Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 9380
Hei.

Som ny til innen rusmiljøt vil jeg prøve og sørge for god kunnskap før jeg begynner skikkelig.

Stoffet jeg er mest nyskjerrig på er kokain, etter og ha lest en god del forstår jeg at all kokain er buffa ganske masse. Jeg er opptatt av at skade potensialet skal være så lavt som mulig og undres hva buffet vanligvis består av? Selv misstenker jeg at det å dra i seg en haug med buff ofte kan være mer skadelig enn selve rusmidlet.
Så jeg undres hvordan jeg kan "beskytte" meg mot farlig buff, for meg vil prisen være mer eller mindre irrellevandt, det siste jeg ønsker er stoff som er blandet med andre avhengighetsdannede stoffer herunder spesielt meth, hvor vanlig er det at kokain er blandet med andre stimulanter?
Hvilke miljøer kan jeg oppsøke for renest mulig kokain?

Og sist men ikke minst ønsker jeg en beskrivelse av kokainrusen fra en erfaren bruker: gjerne fra 90 tallet da buff var mye mindre vanlig, hvordan kan jeg lettest mulig oppdage buff?
Ikke ha for høye forventninger til det stoffet, de første gangene merket jeg ikke en dritt.
Har ingen erfaring med kokain, men hvis du ønsker et stoff med høy kvalitet er darknet veien å gå. Kom over noe innenlands på abraxas forleden.
Ønsker du å lese om erfaringer med stoffet finnes det uttallige rusrapporter på Erowid: https://www.erowid.org/experiences/s...st_Times.shtml

Ikke for å gi noen moralpreken, men å legge klampen i bånn på kokainen for 'å begynne skikkelig' vil for mange være en oppskrift på rushelvete. Kokain er en av de mest avhengighetsskapende stoffene du finner. Ønsker du en virkelig magisk og givende opplevelse med rus vil jeg heller anbefale ren MDMA, som av veldig mange blir betegnet som det mest fantastiske rusmiddelet.
Har også hørt at kokain er veldig hypet opp, men som sagt, har ingen erfaring.
Sist endret av wat; 12. oktober 2015 kl. 00:21.
Skjønner meg ikke på den hypen rundt mdma, kjemisk kosedrittdop.
Kokain er mye fetere synes jeg.
Drikk gjerne 4-5 drinker før du tar første streken.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Skjønner meg ikke på den hypen rundt mdma, kjemisk kosedrittdop.
Kokain er mye fetere synes jeg.
Drikk gjerne 4-5 drinker før du tar første streken.
Vis hele sitatet...
Kjemisk eller ikke spiller fint liten rolle, begge stoffene gir en rus av dine egne katekolaminer. Hvorfor er det verre å løse ut store mengder serotonin fra hjernen, rent rusmessig, en å utløse større mengder dopamin og noradrenalin? Rusen til MDMA er virkelig magisk, og kosing er langt fra dritt.
Sitat av wat Vis innlegg
Har ingen erfaring med kokain, men hvis du ønsker et stoff med høy kvalitet er darknet veien å gå. Kom over noe innenlands på abraxas forleden.
Ønsker du å lese om erfaringer med stoffet finnes det uttallige rusrapporter på Erowid: https://www.erowid.org/experiences/s...st_Times.shtml

Ikke for å gi noen moralpreken, men å legge klampen i bånn på kokainen for 'å begynne skikkelig' vil for mange være en oppskrift på rushelvete. Kokain er en av de mest avhengighetsskapende stoffene du finner. Ønsker du en virkelig magisk og givende opplevelse med rus vil jeg heller anbefale ren MDMA, som av veldig mange blir betegnet som det mest fantastiske rusmiddelet.
Har også hørt at kokain er veldig hypet opp, men som sagt, har ingen erfaring.
Vis hele sitatet...

Kunne ikke vært mer enig. Jeg har prøvd begge deler mange ganger og ren mdma knuser kokain på alle mulige måter. Avhengighets potensiale til mdma er også mye mindre pga den skyhøye toleransen man fort bygger. Ikke ta det mer enn 1 gang i mnd er en regel jeg har holdt meg til i flere år nå, og det funker bra for meg. *Still got the magic*
Trådstarter
15 0
Takk for mange svar

Generelt sett er jeg skeptisk til og putte i meg syntetisk/kjemisk dop.
Ulempen med kokain er vel at om man blir hekta må man snorte hele tiden.
Sitat av Trixxx Vis innlegg
Takk for mange svar

Generelt sett er jeg skeptisk til og putte i meg syntetisk/kjemisk dop.
Ulempen med kokain er vel at om man blir hekta må man snorte hele tiden.
Vis hele sitatet...
Du er skeptisk til kjemisk dop men vurderer kokain foran MDMA med tanke på skadevirkning?

Da bør du virkelig lese deg fram litt anngående skadevirkningene på disse to stoffene...

For å si det lettvint så brenner kokain opp sjela di mens MDMA gir den et velfortjent spa!

Bruk å missbruk!

Kokain gir deg ingen positive langvarige effekter, snarere det motsatte!

MDMA derimot vil i de fleste sitt tilfelle gi flere positive ettervirkninger ved korrekt bruk
Til deg over: Samtidig så ville jeg heller missbrukt kokain i en uke enn å gjøre det samme med MDMA. På den andre siden er MDMA vanskeligere å få et overdrevent forhold til enn cola, som kan være nok så avhengihetsskapende og mange føler et for-ever sug etter det vær gang de drikker. Det er ikke noe poeng å starte en stor diskusjon uansett.

Generelt: Personlig synes jeg cola er dritt. Hvorfor? Fordi jeg får vanligvis bare tak i dritt. Jeg har prøvd i flere forskjellige land, men ingen av dem akkurat kjent for å ha prima varer. Det finnes nok bra kola i Norge, men når man er ny til gamet kan det være vanskelig å få tak i dette.

Jeg har aldri skjønt fasinasjonen for dårlig cola jeg har sett hos venner. Hvor mye de hyper seg opp og sitter og later som om dette er bra saker de første timene før de neste dag innrømmer at 'nei, det var nok så dårlig'. En jeg kjenner ble ordentlig avhengig i statene. Altså skikkelig avhengig. Det var skummelt hvordan personligheten hans forandret seg, kaldsvette på hendene om vi snakket om det, kunne ikke nevne ordet rundt han, og han hadde vanskelig for å finne glede i noe da belønelsesenteret i hjernen allerede var hijacket. Heldigvis går det mye bedre med han i dag og han har vært clean i et par år.

På et par anledninger når jeg har fått god cola og hatt et en del innabords har jeg fått den prima formen og den er veldig herlig til tross for at man må på dass og rejustere hver time.

Om du får tak i gode kontakter, utvis noe forsiktighet. Selv om man ikke blir avhengig er det lett å bli for vant til det, og få et irriterende sug hver gang man drikker.
Sist endret av Picard; 12. oktober 2015 kl. 12:53.
Her er det mye inntrykk og lite erfarig...

- Du vil ikke bli avhengig. Veien er laaaaang fra først streken til generell avhengighet, med mindre du sitter på en stor formue.

- Det du kan bli derimot, er avhengig av kokain for å gå ut og ha det gøy med alkohol. Det blir fort veldig dyrt, og det er veldig få som klarer å gå tilbake til å oppleve en kveld på byn uten kokain som fullverdig.

- Drikk litt først, som flere har sagt allerede.

- Har du ikke lommebok til det så er det ikke vits. Det går ikke an å spre et halvgram utover en kveld, og har du ikke kronene får du ikke kvaliteten..

- Er enig med dem som sier du vil få langt mer ut av MDMA.

- Det er masse prima kokain tilgjengelig i Norge, enda folk elsker å snakke om hvor dårlig den er. Sannsynligvis fordi folk flest som snakker om dop slik ikke tilhører den diskre kundegruppen som får dette. Jeg gidder ikke diskutere det, så det er helt opp til deg om du tar meg eller alle andre her inne på ordet.
Sist endret av Tøffetom; 12. oktober 2015 kl. 13:16.
Enig med tøffetom, man må minst ha fem gram på en kveld.
5 gram?!! Da har du dritt cola!

Klarer jo å fucke opp nesen rimelig kjapt hvis du snorter en femmer på en kveld
Sist endret av monoxide; 12. oktober 2015 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av monoxide Vis innlegg
5 gram?!! Da har du dritt cola!

Klarer jo å fucke opp nesen rimelig kjapt hvis du snorter en femmer på en kveld
Vis hele sitatet...
Ja, hvis du snorter drittcola

Selv synes jeg 5 er i meste laget, men det er bare en smakssak. 3 er greit for en all-night'er for min del.

Men melder meg ut her, er det en ting det er håpløst å diskutere på freak er det kokain
Sist endret av Tøffetom; 12. oktober 2015 kl. 23:55.
Du skal være en ganske hardnakka colabruker om du drar 5 gram av god kvalitet på en kveld, uten å faktisk prøve å slå rekord. 5 gram bra eller dårlig kokain fucker nesen din uansett. 5 gram er MYE pulver i nesen...

Ja Tøffetom, du melder deg nok som eier av "Hardnakka" tittelen. Har en til vane å dra sånne mengder pulver i nesen vil en ganske kjapt ha et problem med nesen, ikke bare misbruket.
Sist endret av monoxide; 13. oktober 2015 kl. 00:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Man kan sniffe ekstreme mengder på en kveld, mer enn fem gram for å si det sånn.
Jo bedre kolaen er jo enklere er det å hugge innpå.
Glad jeg er ferdig med det stoffet der.
Kan man merke at andre har inntatt kokain tidligere på kvelden når man møter de igjen 3-4 timer senere? Har en i familien jeg mistenker bruker kokain. Synes hun har oppført seg rart da jeg har hentet henne på byen (fikk høre av noen andre at det hadde blitt brukt på vorset). Henter henne ofte på byen så vet veldig godt hvordan hun er i beruset tilstand, men har som sagt merket litt forskjell de siste gangene.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Når man legger ut et spørsmål med tittelen "ny for kokain".. Er ikke da de absolutt akutte situasjonene man vil møte på relevant å svare på? Jeg synes ikke man skal drodle gitte situasjoner på at 3-5 gram er okei bruk på en kveld, og heller ikke glorifisere eller kriminalisere det.
Det finnes sikkert 1000 tråder om sentralstimulerende her inne, og på andre forum rundt omkring som vedkommende kunne ha lest. Men her inne virker det som det hersker en slags "FORFAENDAHØRHERNÅ"-mentalitet.

Kokain er per legeindustri og dop-propaganda avhengighetsskapende fra første strek, men for oss som har testet det, det være seg "dritt" eller "de innerste sirklers euforiske guava", så er det jo langt ifra det.

Prøv deg fram. Det funker ca som på film hva mengde angår. Alt annet de forespeiler der er bare tull. Et kult og kjedelig rusmiddel i mine øyne, uten at jeg er noen connoisseur på hverken bra eller dårlig cola. Du vil mest sannsynlig bli blakk, og sur fordi du ikke merker noe spesielt.
Sist endret av sorrY; 13. oktober 2015 kl. 00:57.
Bare hyggelig å drøse litt vell? Dra frem relevant prat gagner alle. Ingen som jeg har lagt merke til i denne tråden som har den mentaliteten. Om det kanskje var meg du siktet til så beklager jeg om du følte deg truffet på noen som helst måte
5 Gram, jøye meg da hadde hvertfall jeg ligget stein dau i slottsparken lørdag natt, ellers lurer jeg på hvor lav kvaliteten på sakene er det er veldig lett å bli glad i dette stoffet og man bruker mye siden effektene sittrer så kort i kroppen, brendte selv av nesten 40 raske på under 2måneder litt tilbake i tid, fikk hjerteinfarkt så da var leken slutt, jeg trodde kokain ikke var noe stress men når man leser seg litt opp er den fysiske påvirkningen på kroppen egentlig ganske ekkel, så som alle drugs er det viktig å ha disiplin av stål om man skal ha et forbruk som ikke går helt av skaftet
Sitat av larsrubix Vis innlegg
Kan man merke at andre har inntatt kokain tidligere på kvelden når man møter de igjen 3-4 timer senere? Har en i familien jeg mistenker bruker kokain. Synes hun har oppført seg rart da jeg har hentet henne på byen (fikk høre av noen andre at det hadde blitt brukt på vorset). Henter henne ofte på byen så vet veldig godt hvordan hun er i beruset tilstand, men har som sagt merket litt forskjell de siste gangene.
Vis hele sitatet...
Hvordan merker du forskjell?


Etter 5 gram på en kveld gjør det nok vondt i både nesa og lommeboka..
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av monoxide Vis innlegg
Bare hyggelig å drøse litt vell? Dra frem relevant prat gagner alle. Ingen som jeg har lagt merke til i denne tråden som har den mentaliteten. Om det kanskje var meg du siktet til så beklager jeg om du følte deg truffet på noen som helst måte
Vis hele sitatet...
Siktet ikke til deg i det hele tatt. Siktet til hele forumet ,om jeg kan si det sånn. Ville bare si hva JEG mente
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Man kan jo få vekk en del buff om du skyter det, men er så vanskelig å si hva slags brus du får, og derav effekt. Men av den metoden får man iallefall virkelig oppleve kokain. Ikke at jeg anbefaler deg å starte med det, men sånn for å rense ut det meste tullet er det faktisk ikke så galt.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Varer kokaineffekten lengre om man skyter? Har aldri forstått det der. I min verden som ikkesmeller har cola alltid vært et nese-must.

I retrospekt, etter jeg skreiv det der skjønner jeg jo at det selvfølgelig vil frambringe en mye større skalle i trynet av å skyte. Sorry for dumt spørsmål.
Sist endret av sorrY; 15. oktober 2015 kl. 16:49.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av sorrY Vis innlegg
Varer kokaineffekten lengre om man skyter? Har aldri forstått det der. I min verden som ikkesmeller har cola alltid vært et nese-must.

I retrospekt, etter jeg skreiv det der skjønner jeg jo at det selvfølgelig vil frambringe en mye større skalle i trynet av å skyte. Sorry for dumt spørsmål.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare forsøkt å skyte brus for erfaringen sin skyld. Men husker at jeg tenkte "det er ikke noe poeng i bruke nesa".
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Enig med tøffetom, man må minst ha fem gram på en kveld.
Vis hele sitatet...
wow da sitter du på elendige kontakter, jeg selv kan klare meg helt fint på 1 gram med kola av kvalitet, men uansett så gidder jeg ikke bruke penger på kola lengre fordi om jeg kan få god kvalitet til en grei penge :P
Er vel ingen her som bryr seg om hva dere kan skaffe? Han lurer jo på hva dem pleier å buffe det med.. Sats heller på å få en du stoler godt på som faktisk har litt peiling ute til å hjelpe deg med og finne noe med bra kvalitet. Cocain er mye buff i så kom deg til de som faktisk får bra greier. Men jeg vet mange som faktisk buffer det bruker lidocain(hvis dem har vært så heldige å anskaffe det), men kommer du til slaskene som buffer det kan det til å med være paracetamol. Er du heldig så kan du regne med rundt 40% rent hvis det er fra gata som dem sier. Uansett hva folk sier å trur her inne om at dem får bra så trur jeg ikke dere har fått så bra fra gata utenom hvis dere går til hoved personene bak hele opplegget. I såfall er dere sinnsykt heldige, noe som selvfølgelig kan skje fra tid til annen.
mye av det er nok laaaangt under 40% på gata her i norge gitt!
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg har bare forsøkt å skyte brus for erfaringen sin skyld. Men husker at jeg tenkte "det er ikke noe poeng i bruke nesa".
Vis hele sitatet...
Er egentlig litt interessant det der, og har aldri fått noe godt svar på hvorfor det er sånn..

Er det rett og slett bare ikke noe bra "kick"? Selv har jeg aldri skutt noe som helst, men har hatt nok med de lokale skytterklubbene å gjøre oppigjennom. Har sett noen av dem som på død og liv skyter alt av prinsipp smelle cola, men utover det? Tror aldri jeg har hørt noen alarmere skuta om at det er "alle mann til pumpene" når colan kommer på bordet

Sitat av susiserken Vis innlegg
mye av det er nok laaaangt under 40% på gata her i norge gitt!
Vis hele sitatet...

De fleste på freak kan fortelle at dem utelukkende sniffer høykvalitets kokain rett fra rasshølet til pablo escobar himself, mens kokainen i norge forøvrig er det største søppelet som finnes.

Dette gir faktisk mening, i og med at kripos på sin side forteller om et snitt på 35% i beslag. Alt taler for at det faktisk bare finnes ekstremt dårlig og ekstremt god kokain i Norge. Den åpenbare løsningen er å bare fikse fra folk med bruker på freakforum

(Og for dem som ikke skjønte at dette var tull så var det det, og jeg har lovet meg selv aldri å synke ned til å engasjere meg i en "saklig" diskusjon om renhet her inne igjen.)
Sist endret av Tøffetom; 16. oktober 2015 kl. 00:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
15 0
Høres ut som om det er bedre å bruke spenn på noe annet enn å betale i dyre dommer for å snorte noe rallemikk som inneholder litt cola.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Er egentlig litt interessant det der, og har aldri fått noe godt svar på hvorfor det er sånn..

Er det rett og slett bare ikke noe bra "kick"? Selv har jeg aldri skutt noe som helst, men har hatt nok med de lokale skytterklubbene å gjøre oppigjennom. Har sett noen av dem som på død og liv skyter alt av prinsipp smelle cola, men utover det? Tror aldri jeg har hørt noen alarmere skuta om at det er "alle mann til pumpene" når colan kommer på bordet
Vis hele sitatet...
Tja første gangen kjente jeg det ikke i det hele tatt. Regnet med at kvaliteten var så som så og oppjusterte dosen til 0,7. Denne gangen klarte jeg ikke klemme inn siste biten for jeg fikk et slags gisp, et kick i hele kroppen. Sittern måtte hjelpe meg med å klemme inn siste rest. Gliste fra øre til øre mens hjertet hamret. Denne følelsen av lykke og slags superkick i kroppen varte i 5-10 min. Svettet som en gris.
Ikke skyt cola folkens,kjenner mange som har skutt det og fått hjerteinfarkt.
Kjenner og mange tweakere som skyter speed hver dag og ikke har hatt hjerteinfarkt.

Sier ikke at speed er bedre men speed er ikke så akutt belastende på hjertet som yayo.
Sist endret av eyecandy654; 16. oktober 2015 kl. 19:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg fikk tak i noe ekstremt god kola i Oslo for 1200kr nå nylig. Dette var nesten like potent som det jeg har prøvd fra darknet, som i følge vendoren var 80% eller noe. Jeg trenger ikke mer enn 0.025 gram av dette i et skudd. Jeg blir ikke heftig rusa, men det er sweet spottet hvor jeg bare føler meg kvikk og fin uten å begynne å svette og skjelve.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Tja første gangen kjente jeg det ikke i det hele tatt. Regnet med at kvaliteten var så som så og oppjusterte dosen til 0,7. Denne gangen klarte jeg ikke klemme inn siste biten for jeg fikk et slags gisp, et kick i hele kroppen. Sittern måtte hjelpe meg med å klemme inn siste rest. Gliste fra øre til øre mens hjertet hamret. Denne følelsen av lykke og slags superkick i kroppen varte i 5-10 min. Svettet som en gris.
Vis hele sitatet...
Nuvel, han MÅTTE vel ikke klemme inn resten. Men han skal ha for initiativ og snarrådighet, dog det bør nevnes at det ikke er å anbefale. Under maksimalt uheldige omstendigheter, eksempelvis et kamera som står på eller øvrige vitner, kan dette resultere i hjertestans og drapstiltale.

Synes også 0,7 virket litt galskap, men nå var jeg fryktelig bestefar her. Takk for svar uansett =)
Sist endret av Tøffetom; 17. oktober 2015 kl. 15:46.
Det er ikke så lenge siden jeg var i samme båt som deg TS, og jeg kan fortelle om en stor skuffelse de første gangene. Faktisk ble jeg ganske sur i lenger tid over hypen for dette intetsigende, utblandede, dyre drittdopet. Etter å ha gitt det 4-5 forsøk under noen byturer har den vokst litt på meg, og hadde ved en anledning noe som fungerte svært godt. Det gav meg følelsen av å være nummen i hele ansiktet og en konge følelse. Denne varte riktignok i en time hvor man må justere på nytt.. så begynner det å bli dyrt.

For meg er dette et rusmiddel som passer sjeldenhetene, for min del særlig fordi jeg VET det er blandet ut med ymse. Når det skal sies, jeg liker ikke MDMA på byturer fordi man oppfører seg altfor kosete til å virke 100% normal, mulig det legges ekstra merke til fra en fyr på 1.88 og 100 kg og enorme pupiller, derfor blir brus gjerne valget de få gangene jeg er ute. MDMA er forøvrig helt fantastisk i andre settinger.

Tøffetom: Jeg håper du fortsetter å gi råd og god innsikt til tross for at stemningen rundt dine tidligere diskusjoner med mugne mods og brukere har gitt avsmak.