Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 774
Tenker å dra til Kazantip i sommer, men finner dårlig med info anngående festivalen. Spessielt når det kommer til biletter og hvor og når det er.

Noen som kan opplyse meg litt anngående festivalen?
Hei,har du vært på hjemme sidene de sine?
Hadde selv booka for en uke med rom rett på festivalen,gjorde meg klar for avreise og plutselig var hele festivalen avlyst pga noen lisenser..
Dette var i fjor,vet ikke hvordan det er i år men,skal se om jeg finner noen av sidene jeg hadde når jeg kommer på datan

Kommer med mere info snart,virker som en helt sinnsyk rå festival
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av sikamikanico Vis innlegg
Hadde selv booka for en uke med rom rett på festivalen,gjorde meg klar for avreise og plutselig var hele festivalen avlyst pga noen lisenser..
Vis hele sitatet...
Her er aftermovie fra 2012: http://www.youtube.com/watch?v=Wt73X9DpQtU

Så tror nokk ikke det ble avlyst :P
Hvor er det du tenker på da?de har 2stk ukraina og portugal jeg skulle til portugal.kommer ikke inn på filmen herfra

kaZantip Festival - ticket reimbursement.kaZantip Festival - Ticket-Rückerstattung.Alqueva, 2nd August- unfortunately the kaZantip Festival 2012 had to be cancelled and cannot take place anymore.

Dette var ihvertfall i portugal når jeg skulle,så fikk refund.hehe