Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3661
Jeg har fått noen frø, og vil gjerne se om jeg kan få noe ut av disse. Har en varmelampe på omtrent 400-600 watt, men vet ikke om jeg kan bruke denne?

Bor alene i en kjellerleilighet og tenker at den beste dyrkeplassen er på vaskerommet hvor det er godt, varmt og isolert. Ikke så stor sjanse for at noen skal gå inn der å kokkelure.

Anyway, jeg vet ikke hvilke frø det er, så jeg er veldig usikker på hva jeg kan forvente meg av lukt osv.. Hva tror dere? Tror ikke huseieren syns det er så kjempepopulært å sniffe inn cannabislukt dagen lang.

Kan jeg for eksempel kjøpe et lite skap å putte dem inn i? Størrelse? Vifte? Hvilke alternativer kan jeg bruke for å spare mest penger, men også få et fungerende resultat. Syns liksom ikke det er vits i å kjøpe inn masse dyrt dyrkeutstyr når jeg faktisk ikke har prøvd før, og når jeg bor sånn som jeg gjør.

Hm, lurer på om jeg kan forvente meg buds i omtrent mai om jeg starter snart og det funker?

Ellers tar jeg gjerne i mot alle andre tips og triks. Håper folk svarer og leser med åpne sinn og et smil om munnen
Kanskje du skulle ha tittet litt på denne tråden?
Sitat av Petite Vis innlegg
Jeg har fått noen frø, og vil gjerne se om jeg kan få noe ut av disse. Har en varmelampe på omtrent 400-600 watt, men vet ikke om jeg kan bruke denne?

Bor alene i en kjellerleilighet og tenker at den beste dyrkeplassen er på vaskerommet hvor det er godt, varmt og isolert. Ikke så stor sjanse for at noen skal gå inn der å kokkelure.

Anyway, jeg vet ikke hvilke frø det er, så jeg er veldig usikker på hva jeg kan forvente meg av lukt osv.. Hva tror dere? Tror ikke huseieren syns det er så kjempepopulært å sniffe inn cannabislukt dagen lang.

Kan jeg for eksempel kjøpe et lite skap å putte dem inn i? Størrelse? Vifte? Hvilke alternativer kan jeg bruke for å spare mest penger, men også få et fungerende resultat. Syns liksom ikke det er vits i å kjøpe inn masse dyrt dyrkeutstyr når jeg faktisk ikke har prøvd før, og når jeg bor sånn som jeg gjør.

Hm, lurer på om jeg kan forvente meg buds i omtrent mai om jeg starter snart og det funker?

Ellers tar jeg gjerne i mot alle andre tips og triks. Håper folk svarer og leser med åpne sinn og et smil om munnen
Vis hele sitatet...
varmepæra fungerer nok ikke. Varmt og isolert er jo bra, men husk at det ikke må bli for varmt. Om huseieren ikke må lukte cannabis må du kjøpe et kullfilter. Et skap kan fungere fint, men det er lettere å kjøpe et lite dyrketelt som allerede har plass til lampe og kullfilter.
cropshop.no (eller søk på norcan.org etter brukte grow-kits, det blir billigere og du kommer i kontakt med selgere/folk som har peil.... Regn med 3-7000kr for brukt utstyr, men igjen, da har du et ordentlig (men lite) oppsett

Har også lest at man får kjøpt aktivt kull, som fungerer som refill på kullfiltre hos europris, noen som kan be/avkrefte dette? Og evt husker pris på kullet?
Sist endret av thomasav; 2. mars 2010 kl. 10:08.
vet at man får kjøpt kull på europris . og det funker sikkert
Sist endret av speedy902; 7. mars 2010 kl. 21:36.
Låner et spm av tråden din Petite Har fått endel pot nå,røyker ikke men.Var endel frø også med i posen.er det noe mere futt i disse?Funker det og plante disse,eller er det ikkenoe vits i det hele tatt?
Det beste er nok å bestille frø. Da man kan velge hvilke "traits" man vil ha mtp dyrkeplass, rus virkning, yield osv.
Bagseeds vet man jo aldri hva er for slags strain, med mindre man ble opplyst av selger hvilken type pot det var.

Også er det større sjangse for at de blir hermafroditter.

Det kan selvfølgelig være helt fine frø, så du får vurdere selv om du vil investere tid å penger i noe som kan bli til hermier.