Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1976
Tittelen tar opp det meste.
Prøvde og spille dette for en stund siden, men fant såvidt servere og de pcen greide og rote frem hadde 200+ i ping. Er det ingen norske som spiller bf2 lengre?
Noen som vet om bra server og spille på?

Gidder ikke og lage en ny tråd så har ett off-topic spørsmål.
Når jeg prøvde og joine en server så vil ikke spille loade, men avsluttet og jeg havner rett tilbake i skrivebordet. Bruker w7.
Noen andre som har opplevd dette, og som har funnet ut hva problemet er?
battle.no har servere, har du siste patch?
Eat to bite?
Curver's Avatar
Spiller både BF 2 og 2142, har oppdaga samma problem jeg... Vet ikke hvorfor
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Jeg hoster selv battlefield 2 servere, problemet dere sikter til kan ha av årsaken at skjermdriveren er utdatert.
Ellers så er det bare å passe på at man har siste patch og alt klart. På EA sine sider så kan man laste ned et verktøy for å holde øye med hvilken patch man har og hva som er de nyeste og så videre.

Håper det hjelper.
Battlefield 2 miljøet i Norge er vell nærmest utslettet.
En del flyttet over til Call of Duty 4, men der er det også er ufortjent lite miljø, tross et fantastisk bra spill.
Hvis du begynner med Call of Duty, prøv ut Promod, det som brukes under turneringer og matcher osv...

http://www.gamefaqs.com/boards/93921...rfare/46825123

Står litt bedre der.
Har siste patch. Skal oppdatere driveren, satse på at det løser problemet.
Trist at så det er så få som spiller dette spillet, det er jo ett knallbra spill selv om det er litt gammelt.
Ja la oss spille enda en cs klone
Du burde sjekke ut dette, Er basert på Battlefield 2. (https://battlefield.play4free.com). Overrasket hvor bra det egentlig var, og har en del originale Battlefield 2 maps!
Sist endret av Fusjon; 26. april 2011 kl. 16:26.
Savner battlefield 2, men ikke lenge til 3'ern kommer nå da! Spekuleres jo heftig i mw3 også.
Jeg spiller fortsatt BF2 i ny og ne!
CoD4 og for den saks skyld.
Eat to bite?
Curver's Avatar
Tenkte å tipse dere om at dere kan bli med å spille med gjengen på http://www.battlefield.no/ som er et NORSK battlefield "miljø" som forsatt finnes.

På høyre side så er det forum knapp...
Sist endret av Curver; 26. april 2011 kl. 16:36.
Noen som er med og spiller litt i kveld? Etter ca klokka 8.
Battlefield Gotland og Super infantery/vehicles er stabile servere med mye folk og forholdsvis lav ping. Hvor servere får du opp når du søker uten noen filter?


**jeg får opp ca 900 og er fornøyd med det med tanke på at spillet er 4? år gammelt
Sist endret av distilled; 28. april 2011 kl. 15:34.
Etter å ha spilt BFBC2 i et par år ble jeg venn med en som spiller BF2 regelmessig, og da tok jammen meg jeg og frem BF2. Nå spiller jeg det når jeg har tid, og fantaserer ingame om hvor bra BF3 kommer til å bli
Sitat av sneipen Vis innlegg
Tittelen tar opp det meste.
Prøvde og spille dette for en stund siden, men fant såvidt servere og de pcen greide og rote frem hadde 200+ i ping. Er det ingen norske som spiller bf2 lengre?
Noen som vet om bra server og spille på?

Gidder ikke og lage en ny tråd så har ett off-topic spørsmål.
Når jeg prøvde og joine en server så vil ikke spille loade, men avsluttet og jeg havner rett tilbake i skrivebordet. Bruker w7.
Noen andre som har opplevd dette, og som har funnet ut hva problemet er?
Vis hele sitatet...
Spiller det ofte jeg, men spiller ALDRI plain-BF2, spiller bare Project Reality!
Jeg spiller bare BF Bad Company 2 nå, men en ting savner jeg virkelig med BF2. Det er kamphelikopteret og transporthelikopteret! Hater styringen og opplegget med helikopterene på BC2.
Var gøy å frakte mine teammates rundt om kring på BF2
Jeg spiller bare BF Bad Company 2 nå, men en ting savner jeg virkelig med BF2. Det er kamphelikopteret og transporthelikopteret! Hater styringen og opplegget med helikopterene på BC2.
Var gøy å frakte mine teammates rundt om kring på BF2
Vis hele sitatet...
Haha jeg synes det er helt omvendt, men kanskje det er min feil som ikke har orket å knot med alle innstillingene i BF2. Det kan også ha med selve størrelsen på mapsa, BC2 har relativt små maps i forhold til BC2 (unntatt heavy metal kanskje ).
Derimot er jeg enig i at lagarbeid og det å stole på lagkamerater er viktigere i BF2 enn BC2.

Scenario 1: du starter som US engineer på Valparasio, hopper i helikopteret og setter deg på en plass du kan reparere. Plutselig daler helikopteret fullt av mennesker, fordi piloten, en rassfette av en sniper, hopper ut uten å ta hensyn til andre. Er man heldig reagerer noen og trykker F1 fort som svint, men det skjer sjeldnere enn å kræsje og dø.
Scenario 2: Du starter som US engineer på Wake Island, der er du nærmest avhengig av enten å :
* Ha en god transportpilot + engineers som kan fikse chopperet underveis.
* Gode jagerfly- og apachepiloter som holder transport helikopteret i live.

Håper poenget mitt kommer frem i skrivende stund har jeg ikke fått morgenkaffen min
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av CodeBarbarian Vis innlegg
Jeg hoster selv battlefield 2 servere, problemet dere sikter til kan ha av årsaken at skjermdriveren er utdatert.
Ellers så er det bare å passe på at man har siste patch og alt klart. På EA sine sider så kan man laste ned et verktøy for å holde øye med hvilken patch man har og hva som er de nyeste og så videre.

Håper det hjelper.
Vis hele sitatet...
du gidder ikke og sende en link til det eller?
Katy Perry <3
Folkens, sjekk ut dette: www.realitymod.com

Project Reality, en mod av Battlefield 2.