Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1660
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
81 4
Hei.

Er i en situasjon der jeg må være uthvilt og fått sove x antall timer.
Sliter veldig med søvn, så jeg pleier å røyke cannabis eller ta et par Tolvon på de verste nettene.

Problemer er at jeg har kun en 1 stk Tolvon igjen og en halv joint, så kommer spørsmålet mitt, kan jeg ta en Tolvon for å så røyke ''nattings'' etterpå? Evt farer rundt det?

På forhånd takk!
Dette har jeg selv gjort flere ganger, da jeg brukte Tolvon i en periode for mange år siden. Opplevde ikke noe unormalt, uten at man blir betraktelig trettere
Alle er vi forskjellige, men nei det skal ikke være en farlig kombinasjon, så så sant du ikke har en freak accident så skal det gå heeelt fint :-) Er ikke noen farlige interaksjoner der for et frisk individ. Blir en god natts søvn, trøttheten fra begge stoffene blir mer fremtredende.
Vil anbefale deg å finne noe annet enn Tolvon. Halveringstiden for preparatet er 16 timer, noe som betyr at du går sløv hele døgnet. I mine øyne er Tolvon ubrukelig som sovemedisin, og jeg kan ikke fatte hvorfor leger skriver ut antidepressiva som dette.

Be om Imovane (kort halveringstid) eller prøv Melatonin. Du får kjøpt det gjennom diverse nettbutikker i utlandet. (5 mg uten "slow release formula" kan anbefales).
Edit: Begge alternativer lar seg kombinere med cannabis.
Sist endret av flexx; 24. august 2017 kl. 17:23.