Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1360
bobthebong420
4 0
Dette er min første tråd på freak, så håper ikke jeg gjør noe feil eller noe :P ble tatt for å smugle 16 gram marijuana på vei hjem fra danmark, og lurer på hva slags konsekvenser dette kan ha for å reise ned igjen til danmark?
vet ikke med danmark, men jeg tror når du har prikk på rulleblade kan du ikke reise til USA
Sitat av NorRasta Vis innlegg
Dette er min første tråd på freak, så håper ikke jeg gjør noe feil eller noe :P ble tatt for å smugle 16 gram marijuana på vei hjem fra danmark, og lurer på hva slags konsekvenser dette kan ha for å reise ned igjen til danmark?
Vis hele sitatet...
Ingen konsekvenser annet enn at tollerene sannsynligvis vil sjekke deg når du skal inn igjen i Norge.
har selv blitt tatt for og smugle 130 gram.. lurer på det samme som deg
bobthebong420
Trådstarter
4 0
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Ingen konsekvenser annet enn at tollerene sannsynligvis vil sjekke deg når du skal inn igjen i Norge.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for hurtig svar
Sist endret av NorRasta; 24. mai 2012 kl. 23:29.
Sitat av MercedesE Vis innlegg
har selv blitt tatt for og smugle 130 gram.. lurer på det samme som deg
Vis hele sitatet...
Veldig off-topic, men kan jeg spørre hva straffen ble for den mengden?
1-2måneders betinget fengsel / 30-60timer samf.tjeneste
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
vet ikke med danmark, men jeg tror når du har prikk på rulleblade kan du ikke reise til USA
Vis hele sitatet...
Kanskje lovverket er forandret igjen, men jeg har reist inn/ut av USA to ganger etter å blitt busta for rev. Derimot må du lyve, på "the Green Form" eller hva det nå het. Der er det ca. 10 spørsmål om diverse ulovligheter, og narkotika er en av dem. Svarer du ærlig, blir du i første gang tatt inn til avhør. Jeg vet ikke hva som KAN skje, men tviler på at du får 7,5 år i fengsel som han stakkars nordmannen. Sorry for leifer, har tatt noen drammer.