker; 8. august 2007 kl. 18:29.