Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 13393
Hallo før et år siden kjøpte jeg et samsung smart tv (ue40d6750)
men den har ikke Netflix under Samsung apps programmet.
har søkt en god del på nette om det hær men kan ikke funnet noe svar,
og jeg håpet på at noen viste om en måtte man kunne få det.
Tror det er slik at 6000-serien til Samsung ikke støtter norsk Netflix. Jeg har en 6000-serie tv som heller ikke fikk Netflix. Men hvis du bytter land eller språk eller noe til engelsk/USA så skal det funke Mister dog andre apps da, som f.eks. Viaplay.
Smart tvn må være kjøpt i 2012,har samme problem med mitt,sto en sak på dinside for en stund siden.kan godt være det funker og bytte språk men vet ikke

http://www.dinside.no/904401/smart-tven-din-er-dum
Sist endret av sikamikanico; 7. desember 2012 kl. 22:52.
Har du prøvd noe så enkelt som og oppgradere tven? Var det som gjorde at jeg fikk Netflix. Har smart tv men ikke akkurat samme modell så kan ha noe med det og gjøre også.
Edit: Alltid for sen! Ser nå at grunnen kan være at min er kjøpt for under en månede siden :P
Sist endret av Godzillaa; 7. desember 2012 kl. 22:50.
Her står det enkelt forklart hvordan du fikser Netflix på TV'n din
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Her står det enkelt forklart hvordan du fikser Netflix på TV'n din
Vis hele sitatet...
Takk før linken. der stod det at 6 serien ikke får netflix. litt synd kjøpte den rett etter jul i fjor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det mulig å få Amerikansk Netflix på en ny Samsung Smart TV?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har en kompis med en Samsung ES5505 TV. Vi har problemer med å få netflix til å funke. Har prøvd dette.
Det vi får opp når vi starter netflix appen er "Vi kunne ikke koble deg til Netflix. Prøv igjen eller gå til www.netflix.com/tvhelp for å få hjelp."

Har prøvd å slå av tv'en, dra ut ledningen og vente i 10sek. Har prøvd å oppdatere TV'en. Har prøvd å oppdatere netflix. Har prøvd å endre språk/region til USA.

Noen som har noen lure forslag? Netflix skal jo egentlig være tilgjengelig på denne tven da jeg har forstått at det er en 2012 modell.

Har også merket at youtube bare delvis fungerer. Dvs, vi kan søke, men loadingen varer evig, dvs vi får aldri sett den filmen vi faktisk trykker på. Nettleser funker normalt.

Ringte også til netflix support tidligere idag, men hun hadde jo ikke peiling i det hele tatt....
Sist endret av Waffaz; 9. mars 2013 kl. 22:17.
Jeg har en relativt ny 64/65" Samsung TV med denna funksjonen, og jeg kan trykt si at denne generasjonen Smart-TV ikke er noe å sikte etter.
Det mangler prosessorkraft og RAM.
Det går ihvertfall fryktelig treigt..
Jeg hadde kjøpt en Apple-TV istedet, samt at det funker veldig bra på X-Box?

Det er helt ubrukelig.. Bruker det aldri, gidder ikke vente så lenge, det er raskere å starte opp ATV/XBMC, enn å vente på at dette skal refreshe.

Don't bother