Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1040 488699
blendtek: Her wingman'er jeg Vandringsmann og pedagogen, det høres ut som om dere har fått i dere noe sånt som 50-60µg syre. Det er ikke nødvendigvis behagelig, og fører med seg en del slike spenninger og drit...

100µg+ så er det en annen vise. Man kan fremdeles få kramper i føttene og kjeven og lignende fenomener, men det virker nesten som om det avtar en smule med en gang man kommer over knekken og manifesterer seg som gangsperr i kjeften dagen etterpå etter 12 timer konstant latter
▼ ... over en uke senere ... ▼
Man bygger jo opp veldig fort toleranse for LSD iløpet av veldig kort tid i forhold til det meste annet, det samme gjelder for psilocybin.

Jeg har en grense der jeg bare kan ha meg 2 tripper på psilocybin iløpet av noen dager/1 uke, da er tredje gangen veldig svak og veldig lite givende.(Har aldri "trippet" på LSD så vet ikke hvordan jeg er der.)
Hvordan blir det om man bygger opp toleransen på LSD for så å trippe på psilocybin, eller omvendt? Vil de bygge på hverandre på en måte?

Merker jeg har veldig vanskeligheter med å formulere meg å finne de riktige ordene nå, håper dere skjønner hva jeg vil fram til!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ja, LSD og psilocybin har krysstoleranse, Kilde.
Prøvde LSD for første gang for et par uker siden jeg tok da en lapp (180μg).

Har tenkt og prøve en gang til om et par uker og planlegger å ta 3 lapper (rundt 540μg), kommer det til å være en veldig stor forskjell i effekten jeg merker, eller er det nokså likt?
Sitat av lordbost Vis innlegg
Prøvde LSD for første gang for et par uker siden jeg tok da en lapp (180μg).

Har tenkt og prøve en gang til om et par uker og planlegger å ta 3 lapper (rundt 540μg), kommer det til å være en veldig stor forskjell i effekten jeg merker, eller er det nokså likt?
Vis hele sitatet...
tre lapper på såpass kraftig syre høres litt i overkant heftig ut. I hvert fall bare med en tidligere erfaring på stoffet. Det vil høyst sannsynlig bli en mye mer intens opplevelse enn din tidligere erfaring.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 15. juni 2011 kl. 12:57.
Sitat av lordbost Vis innlegg
Prøvde LSD for første gang for et par uker siden jeg tok da en lapp (180μg).

Har tenkt og prøve en gang til om et par uker og planlegger å ta 3 lapper (rundt 540μg), kommer det til å være en veldig stor forskjell i effekten jeg merker, eller er det nokså likt?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke prøvd LSD selv, men jeg har erfaring med tripping på fleinsopp. Fleinsopp's effekter skal ligne en del på lsd, selv om det sies at flein er en del kraftigere.

Men det jeg har erfart ved å trippe på store doser flein er at karakteren på trippen endres kraftig i forhold til de mindre dosene. Man går såpass langt inn i sin egen verden at man ikke forstår seg på noe av det som skjer rundt en. Og en kan havne i en nesten ustoppelig tankespiral. Det er en ekstrem opplevelse som en ikke skal utsette seg for om en ikke virkelig har god peiling på hvordan en skal reagere på sanseopplevelsene under trippen.
Stritter en imot sanseopplevelsene en får i en så sterk tripp for eksempel kan det lett ende i en bad tripp.

Anbefaler deg å lese deg opp på temaer som ego død, og hvordan håndtere bad tripper før du begir deg utpå noe sånt. Jeg skulle ønske jeg gjorde det.

Håndtering av bad trips

Rett meg om jeg tar feil, for jeg har egentlig ikke direkte erfaring med lsd! Og det kan godt være litt annerledes når det gjelder lsd.
Sist endret av Psytrip; 15. juni 2011 kl. 13:47.
Sitat av lordbost Vis innlegg
Prøvde LSD for første gang for et par uker siden jeg tok da en lapp (180μg).

Har tenkt og prøve en gang til om et par uker og planlegger å ta 3 lapper (rundt 540μg), kommer det til å være en veldig stor forskjell i effekten jeg merker, eller er det nokså likt?
Vis hele sitatet...
Har selv prøvd LSD ved tre anledninger, fra tre forskjellige leverandører, tre ulike doser. ~150μg, ~350μg og ~200μg. Alle opplevelsene var relativt like når det kom til hva jeg opplevde (synsforstyrrelser, tanke-loops, endret auditiv oppfatning, lett fascinert av ting), men den 2. trippen varte noen timer lengre enn de andre. Det kan også ha hatt noe med at jeg delte et par joints med tripfellowen min og at det fungerte som en slags "boost"

I fremtiden kommer jeg ikke til å overskride gjennomsnittet mitt på ~200μg, det ser jeg ingen grunn til ut i fra hva jeg har erfart. Den tredje trippen min var også den mest kontrollerte, da jeg var mer klar over hva jeg kunne vente meg - det var også den første trippen min alene. Å kjøre på med 540μg vil jeg anse som bortkastet og bare føre til en forlenget tripp (tosifret antall timer) og muligens igjenhengende ettereffekter dagen(e) etter. Dersom du er fast bestemt på å øke dosen din, gå for 1 og en halv eller toppen 2 lapper, det gir deg nok en tilfredsstillende og minnerik opplevelse
Sist endret av Tengel; 17. juni 2011 kl. 01:46. Grunn: add
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vel, jeg endte opp med å ta 540μg, opplevelsen var mye kraftigere enn jeg trodde det skulle bli.

Var en dårlig idé å gjøre det alene for å si det mildt, er en del timer jeg ikke husker noen ting fra..
Kjapt spørsmål. Skal dra til utlandet snart, og tenkte ta med meg noen lapper med LSD(3 stk.), til meg og noen venner. Er det noen som vet om narkobikkjer kan/blir lært opp til å lukte syre?
De KAN bli lært opp til å lukte syre, men det er ikke vanlig at narkobikkjer blir lært opp til det
Etter jeg prøvde LSD (180, avatar) har jeg merket noen små endringer med synet. Dette er nå en uke siden og det var ikke første gang. Det er enkelte ganger når jeg flytter fokus til noe nytt at jeg merker objekter må "re-fokuseres", feks. en plante flytter seg litt ("10cm" hvis det betyr noe) til siden, som om at synet "tok feil" og måtte rejusteres. Først trodde jeg at dette var bare noe jeg innbilte meg, men nå har det skjedd nok ganger til at det umulig kan være tilfeldig.

Dette plager meg ikke på noen måte, når det er så diskré og svakt som det er, men det gjør meg nysgjerrig. Kan dette være et tilfelle av HPPD? http://en.wikipedia.org/wiki/Halluci...ption_disorder
Sist endret av herfus; 13. juli 2011 kl. 16:34.
Sitat av herfus Vis innlegg
Etter jeg prøvde LSD (180, avatar) har jeg merket noen små endringer med synet. Dette er nå en uke siden og det var ikke første gang. Det er enkelte ganger når jeg flytter fokus til noe nytt at jeg merker objekter må "re-fokuseres", feks. en plante flytter seg litt ("10cm" hvis det betyr noe) til siden, som om at synet "tok feil" og måtte rejusteres. Først trodde jeg at dette var bare noe jeg innbilte meg, men nå har det skjedd nok ganger til at det umulig kan være tilfeldig.

Dette plager meg ikke på noen måte, når det er så diskré og svakt som det er, men det gjør meg nysgjerrig. Kan dette være et tilfelle av HPPD? http://en.wikipedia.org/wiki/Halluci...ption_disorder
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke si noe med sikkerhet om hvorvidt det er et tilfelle av HPPD eller ei, men det kan være verdt å merke seg at det for noen kan forekomme en økt oppmerksomhet rundt visuelle nyanser og detaljer etter en psykedelisk trip; at man blir mer oppmerksom på "forstyrrelser" i synsfeltet sitt som man ikke la merke til før, men som i bunn og grunn er helt vanlige, eller i det minste var der fra før. Verdt er det også å merke seg at jo mer man tenker på og fokuserer på slike småting, dess større og mer urovekkende blir de gjerne.
Sist endret av Sky; 13. juli 2011 kl. 17:09.
Hvis man er inne når man tripper anbefaler jeg å se noen episoder av BBC Planet earth, man kan finne alle episodene på bukta.
For min del blir det waste og sitte å se på TV på syre. Hvis man må være inne er det mer å hente i å piffe opp omgivelsene med litt spaca lamper, bilder etc. mener nå jeg.
Har noen andre opplevd små "kortslutninger i hjernen" på psykedelia? Pleier å skje en to-tre ganger per tripp hos meg. Oppleves som om jeg helt plutselig "besvimer" med et pang, varer bare et halvt sekund ca. Er ikke særlig ubehagelig, mer fascinerende. Vet noen hva dette er?
For noen år tilbake, da jeg spiste mer knips (Sikkert noe annet enn mdma i dem) - fikk jeg det du beskriver. ofte når jeg sto i dusjen. Mista meg selv helt i et halvt sekund som du sier.

(Mdma fikk jeg det ikke på).
sjekk denne, fra oslo

http://i.imgur.com/JUWah.jpg
Hvor vanlig er det for folk å se "ordentlige" visuals? Altså ting som ikke er der.

Jeg har prøvd to ganger og har bare merket distortions, som feks:
* Det jeg ser på "bølger". Det kan se ut som (f.eks.) skogen "puster" med deler av bakken som går opp og ned sakte.
* Jeg, og andre mennesker, ser mer "organiske" ut. Føles ut som man kan se porene eller veldig detaljert/klart, gir samme type uncanny følelse som når du ser et ekstremt nærbilde av hud.
* Et slags passivt distortion-lag som er der gjennom nesten hele opplevelsen, veldig lett å legge merke til når man leser tekst (bokstavene flytter seg fram og tilbake som om de flyter på noe).

jeg har med andre ord aldri sett noe som ikke har vært der, jeg har aldri sett et objekt som ikke finnes der. Jeg har sett objekter endre fasong sånn halveis (distortion-messig), men aldri noe som skapes fra ingenting.

doserer jeg for lite? jeg tok 1 + 1/4 avatar tab (1 = 180µg). mentalt vil jeg si at det var veldig kraftig, jeg opplevde hva jeg tror er (utifra det jeg har lest på wiki) ego death. blir også veldig lett fascinert av ting og utrolig stein/fjern. effektene har vært veldig kraftige og umulig å ignorere hver gang, men jeg har som sagt aldri opplevd "visuals". Burde jeg trappe opp? 2 lapper? altså 360µg?
Sist endret av herfus; 22. juli 2011 kl. 10:07.
Sitat av herfus Vis innlegg
Hvor vanlig er det for folk å se "ordentlige" visuals? Altså ting som ikke er der.

Jeg har prøvd to ganger og har bare merket distortions, som feks:
* Det jeg ser på "bølger". Det kan se ut som (f.eks.) skogen "puster" med deler av bakken som går opp og ned sakte.
* Jeg, og andre mennesker, ser mer "organiske" ut. Føles ut som man kan se porene eller veldig detaljert/klart, gir samme type uncanny følelse som når du ser et ekstremt nærbilde av hud.
* Et slags passivt distortion-lag som er der gjennom nesten hele opplevelsen, veldig lett å legge merke til når man leser tekst (bokstavene flytter seg fram og tilbake som om de flyter på noe).

jeg har med andre ord aldri sett noe som ikke har vært der, jeg har aldri sett et objekt som ikke finnes der. Jeg har sett objekter endre fasong sånn halveis (distortion-messig), men aldri noe som skapes fra ingenting.

doserer jeg for lite? jeg tok 1 + 1/4 avatar tab (1 = 180µg). mentalt vil jeg si at det var veldig kraftig, jeg opplevde hva jeg tror er (utifra det jeg har lest på wiki) ego death. blir også veldig lett fascinert av ting og utrolig stein/fjern. effektene har vært veldig kraftige og umulig å ignorere hver gang, men jeg har som sagt aldri opplevd "visuals". Burde jeg trappe opp? 2 lapper? altså 360µg?
Vis hele sitatet...
Dette er vanlig. LSD visuals er først og fremst at ting rundt deg blir forandret og oppfattet på en annen måte. Er ikke vanlig å se ting som ikke er der. Ved store doser kan derimot det rundt deg forandres såpass mye at det nesten blir ugjenkjennelig.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Hehe Reynolds, nice! Kjent blotterart det der

Elz, mest sannsynligvis mindre enn 180ug. Og det er forskjeller mellom batchene sies det. Tror det er 3 batcher av Avatar. Anbefaler bluelight.ru for videre lesning. Masse 'inside' info der.

Uansett, Avatar er regnet som en av de høyest doserte tabsene som sirkulerer i EU, sammen med Mayan Calendar.

2 Avatar? Lykke til da smeller sikkert godt.
Sitat av herfus Vis innlegg
Hvor vanlig er det for folk å se "ordentlige" visuals? Altså ting som ikke er der.

Jeg har prøvd to ganger og har bare merket distortions, som feks:
* Det jeg ser på "bølger". Det kan se ut som (f.eks.) skogen "puster" med deler av bakken som går opp og ned sakte.
* Jeg, og andre mennesker, ser mer "organiske" ut. Føles ut som man kan se porene eller veldig detaljert/klart, gir samme type uncanny følelse som når du ser et ekstremt nærbilde av hud.
* Et slags passivt distortion-lag som er der gjennom nesten hele opplevelsen, veldig lett å legge merke til når man leser tekst (bokstavene flytter seg fram og tilbake som om de flyter på noe).

jeg har med andre ord aldri sett noe som ikke har vært der, jeg har aldri sett et objekt som ikke finnes der. Jeg har sett objekter endre fasong sånn halveis (distortion-messig), men aldri noe som skapes fra ingenting.

doserer jeg for lite? jeg tok 1 + 1/4 avatar tab (1 = 180µg). mentalt vil jeg si at det var veldig kraftig, jeg opplevde hva jeg tror er (utifra det jeg har lest på wiki) ego death. blir også veldig lett fascinert av ting og utrolig stein/fjern. effektene har vært veldig kraftige og umulig å ignorere hver gang, men jeg har som sagt aldri opplevd "visuals". Burde jeg trappe opp? 2 lapper? altså 360µg?
Vis hele sitatet...
Det du lister opp her er visuals. Hallusinasjoner, i ordets rette betydning, er det du spør etter. Hallusinasjoner er ikke så vanlige på LSD, med mindre man doserer heroisk, noe jeg egentlig ikke anbefaler å gjøre.

Om du allikevel er på utkikk etter ekte hallusinasjoner og visjoner, gjør deg kjent med hallusinogen sopp eller DMT. Ved tilstrekkelige doseringer med en av disse kan du fort finne deg selv i total transcendens, ute av kroppen din og på besøk i utrolige, bebodde virkeligheter som ikke ligner noen du har sett før.

Psilocin og DMT er de sanne hallusinogenene, imo
Sist endret av Sky; 22. juli 2011 kl. 14:05.
▼ ... noen uker senere ... ▼
LSD i seg selv gir litt skralt med visuals, men med sopp/cannabis eller helst begge deler på toppen så skal du se ting begynner å skje. For meg blir ca. 150µg og god cannabis litt visuelt, men ikke noe særlig mer enn en ca. 2-3g med potent cubensis uten cannabis. Man trenger bortimot 300µg syre for å få godt med visuals i følge en kompis som er av typen erfaren fjellvandrer. Husk at toleranse spiller en rolle, så om man tar det ofte så blir det gjerne også mindre visuelt.

Selv har jeg opplevd ganske sterke synesthesia-visuals, i form av at jeg kunne telle på fingrene mine to tallrekker av gangen som dukket opp visuelt over fingrene mine, utregnet av underbevisstheten idét jeg talte hvor mye penger noen skyldte meg i utenlandsk valuta over til euro og så over til norske kroner. Amazing shit, og her skulle det ikke mer enn 150µg til.
Har noen spørsmål angående varighet;
Jeg tok for en stund siden 1 lapp (150µg) og en kamerat tok litt under èn halv lapp (~60-70µg). Det var over 2 uker siden sist gang så jeg hadde nok ingen toleranse hengende igjen. Han opplevde, etter det jeg kunne se og han sa, like lenge og like "kraftig" trip som det jeg gjorde. En annen gang tok vi begge èn lapp og han endte opp med en +16 timers trip mens min gikk bort etter rundt 10t (lengste trippen jeg har hatt, som er ekstra merkelig siden jeg tok 40µg mindre enn jeg vanligvis gjør). Jeg går utifra at dette betyr at jeg har en større toleranse enn kameraten min.

Det jeg lurer på er, hva må til for at jeg opplever en like lenge trip? Er det bare å øke dosen? Burde jeg i så fall ta "alt" likt, eller ta halvparten først og så halvparten når peak begynner? Eller vil dette bare gjøre at jeg får en kraftigere trip? (kan ikke helt se for meg hvordan det kan bli noe kraftigere)
Matinntak og den metale formen spiller også en rolle vet du.
Var ikke klar over at matinntak påvirket noe særlig. På hvilken måte? Er klar over at den mentale formen vil påvirke hvordan trippen føles, men ikke at den har noe med varigheten å gjøre.
Når du svelger syrelappen tas det jo opp i magen.
Hvis du har masse mat i magen som skal taes opp vil jo dette gjøre at syren ikke tas opp like fort som på tom mage.
Derfor man skal la den ligge under tunga så den tas opp sublingualt. Halvtime under tunga, deretter svelges
Hvordan er det med LSD på konserter, som til vanlig ikke er spesielt "trippy" av typen? Skal på en konsert med et veldig fint band som har blitt brukt som trippemusikk ofte, så vurderer å droppe litt
Halvtime paa tunga, er det nodvendig med saa lenge?
Sitat av balta Vis innlegg
Hvordan er det med LSD på konserter, som til vanlig ikke er spesielt "trippy" av typen? Skal på en konsert med et veldig fint band som har blitt brukt som trippemusikk ofte, så vurderer å droppe litt
Vis hele sitatet...
Kommer jo helt an på deg egentlig.
Hvis du føler deg trygg på det kommer det sannsynligvis til å gå bra.
Hvis du derimot er dødsnervøs kommer du nok til å være preget av dette.
Sitat av Gloss Vis innlegg
Halvtime paa tunga, er det nodvendig med saa lenge?
Vis hele sitatet...
Nei, men du får da kjappere on-set. Og legg den under tunga
Har nok det, ja. Jeg og en kompis tok to lapper hver. Disse må være ganske høyt doserte, tviler ikke på at de er 200 µg.
Wow ja da ble det vel en heftig tur tenker jeg. Dette er første gang jeg har visst dosering på lappene så er veldig spent på hvor kraftig 200ug er ifht hva jeg har prøvd tidligere. 200 skal jo være ganske heftig eller?
Første syretrippen min spiste jeg 2x lapp av noe som angivelig skulle være 100µg, var ikke sååååå heftig, men merket det jo Fin dose, ikke for mye, ikke for lite.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Wow ja da ble det vel en heftig tur tenker jeg. Dette er første gang jeg har visst dosering på lappene så er veldig spent på hvor kraftig 200ug er ifht hva jeg har prøvd tidligere. 200 skal jo være ganske heftig eller?
Vis hele sitatet...
Anbefaler 1,25 av disse for første turen, eller 1 om du er nervøs. 200 er ikke så altfor kraftig egentlig.
Spørs helt hvor god og hvor mye cannabis man røyker det... Har tatt ca. 200µg og sovnet omtrent på peaken, mens på 150µg ble hjernen min sprengt av indisk charas og alle effekter ble ca. 50 ganger sterkere...

Protip: om man også tygger syrelappen vil onset komme ennå raskere, squish the juices lissom!
Det kan ikke poengteres nok at det etter all sannsynligvis er bullshit om noen påstår at man har 200µg syrelapper. samtlige analyser av LSD-blottere gjort de siste årene viser at det store flertall av syrelapper ligger på mellom 20- og 80 µg. På erowids analyse sider av LSD fra 2005 er samtlige av 15 forskjellige batch under 100 µg. Den sterkeste lappen analysert er på 145 µg og den er fra 1997.

Det blir med andre ord bingo å annslå noe som helst hva anngår styrke - selv om selger påstår den er så og så sterk. Men det kan selvsagt gi en indikasjon på hvor sterke dem er sammenlignet med andre typer blottere som finnes på markedet.

Albert Hoffmanns første trip var på 250 µg. Selv om det er individuelle forskjeller på hvordan en styre av LSD oppleves kan Hoffmanns trip gi en indikasjon på hva man kan forvente seg av en 250µg syretripp. Hoffmann beskriver en meget sterk trip med sterke synsforstyrrelser der blant annet nabokona transformeres til en heks, tida stopper og Hoffmann får en ut av kroppen opplevelse.

Mao: Om man opplever en 200µg syreblotter som ikke spesielt kraftig - så er det sannsynligvis ikke en 200µg syrelapp. Meg bekjent er det heller ingen analyser av blottere fra nyere tid som skulle indikere 200µg blottere finnes på markedet i dag.

For ordens skyld: erowids blotter analyser
Moodkill du skulle være da...hehe. Får håpe de har litt feng i seg.
Tenkte jeg skulle slenge ut her at LSD + Ketamin= tidenes kombo. Anbefales på det høyeste.
Lsd + Mdma er bedre = såkalt candyflipping

Btw, Badjaja - Det er veldig individuelt.
Merker faktisk at med ketamin blir lsd mer transe aktig, og minsker litt av visualsne.
Så om man liker transe-aktig god form, er det og anbefale.
Som sagt, veldig individuelt, men når jeg prøvde ketamin på en saftig mikrodott, fikk jeg en utrolig kroppsfølelse. Senere i trippen tok jeg 50 mg IM og det minsket ikke akkurat på det visuelle. Kompisen min tok 130 IM og snakket om at vi hadde flydd gjennom dimensjoner i en vaskeklut, og at han ledet en parade med aper på trehjulsykler osv osv.

MDMA og LSD må nok prøves det å, vente til toleransen på mdma går litt ned.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det kan ikke poengteres nok at det etter all sannsynligvis er bullshit om noen påstår at man har 200µg syrelapper. samtlige analyser av LSD-blottere gjort de siste årene viser at det store flertall av syrelapper ligger på mellom 20- og 80 µg. På erowids analyse sider av LSD fra 2005 er samtlige av 15 forskjellige batch under 100 µg. Den sterkeste lappen analysert er på 145 µg og den er fra 1997.

Det blir med andre ord bingo å annslå noe som helst hva anngår styrke - selv om selger påstår den er så og så sterk. Men det kan selvsagt gi en indikasjon på hvor sterke dem er sammenlignet med andre typer blottere som finnes på markedet.

Albert Hoffmanns første trip var på 250 µg. Selv om det er individuelle forskjeller på hvordan en styre av LSD oppleves kan Hoffmanns trip gi en indikasjon på hva man kan forvente seg av en 250µg syretripp. Hoffmann beskriver en meget sterk trip med sterke synsforstyrrelser der blant annet nabokona transformeres til en heks, tida stopper og Hoffmann får en ut av kroppen opplevelse.

Mao: Om man opplever en 200µg syreblotter som ikke spesielt kraftig - så er det sannsynligvis ikke en 200µg syrelapp. Meg bekjent er det heller ingen analyser av blottere fra nyere tid som skulle indikere 200µg blottere finnes på markedet i dag.

For ordens skyld: erowids blotter analyser
Vis hele sitatet...
Når man sier 200mcg mener man vel ikke egentlig 200mcg. Det er bare blitt standard for selgere å kalle sterke lapper for 200, og svake for 100, selv om de faktisk verdiene kan være helt annerledes.
En bekjent sitter på en Hoffmann jubileum lapp fra en batch som angivelig skal være betydelig sterkere enn andre jubileum lapper som har vært i omløp i Norge de siste årene. Noen som har noen visse anelser om hvor mange ug vi snakker om her? Lappen hans ble anskaffet for ca. 1 år siden i Oslo..
Hei

Fikk tak i en liten lapp (1cm x 1cm). Den er blåaktig, og akkurat den biten av arket jeg fikk var fra venstre siden så vidt jeg kan se. Det er også bilde av en liten buddha akkurat på den lappen jeg har. vet ikke hvordan resten av arket ser ut. Noen venner av meg mente at dette var samme sort som florerte rundt Ozora festivalen i Ungarn i år. Noen som har kommet over disse? Skal se om jeg kan laste opp bilde, etc. Lurer bare på om dette er bra lapper?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei

Fikk tak i en liten lapp (1cm x 1cm). Den er blåaktig, og akkurat den biten av arket jeg fikk var fra venstre siden så vidt jeg kan se. Det er også bilde av en liten buddha akkurat på den lappen jeg har. vet ikke hvordan resten av arket ser ut. Noen venner av meg mente at dette var samme sort som florerte rundt Ozora festivalen i Ungarn i år. Noen som har kommet over disse? Skal se om jeg kan laste opp bilde, etc. Lurer bare på om dette er bra lapper?
Vis hele sitatet...
Tror jeg har vært borti de ja (litt vanskelig å si 100% siden du ikke vet hvordan resten ser ut). Om det er de jeg hadde er de gode, men har en ganske ekkel bitter smak.
Sitat av elz Vis innlegg
Tror jeg har vært borti de ja (litt vanskelig å si 100% siden du ikke vet hvordan resten ser ut). Om det er de jeg hadde er de gode, men har en ganske ekkel bitter smak.
Vis hele sitatet...
Da har jeg en mistanke at du har fått en blotter med et 2c-X stoff. For såvidt jeg vet, så skal LSD være smakløs?
Sitat av Muradi Vis innlegg
Da har jeg en mistanke at du har fått en blotter med et 2c-X stoff. For såvidt jeg vet, så skal LSD være smakløs?
Vis hele sitatet...
Jepp, hadde samme mistanke selv. Men er rimelig sikker på at det er LSD. Har tatt andre lapper før og effektene er svært like, og har fått via en kilde jeg anser for å være svært troverdig.
Syrelapper smaker alltid bittert etter min erfaring.
Sitat av elz Vis innlegg
Jepp, hadde samme mistanke selv. Men er rimelig sikker på at det er LSD. Har tatt andre lapper før og effektene er svært like, og har fått via en kilde jeg anser for å være svært troverdig.
Vis hele sitatet...
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Syrelapper smaker alltid bittert etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Ja, men da vet jeg det. Slipper jeg å stusse over det samme.