Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1277
Har akkurat levert sesjon del 1, som sikker mange andre her også. Men en ting var at jeg fikk et spørsmål om jeg ville ta luft, sjø, hæren eller ingen av delene. Jeg valgte da sjø, siden det ikke stod militærpoliti (som da jeg vil gå), skulle jeg valgt "ingen av delene"? er dette valget mitt? har ikke lyst til å gå sjø, er det en annen gang man velger eller hvordan fungerer det?!?

btw, har ikke peiling, så don't judge!
MP finnes i alle forsvarsgrener og har felles utdanning. Det spiller ingen rolle hva du valgte av hær,sjø eller luft
Hæren utdanner militærpoliti
men var dette valget mitt eller kan jeg velge senere?
Sist endret av Biffy Clyro; 19. september 2010 kl. 23:11.
Ring VPV og spør.

EDIT: Du kommer sikkert til å spørre noen om å google info for deg, så jeg gjør det likså godt nå.

Telefon: 03003
Telefaks: 61 10 36 99

Postadresse:
Vernepliktsverket
Postboks 800, Postmottak
2617 Lillehammer
Sist endret av mo3; 19. september 2010 kl. 23:17.
thaanks .. !
Jeg tjenestegjør som militærpoliti nå. Når jeg var på sesjon valgte jeg hæren, om jeg ikke tar feil. Jeg er usikker om det har noe å si om du valgte luft, sjø eller hæren med tanke på at du vil bli MP. Ring vernepliktsverket og forklar de situasjonen. Du kan fortsatt endre søket ditt.

Det er MP for hæren, luft og sjø. Men dette velger du ikke før du skal bli utplassert som MP (etter 6 mnder med skole). Da kan befalet ditt se hvor du passer inn.

Du har sikkert tonnevis av spm ang. MP. Spytt ut, enten det er her eller inboksen. Jeg svarer
Sist endret av brgz; 20. september 2010 kl. 15:42.
Selv om du valgte sjø på sesjon del 1, betyr ikke det at du kommer dit. Det er nok mest for å se hva du ønsker. Tjenestested blir mest sannsynlig plukket ut under fysisk oppmøte på sesjon del 2, om du kommer dit.

Forøvrig tror jeg det stod at man kan endre på sesjon del 1 besvarelsen til 1. november. Bare å logge inn på nytt og endre sikkert.