Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4064
hørte av en kompis at somadril ikke slår ut på benzodiazepiner i urinprøver, noen som vet om dette stemmer? kjekt å vite, har 2 urinprøver igjen som vilkår fra en betingent dom så må helst ikke slå ut på noe
Somadril er muskelavslappende, ikke beroligende, såvidt jeg vet. Man blir jo litt fjern på dem men har ikke merket benzorus i så måte. Felleskatalogen sier at somadril inneholder Karisoprodol, som visselig ikke er et benzodiazepin. Så med mindre den prøven deres er rigga for å plukke opp spor etter andre ting i tillegg tror jeg du kan ta det helt med ro.
thanx. digg det, jeg er jo veldig glad i alt mulig av benzo og liknende så digg at jeg kan ete somadril uten at det gr utslag! btw viste du at om du popper en paracetamol for hver andre somadril du spiser så forsterker det rusen mye, og spis eller drikk noe varmt, det fenger
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Som mxyzptlk sier er karisoprodol (Carisoprodol på engelsk) virkestoffet i Somadril.

Tidsskriftet for den Norske Læge Forening har følgende å si om hurtig urinprøver:
Sitat av Bruk av hurtigtester for påvisning av rusmidler i urin
Med dagens hurtigtester kan man ikke påvise stoffer som zopiklon, karisoprodol eller gammahydroksybutyrat (GHB).

Kilde
Vis hele sitatet...
Om vi forutsetter at de ved å si at man med dagens hurtigtester ikke kan påvise de nevnte stoffene, deriblandt GHB som iflg Erowid ikke kan påvises med hverken standard eller extended drug tests, ville jeg dritsta meg til å påstå at du er trygg så lenge de ikke sender det inn til lab.

Men les dette først også, så du får litt bedre forståelse for den bryåkratiske prosedyren bak det hele.

Håper dette er til hjelp, og at du tar overdose og dævver om du ikke lærer deg å ta ansvar for deg selv.
Sist endret av Mullah; 6. desember 2006 kl. 19:20.
aha, regner ikke med de slår ut på shrooms etc heller da?
takker for linken, har ikke planer om noe overdose nei..
Infact har jeg trappet mye ned på det meste bortsett fra bønna
Karisoprodol slår IKKE ut på en standard urinprøve, men er med i en utvidet prøve.De utvidede benyttes som regel som stikk-prøver i tillegg til standardprøvene.
Jeg vil også nevne at paracetamol er en uting, og bør unngås.Det kan forsterke effekten av andre rusmidler, men det er det mye annet også som kan(som ikke er langt nær så skadelig som paracetamol).Paracetamol brukes ofte ukritisk fordi det selges reseptfritt, og dette kan få kjipe konsekvenser hvis det overdrives.
Sist endret av streckster; 6. desember 2006 kl. 19:18.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Du kødder nå, ikke sant? Hva får deg til å tro at sopp ikke vil vise på pisset bare fordi at somadril ikke gjør det? Jeg sier ikke at sopp viser på prøven, men herregud. Hva slags konklusjon er det å trekke?

Jeg tar ingen sjangser her (fordi du er sjelden) og sier følgende, på tross av at det burde være åpenbart; THC viser på prøver.

Forøvrig enig i det duden ovenfor sier, men hadde vært fint om han viste til noen kilder!
Sist endret av Mullah; 6. desember 2006 kl. 19:21.
så for meg prøven som slik at den slår ut på de vanligste stoffene, som THC, benzodiazepiner, opiater, amfetamin, metaamfetamin, kokain, mdma, lsd etc. sopp er jo ikke SÅ utbredt i norge. er ikke noe stort marked på det iallefall som jeg har forstått det. egentlig ikke på somdadril heller, er jo ikke akkurat så jævlig vanlig at pushere har somadril, da må man heller oppsøke folk som har resept på det. jaja samma det, kansje dumt spørsmål om sopp slår ut....
er fullstendig klar over at THC slår ut, herregud. står det ape i panna mi eller?
@ Mullah:Hvis det er kilder mht. urinprøvene du mener, kan jeg bare si at jeg selv avlegger prøver jevnlig og har sett skjemaene for både standard-pøver og de utvidede.Dvs. skjemaet er det samme, men avkryssene er ulike.
Hvis det er kilder ang. skadevirkningene av paracetamol du mener, trenger du ikke lete lenger enn felleskatalogen samt alle andre forum som omtaler stoffet med en viss saklighet.
Sist endret av streckster; 6. desember 2006 kl. 19:46.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
devilpig: Sopp er ikke direkte uvanlig, bare kanskje ikke noe som selges så mye da det er tilgjengelig ute i naturen. Vi har jo f.eks NorShroom, som mer eller mindre er en norsk side dedikert til sopp.
Det er ikke nødvendigvis slik at spørsmålene dine får meg til å tenke at du er dum, men heller hvordan du stiller dem - i tillegg til det enkle faktum at du ikke søker selv! Dessuten er det merkelig at du spør om et stoff vil slå ut (og er fryktelig glad og letta når du tror det ikke gjør det), men likevel benytter deg av stoff som du vet slår ut!

streckster: Det var urinpørvene jeg tenkte på, ja.

Vet du kanskje om hvor man kunne fått sett de skjemaene? Det er ikke det at jeg ikke stoler på deg, men med tanken på hva slags spørsmål som stilles på dette forumet - og det faktum at vi stortsett bare har tilgang til utenlandsk informasjon om tester - ville det vært greit å sammle så mye informasjon som mulig om de norske testene.
Helt enig Mullah.Jeg skal prøve å skaffe et skjema.Dette bør være almen viten, ihverfall for de som er aktive på dette forumet.
Oppdatering: Jeg har fått bekreftet at dette lar seg ordne, og jeg burde få skjemaet i løpet av helgen.Jeg kommer til å poste det i en ny tråd så snart jeg får sjansen.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Kjempe bra. Dette vil absolutt være til nytte!
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Somadril er muskelavslappende, ikke beroligende, såvidt jeg vet. Man blir jo litt fjern på dem men har ikke merket benzorus i så måte. Felleskatalogen sier at somadril inneholder Karisoprodol, som visselig ikke er et benzodiazepin. Så med mindre den prøven deres er rigga for å plukke opp spor etter andre ting i tillegg tror jeg du kan ta det helt med ro.
Vis hele sitatet...
Gammel tråd men,Stikk prøver.hvordan er det?er det samme som statoil bruker,noen som har aning på hvordan prøver det brukes på offshore? båter feks.
Karisopordol omdannes til metabolitten Meprobamat, som slår ut på benzo prøver..
Såpass ja.noen som har testa hvor lenge det sitter?kun 350mg.altså 1.