Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  268 23895
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Endelig TG her ja. Fått satt meg opp selv, og i full gang Andre som har kommet opp og pakket ut? Fått noen idioter her med 4x veldig store høytalere, som ikke akkurat er så veldig behagelige... ellers gira
Sitat av Stickyshift
Endelig TG her ja. Fått satt meg opp selv, og i full gang Andre som har kommet opp og pakket ut? Fått noen idioter her med 4x veldig store høytalere, som ikke akkurat er så veldig behagelige... ellers gira
Vis hele sitatet...
Kommet jeg også... Høyttalere er vel bare positivt? Bare sure cs-nubs som ikke liker høyttalere ved siden av seg da?
Jeg har også satt meg ned =) Seat 64, Row 60
TG is so last year!
o shit waddup
Jeg er idioten med høyttalerne i år!

Sete 37, rad 16
hehe... er kommet meg hit jeg også rad 13 sete 10
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Trådstarter
Da sitter du langt unna ulldott. rad 41 er høytalerene. Er ikke verdens undergang, men orker ikke bassen i 4 dager. Blir irriterende :P
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Få opp et webcam som sisst år da
Morro å se dere sitte å nerde
*slurrer stygt bort på nffrekka*
jaG
Produktutvikler
Sitat av PolkagrisLaila
Få opp et webcam som sisst år da
Morro å se dere sitte å nerde
Vis hele sitatet...
Sier meg enig!
hørte just på radion att det kansje ikke blir TG til neste år :O
Sitat av mr 50-50
hørte just på radion att det kansje ikke blir TG til neste år :O
Vis hele sitatet...
Skattemyndighetene kan sette en stopper for flere dataparty i Vikinghallen. Årets "The Gathering" kan bli det siste
fy faen ass... det er vel noe av det jævligste jeg har hørt på lenge.. ikke mer TG? ;( .. er på Tg nå, er tredje året mitt.. det er da for faen ikke noe galt med TG da, det skal jo faen meg ikke være skatt på TG billettene da..
Sitat av ThexZed
fy faen ass... det er vel noe av det jævligste jeg har hørt på lenge.. ikke mer TG? ;( .. er på Tg nå, er tredje året mitt.. det er da for faen ikke noe galt med TG da, det skal jo faen meg ikke være skatt på TG billettene da..
Vis hele sitatet...
Staten har vel funnet ut at deter penger å hente på TG-bilettene ved å momsbeleggede.


Ser frem til et bra LAN i år, om det er det siste eller ikke
ja det er jo den jævla staten da.. skal ha penger fra ALT for faen!! .. Norge er lizm blitt avgiftenes hjemland.. plager dritten ut av meg ass..
Security-crew i år, så holder meg nok mest rundt crewburet (synlig fra webcam btw - http://webcam.tg08.gathering.org/ ). Allerede vært og hilst på en del kjente og ukjente nff'ere :P
Jess, da er vi på TG, da!
Ser ut til at det blir bra vær i dag, oppholdsvær i morgen og en del nedbør på fredag.
Tørr jeg spørre hva faen været har å si for TG? Dere skal vel strengt tatt sitte inne omtrengt 23 timer i døgnet.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Har nFF lagd noen banner iår?
Såg ikke noe på video-stream derfra..
jeg blir faenmeg forbanna hvis det ikke blir tg neste år! jeg hadde tenkt meg opp der i 2009...
Sitat av Dyret
Security-crew i år, så holder meg nok mest rundt crewburet (synlig fra webcam btw - http://webcam.tg08.gathering.org/ ). Allerede vært og hilst på en del kjente og ukjente nff'ere :P
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg kunne være der. Får sitte her hjemme foran pc'en da med live cam fra TG på tv'en
Griner om det ikke blir TG09 ass :'(
Fyfaen for et LAN, sykeste jeg har sett ;D
Sitat av PolkagrisLaila
Har nFF lagd noen banner iår?
Såg ikke noe på video-stream derfra..
Vis hele sitatet...
Ikke noen banner enda iallefall
Noen må gi et lite hint hvis nFF dukker opp på skjermen, eventuelt hvilket kamera.
*koser meg med å se på over 5.000 nerder gå tillsynelatende random rundt i skipet*
Neutral Good
Mith's Avatar
Så? Er det no starcraft om jeg stikker ned i skipet i kveld? Eller er det lagt noen andre planer for kvelden?
Hvor runker man på TG?
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av ThexZed
fy faen ass... det er vel noe av det jævligste jeg har hørt på lenge.. ikke mer TG? ;( .. er på Tg nå, er tredje året mitt.. det er da for faen ikke noe galt med TG da, det skal jo faen meg ikke være skatt på TG billettene da..
Vis hele sitatet...
Faen da, jeg så ville på TG neste år:@ Får håpe det blir TG neste år og da
Sitat av C.Hendrix085
Hvor runker man på TG?
Vis hele sitatet...

På do?

.
Du kjenner staten vel, de skal tjene på på _alt_ og nå er det utrolig nok TG de også har klart å kreve inn penger fra. At finansdepartementet ikke ser på TG som "kultur" er helt utrolig. Men når det er sagt, så trodde jeg de hadde satt opp prisene i år for å kunne betale momsen for i år hvertfall.. (billettene ble vel satt opp rundt 300kr iår?) ..synes det er helt jævlig frekt å kreve betaling for 2006 og 2007 billettsalget..men staten er staten. Hvis de har samme pris på billettene neste år så vil kanskje det de har satt opp billettene med kanskje dekke momsavgiftene? ...Jeg tror nå KANDU finner en løsning på dette til neste år slik at det også blir TG da.
Blir det ikke TG til neste år, blir jeg møkk sur. Jeg som ikke fikk dratt i år heller gitt =(.
Håper dere får det fint, og få opp en webcam stream asap
Hvorfor er det ingen som har med seg høyttalere som klarer å spille noe vettig musikk?
Sitat av C.Hendrix085
Hvor runker man på TG?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke klarer deg igjennom TG uten runk har du store problemer.
Sitat av Raymond
Hvis du ikke klarer deg igjennom TG uten runk har du store problemer.
Vis hele sitatet...
Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å holde seg, med alle de deilige damene som flommer over
o shit waddup
Sitat av Restyle
Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å holde seg, med alle de deilige damene som flommer over
Vis hele sitatet...
Du mener de deilige guttene. Jeg, helk, dodecha, myhre og afen måtte ta en kjapp en i dusjen i stad.
Alkoholisert gamer
Sitat av C.Hendrix085
Hvor runker man på TG?
Vis hele sitatet...
I soveposen din? Prøv å sprut på noen ukjente da
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mith
Så? Er det no starcraft om jeg stikker ned i skipet i kveld? Eller er det lagt noen andre planer for kvelden?
Vis hele sitatet...
Er med dønn jeg!

Ikke mye planer for kvelden enda
Sitat av ulldott
Du mener de deilige guttene. Jeg, helk, dodecha, myhre og afen måtte ta en kjapp en i dusjen i stad.
Vis hele sitatet...
Du lovte meg bilder. I en brun konvolutt.

Jeg angrer LITT på at jeg ikke ble med Chubby i år. Får ta det igjen med TG09. som selvfølgelig skal avholdes.
Sitat av Restyle
Du skulle bare visst hvor vanskelig det er å holde seg, med alle de deilige damene som flommer over
Vis hele sitatet...

Ikke snakk om alle de deilige guttene!!
kan ikke alle fra Nff (de som gidder) stelle seg foran camen:P så kan jeg ta ''prt scrn'' og poste her i denne tråden?
Sitter på row 70, seat 5.
plass rundt 16 eller noe, rad 58 - kom og hils på da

sitter mellom ei hylle og en pc, gjemt bort sammen med godisen min
Wuhu. Ble dessverre ikke TG på meg i år heller. Andre påsken på rad som jeg har bihulebetennelse. Jaja. Uansett, jeg kommer en tur innom. Når det blir vet jeg ikke, men muligens fredag slik at jeg får vært med i demonstrasjonstoget
Sitat av stian3108
Vis hele sitatet...
Når man ser på disse bildene skjønner man hvor utrolig fjernt det er at regjeringen ikke anerkjenner TG som kultur.
Endelig er interwubz oppe
er det noen som vet dc++ adressen
81.162.120.233
81.162.22.188