Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1549
Hei

Jeg lurer på om det er mulig å finne ut hvem han/hun er. Fordi jeg har en venn på Steam, som sier at han er en man på 34 år og heter Ivan osv. Men jeg er litt usikker.

Lurer og om det er mulig å finne ut hvem e-post adressen er registret på.

Takk får alle svar, håper på positive tilbakemeldinger
Sjekk på Facebook om eposten er registrert der.
Social Engineering.

@onClipEvent: Han lurer på om han kan sjekke personen sin mail igjennom steam.

Kan jo sjekke profil siden, kanskje det står noe der. Spør om han har MSN eller noe, gi en god grunn for at du ikke vil bruke steam.
En som utgir seg for å være en gammel mann? Pleier det ikke å være omvendt? "Søt pike 15"

Bli bedre kjent med han, hvis du gidder. Gir han deg mailen sin osv. lyver han nok ikke. Syns ikke det er vansklig å finne ut alder og kjønn når jeg ser hvordan en person skriver.
Pass deg, dette kan også være en hacker.
Vær forsiktig med hvilke lenker du trykker på, og hvor langt du vil gå for å finne ut hvem denne personen er, han/hun kan fort dra deg inn i noe skitt.
Sitat av brgz Vis innlegg
En som utgir seg for å være en gammel mann? Pleier det ikke å være omvendt? "Søt pike 15"

Bli bedre kjent med han, hvis du gidder. Gir han deg mailen sin osv. lyver han nok ikke. Syns ikke det er vansklig å finne ut alder og kjønn når jeg ser hvordan en person skriver.
Vis hele sitatet...
Jeg har ofte blitt tatt for å være gutt, ut i fra måten jeg skriver på nett innimellom. I virkeligheten er jeg jente i 20-åra. De fleste gutter nekter å tro at jeg er en jente, og enda mindre at jeg ikke er grisestygg. (fine jenter finnes ikke på nett)

Virker som at jenter kun skal skrive masse hihi og annet svada, ellers blir man tatt for å være gutt, og de fleste er bombesikre på det når de først har fersket en gutt.
Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har ofte blitt tatt for å være gutt, ut i fra måten jeg skriver på nett innimellom. I virkeligheten er jeg jente i 20-åra. De fleste gutter nekter å tro at jeg er en jente, og enda mindre at jeg ikke er grisestygg. (fine jenter finnes ikke på nett)

Virker som at jenter kun skal skrive masse hihi og annet svada, ellers blir man tatt for å være gutt, og de fleste er bombesikre på det når de først har fersket en gutt.
Vis hele sitatet...
Er det nå jeg skal dra en 4chan, og si "show some tits and prove it, or gtfo" Pen,grisestygg? For meg sier det ekstrem lite. Kanskje en cliché, men jeg mener at ekte skjønnhet kommer innenfra.



OT: Ville vært forsikt med å legge til random folk på Steam.
Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har ofte blitt tatt for å være gutt, ut i fra måten jeg skriver på nett innimellom. I virkeligheten er jeg jente i 20-åra. De fleste gutter nekter å tro at jeg er en jente, og enda mindre at jeg ikke er grisestygg. (fine jenter finnes ikke på nett)

Virker som at jenter kun skal skrive masse hihi og annet svada, ellers blir man tatt for å være gutt, og de fleste er bombesikre på det når de først har fersket en gutt.
Vis hele sitatet...
Deilige jenter som man snakker med random på nett er som å finne nazigull i hundremeterskogen.
Sitat av Snufsen Vis innlegg
Jeg har ofte blitt tatt for å være gutt, ut i fra måten jeg skriver på nett innimellom. I virkeligheten er jeg jente i 20-åra. De fleste gutter nekter å tro at jeg er en jente, og enda mindre at jeg ikke er grisestygg. (fine jenter finnes ikke på nett)

Virker som at jenter kun skal skrive masse hihi og annet svada, ellers blir man tatt for å være gutt, og de fleste er bombesikre på det når de først har fersket en gutt.
Vis hele sitatet...

Du er jente! Ingen problem å se
Google brukernavnet, kan godt hende du finner flere spor av samme karen andre steder på nett.
Sitat av 0Ninja Vis innlegg
Jeg lurer på om det er mulig å finne ut hvem han/hun er. Fordi jeg har en venn på Steam, som sier at han er en man på 34 år og heter Ivan osv. Men jeg er litt usikker.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så interessant å finne ut om Ivan? Vil han selge deg legemidler? Vil han invitere til kino og kos? Har han milliarder av rubler tjent på olje han vil gjemme på din konto av frykt for russiske myndigheter? Jeg er vel bare litt nysgjerrig hvorfor "random-person-on-the-internet" plutselig vekket den interessen hos deg .