Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 6816
Spiller på: PC
Nick: John F. Locke
Klasse: Alt ettersom, spiller minst engineer
soldatnavn: customize.
PC
Spiller som alt unntatt sniper, liker å faktisk bidra så mye som mulig. *HINT HINT*
Pc
Navn: Schumahawk
er det som passer meg
Spiller på: PC
Nick: Azog
Klasse: Det situasjonen tilsier
Spiller på PC

Navn: h1web

Recon og medic <3
Spiller på: Xbox 360
Nick: Aleksanderwoods
Klasse: Medic og Assault (hovedsaklig).
Platform: PC
Navn: Gen. Jensen
Klasse: Det det er behov for
Sist endret av gamingentusiast; 7. april 2010 kl. 14:55.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Hvordan spotter man i harcore?
Trykker "select" som en gærning men ingenting skjer...
Går ikke å spotte i hardcore fordi det er hardcore
Hardcore slår av minimap, crosshair, minimap spotting og 3d map spotting
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av eclipze Vis innlegg
Går ikke å spotte i hardcore fordi det er hardcore
Hardcore slår av minimap, crosshair, minimap spotting og 3d map spotting
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet.
Reagerte på at mange anbefaler å spotte da dette er umulig.
Man hører jo at personen din snakker om at han har sett noen. (I sniper kit'n)

Jeg trodde BC2 var helt perfekt helt til jeg prøvde hardcore, DA var det perfekt.
Spiller på: PC
Nick: Orkpappa
Clantag: #GFN#
Klasse: Medic/Engineer
Jeg har fått veteran status 1 nå! står 1 tall foran nicket mitt, men jeg finner ikke M1 garand i våpen lista når jeg spiller... Hvorfor det? Noen som har forslag? Fikk tilogmed en kjerring på chat support hos EA til å fikse det for meg...
Prøvd å scrolle nedover på våpenoversikten?
Vet at jeg brukte litt tid på finne ut at det var mulig iallfall
Spiller på: PC
Nick: Darni
Klasse: Mest av engineer, litt assault og medic avhengig av situasjonen.
Sitat av espentf Vis innlegg
Prøvd å scrolle nedover på våpenoversikten?
Vet at jeg brukte litt tid på finne ut at det var mulig iallfall
Vis hele sitatet...
sier du det? :P jeg har jo gjort det selvfølgelig! ingenting... hmm! noen som har opplevd det samme?
Nick:zenkokitsune

Spiller det som squaden har mest bruk for
Elsker teamplay, så vis noen har lyst til å spille med litt mer teamplay, så ta gjerne kontakt :=)
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Jeg har fått veteran status 1 nå! står 1 tall foran nicket mitt, men jeg finner ikke M1 garand i våpen lista når jeg spiller... Hvorfor det? Noen som har forslag? Fikk tilogmed en kjerring på chat support hos EA til å fikse det for meg...
Vis hele sitatet...
Etter å ha logget inn på Veteransiden på BFBC2 sine sider samt linket spillene mine, dukket Garand'en opp ingame..

Tips for de som vil ha denne riflen; Registrer deg, og spill en runde med battlefield Heroes.

Er selv Rank 3, men har enda ikke fått til å linke BF2142.
Sist endret av meitemark; 22. april 2010 kl. 16:22. Grunn: fix url
Navn: Haawar
Spiller på PC
Klasse: Alt
Så hyggelige folk var da, la til så å si alle som spiller på pc og den eneste som har godtatt er drittunge :/
Sist endret av Az0g; 22. april 2010 kl. 14:59.
Jeg har ikke fått invite av deg iallefall :S
Sitat av Az0g Vis innlegg
Så hyggelige folk var da, la til så å si alle som spiller på pc og den eneste som har godtatt er drittunge :/
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har forstått går invites ut på dato etter en gitt tid, og begge må gjøre det innenfor denne (samme) tidsramme.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Såvidt jeg har forstått går invites ut på dato etter en gitt tid, og begge må gjøre det innenfor denne (samme) tidsramme.
Vis hele sitatet...
Invite systemet fungere heller dårlig ja. Begge må være i lobby og online samtidig for at det skal fungere. Den første inviten kommer sjeldent eller aldri frem, men etter litt spam skal du se at en blir presset gjennom

Dog var dette på den tiden hvor serverene ikke var gode nok, rett etter release.

Selv spiller jeg BFBC2 nesten daglig utenom helgene. Jeg er uenig i at recons ikke er brukbare, når du får x12 optisk zoom står du bare i din egen base og plukker ned. Bommer sikkert på de første fem skuddene, men etter det får du en god feeling.

Jeg spiller mer medic enn recon da.
Jeg har spillt en god del «BFBC2» jeg også; mostly engineer, tett etterfulgt av recon. Jeg vil på ingen måte si at recon er ubrukelig - det kommer helt og holdent ann på personen som sitter bak skjermen.

Personlig gjør jeg stort sett motsatt av Sio, jeg går for dobbelt opp med C4 og løper fra bygning til bygning, sted til sted - og sprenger alt fra tanks til folk. Uten ekstra zoom på kikkerten fungerer den perfekt på mid-range, godt brukbart på lang avstand, samtidig som man bruker pistol i nærkamp. Bra kombo i tillegg til at jeg slipper å være den «jævla» snipern som sitter å camper.

Stort sett (går jeg ut ifra) anser folk recon til å være noe dårligere fordi de ikke har noen tilsynelatende «overpowered» våpen. Assault har noobtuub (40mm), engineer har Carl Gustav, medic M60; mens recon på sin side ikke har et slikt latterlig bra våpen, som enten har 100 skudd med latterlig kraft og treffsikkerhet, eller en eksplosjon som dreper bare den lander i nærheten. Tho, om de som spillte recon kunne klassen sin, hadde de visst at deres «motion sensor» er til ekstrem nytte om brukt riktig.
Sitat av Az0g Vis innlegg
Så hyggelige folk var da, la til så å si alle som spiller på pc og den eneste som har godtatt er drittunge :/
Vis hele sitatet...
du har ikke lagt til meg. er det steam du snakker? skulle gjerne hatt alle folka her adda for det blir som regel å spille alene, å det suger i lengden
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Det er ikke noen som har en ventrilo kanal vi kan bruke da, så kan vi ha en litt sånn halvsløv klan som spiller for morro skyld. Litt mer artig når man kan komunisere med laget og kan få til litt taktikk! =)
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Restyle Vis innlegg
Stort sett (går jeg ut ifra) anser folk recon til å være noe dårligere fordi de ikke har noen tilsynelatende «overpowered» våpen.
Vis hele sitatet...
Uenig, du starter med det beste recon våpenet, nemlig M24. M24 er treffsikker, har en kjempelang range og dreper på ett skudd, såfremt du treffer hodet.

Dessuten håver recons inn poeng, etter en liten stund blir det en vanesak å trykke Q hele tiden mens du sikter, akkurat som du presser CTRL mens du sitter, legger ikke merke til at jeg gjør det. Attpåtil får vi helt sinnssyke "Marksman shot" bonuser som fort tredobbler killet. Jeg har aldri fått over 300poeng på et slikt skudd, men 70-150 er det mest normale (278 er rekord).

Når du får den tyske GOL-Sniper Magnumen kan det diskuteres om M24 fremdeles er kongen på haugen, men for meg er 24 så komfortabel nå at jeg ikke kan bruke ett annet.
Sitat av Sio Vis innlegg
Uenig, du starter med det beste recon våpenet, nemlig M24. M24 er treffsikker, har en kjempelang range og dreper på ett skudd, såfremt du treffer hodet.

Dessuten håver recons inn poeng, etter en liten stund blir det en vanesak å trykke Q hele tiden mens du sikter, akkurat som du presser CTRL mens du sitter, legger ikke merke til at jeg gjør det. Attpåtil får vi helt sinnssyke "Marksman shot" bonuser som fort tredobbler killet. Jeg har aldri fått over 300poeng på et slikt skudd, men 70-150 er det mest normale (278 er rekord).

Når du får den tyske GOL-Sniper Magnumen kan det diskuteres om M24 fremdeles er kongen på haugen, men for meg er 24 så komfortabel nå at jeg ikke kan bruke ett annet.
Vis hele sitatet...
All-over er vel kanskje GOL den beste sniperen, ja - ettersom den treffer ekstremt presist. Og jeg er forsåvidt helt enig i at M24 er en veldig god sniper også. Personlig digger jeg «SV98 Snaiperskaya», og har brukt den mesteparten av tiden - men igjen er snipervalg en vanesak.

«Sniperskaya Short» fungerer også rimelig bra i closecombat, sleng på «Red Dot Sight» og du har en awesome versjon av SMG-ene til engineer, om du klare å vende deg tl den.

Uansett tror jeg du missforsto meg, jeg mener på ingen måte at recon er en dårlig class, tvert imot! Avsnittet du quota var ment som en illustrasjon på hvordan mange tenker. Se litt rundt på diverse forums, så ser du fort masse recons som whiner over 40mm, M2 Carl Gustav og M60
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bumper denne tråden litt jeg, hadde vært gøy med noen freaks på teamspeak.
Jeg og Atec spiller en del og sitter på ts på battlefield.no sine servere, så join hvis dere ser at drittunge og atec er i et av rommene. Pleier stort sett å spille på kvelden.

Hvis ikke er det noen veldig snille trøndere som kaller seg for Jochen74, KennethS og KennethL som er der en del også. Ganske barnslige, så jeg kan ikke love at det blir helt seriøst.

TS2-server: live.battlefield.no
Sitat av drittunge Vis innlegg

TS2-server: live.battlefield.no
Vis hele sitatet...
Du er aldri på TS'n da Drittunge
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Er det fortsatt noen som spiller?
Savner lagkamerater til storming av satelittkasser og flagg!

Send meg en PM om du vil spille med meg på X360, mic er påkrevd.

- Mvh Bangfish
Spiller på: PC
Nick: broxin
Spiller helst som: Assault, men skifter til andre kits dersom det er behov for det. Ingenting er verre enn å spille f.eks Rush, der alle på laget er bruker Recon-kits
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Noen som spiller dette fortsatt? Rimelig lei Black Ops

Spiller på: PS3
Nick: ZayCuBez
Spiller mest: Engineer, Medic og Assault for å lvle opp
Nettopp kjøpt til PC. Er ikke noe god, men har det morro! Blir kastet ut av serverne litt ofte, aner ikke hvorfor!

Soldiername: MacRabbit
Spiller helst: Assault eller Recon, har ikke bestemt meg helt enda hva jeg vil spille!
Spiller på: PC
Nick: lattergal
Klasse: Alt etter behov men foretrekker Assault
Spiller på: PC
Nick: Kenzuke
Klasse: Etter behov. Spiller alle klasser med omtrent 25% fordeling.
Klan: Final Frag (Vi rekkrutterer! Send en søknad @ Final-Frag.com)
Servere: Final Frag's CQ AllStars (Hardcore) eller Final Frag's RUSH AllStars (Hardcore).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Spiller på: xbox360
nick: superbeis
Spiller alle klasser men mest engineer
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Spiller på: PS3
Nick: andth
Spiller mest engineer og Sniper
Spiller på PC
Nick : John F.Locke eller John F. Locke, litt usikker på mellomrommene
Spiller alt med unntak av recon.
Hvordan blir man Veteran? Levle til 50 eller?
Kosoll: Ps3
Navn: PoXno
Clantagg: AoF

Er d som trengst i en sqad, trivest best som sniper :L

Noen med og mekke en liten sqwad ? Maybe nFF ? xD
Plattform: PS3
Navn: iHanzen
Clantagg: NOR

Spiller egentlig alt utenom Recon.

Lurte på om folk er keen på å danne en organisert BC2 PS3 gjeng her, en slags form for klan. Er lei av at alle skal leke ''helter'' og Rambo. Jeg prøver i det minste å samarbeide med de jeg er i squad med.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Hvordan blir man Veteran? Levle til 50 eller?
Vis hele sitatet...
Nei, du registrerer deg på siden til EA, og ved å knytte opp flere titler i battlefield serien kan du få veteran status. Det handler altså om hvor mange BF spill du har. Da får du en M1 garand WW2 rifle, som er helt grei, til alle classes.

Spiller forresten på PC og PS3
Aesychlus
Spiller mest medic

Varierer litt om jeg spiller på PS3 eller PC, kommer jo litt an på hvilket humør dama er i...

Gjerne litt mer teamplay med noen. Drittlei av ræva helikopterpiloter og Rambomenn med sololøp
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av DocMowinckel Vis innlegg
Plattform: PS3
Navn: iHanzen
Clantagg: NOR

Spiller egentlig alt utenom Recon.

Lurte på om folk er keen på å danne en organisert BC2 PS3 gjeng her, en slags form for klan. Er lei av at alle skal leke ''helter'' og Rambo. Jeg prøver i det minste å samarbeide med de jeg er i squad med.
Vis hele sitatet...
Jeg slenger meg på mic er påbudt sant?
Må nesten starte opp PS3en da!
Plattform: Doh!
Navn: SteffenSaetrevik
Klasse: Kommer ann på hvordan humør jeg er i.

Legg meg til Så snakkes vi (Mic!!)
Sitat av zaycube Vis innlegg
Jeg slenger meg på mic er påbudt sant?
Vis hele sitatet...
Ja, skal få kjøpt meg en mic snart.
Sitat av DocMowinckel Vis innlegg
Plattform: PS3
Navn: iHanzen
Clantagg: NOR

Spiller egentlig alt utenom Recon.

Lurte på om folk er keen på å danne en organisert BC2 PS3 gjeng her, en slags form for klan. Er lei av at alle skal leke ''helter'' og Rambo. Jeg prøver i det minste å samarbeide med de jeg er i squad med.
Vis hele sitatet...
Eg e og med Mic. påbudt stemmer no jeg for, ta og add meg på ps3 vist d blir noe utav da ! PSN: PoXno
Vi kan jo mekke en nFF sqad/clan :P
Plattform : Ps3
Nick : Maxm3kk3r08
Clantagg : TTT

Spiller de fleste klassene, men går vel mest i Recon og Assult
Minus mic.
psn anon1

+ mic
Konsoll: Ps3
Navn: nF-Hitted
Klasse: Recon og medic

Add meg så spiller vi
Konsoll: PS3
Navn: Kasper11664433 (mange tall, jeg vet)
Klasse: Assault, Recon og Medic, alt ettersom
Mic: Nei
Level: 25