Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7355
Hepp, jeg har fått bestilt meg endel biletter til sensation white i copenhagen, men jeg finner altså ikke ut hvem som skal spille, har søkt og lett over alt på nettet, mulig jeg er dårlig til å søke

Noen andre som vet noe om Lineupen ?
Lineup blir somregel lansert 2-3 uker før sensation er. Lineupen vil bli lansert på deres nettsider, andre lineuper du evt finner FØR de selv lanserer det, er oftest bare spekulasjoner og ønsketenkning.
www.sensation.com

Edit: Ser ut som sidene deres er nede atm. Men lineup blir lansert på Sensations offisielle side. Du må kanskje rote deg frem til københavn sin avdeling av siden, men lineup vil bli lansert der.
Sist endret av møkk; 16. august 2008 kl. 14:33.
Sjekk litt rundt på sidene til artister du tror kan være aktuelle, står ofte info i bookinglistene deres lenge før arrangører slipper det selv
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
aaaner ikke åssen artister som kan være aktuelle.
Søkte opp tiesto, men han har ikke booket så langt fram i tid. Går bare til september i hans liste.
Får bare håpe da
Hvordan er Sensation i Køben i forhold til Amster?
Mindre, men fortsatt stort. På Tiesto ble det solgt 26.000 billetter, og vil tro det blir MINST like mange denne gangen også. (Samme arena, større konsept).
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
en kompis av meg undersøkte litt, og han fant ut at de hadde 27.000 biletter til salgs
noen som vet om det fortsatt er billetter tilsalgs? lurer litt på om jeg skal ta turen, men har ikke helt bestemt meg enda..
jeg stakk av med to billletter i går, men tror det begynner å haste med å kjøpe billett..
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Ikke godt å vite. Jeg har fått bilettene hjem allerede jeg
http://static.nettby.no/users/i/n/t/intethaap/files/DSCF1205.JPG
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ingen lineup kommet ut enda?

Er det bare jeg som får feilmeldingen "Login fejlede. Prøv venligst igen." når jeg prøver å logge inn? Hva gjør jeg galt?

https://www.billetlugen.dk/Iticket.W...f-33517dd14808
Sist endret av battlecaT; 10. september 2008 kl. 21:21.
Som tidligere skrevet, den kommer ikke før rundt 3 uker innen Sensation går av stabelen. Ryktene svirrer selvfølgelig, og tunger har talt at hvertfall Fedde Le Grand og Tiesto kommer til Danmark. Kildene til disse aner jeg ikke, men det gir selvfølgelig visse forhåpninger.

Noen som har erfaringer, morsomme historier eller tips rundt Sensation (White) fra tidligere? Mitt og mine venners første.
battlecat du må trykke registrer, og ikke logg inn

Hvilket hotell skal folka her bor på?? Annbefaler DGI BYEN hotell, herlig hotell rett ved togstasjonen i køben (men samtidig ikke oppi all dritten), med badeland og spa, ca 397,- pr pers i dobbeltrom per natt. Med andre ord BILLIG og BRA. Går buss rett ved som går rett til Parken arena, og taxi fra hotellet og til parken arena mener jeg å koste noe som 70 kroner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ohh ser det er flere som skal til københavn ja? har bestilt bilett selv og gleder meg som en unge! frysning på ryggen bare av tanken :P
yeah,gleder meg som fyy blir bra!var på tiesto i fjor,rocka jo det!
hehe nice ;D hva hotell går du for sikamikanico?=P har ikke bestilt fly eller hotell jeg enda... begynner vel å haste litt snart... og jeg bare lurer.. når du har vip bilett, bør jeg møte opp tilig for å slippe mye kø eller? har du noen erfaring ?

eller sån generelt.. noen her som har vært på sensation? noen ting som er viktig å huske på eller ting så bør gjøres / ikke gjøres? :P
BØR GJØRES:
Ha det fett
BØR IKKE GJØRES:
Ta for mye dop


Det er ingen do's and dont's egentlig, som jeg tidligere har uttrykt er vip billett bare tull. Du kommer hverken forbi kø eller får noen særlig andre fordeler enn å være inne på et eget område. Det var ikke lang kø på Tiesto i fjor, det går temmelig i "flyt" å komme inn..
Vann kostet 25 kroner, så jeg annbefaler alle å snike med seg en tomflaske inn som man kan fylle på på doen. Det er ingen garderobe på stedet (som jeg kom over hvertfall?), så praktisk jakke/genser som man ikke er så redd for å miste kan også være lurt.

For de som skal ut andre dager i køben er det streng dresscode på veldig mange steder, selvom man er pent pyntet, men har på seg "vanlige" sko el. så kommer man ikke inn.
Lurt å huske på for dere som skal ut fredagen også!
Clublife.no er det enda flere som skal nedover til Sensation København
vacant takker for svar selvsakt ikke FOR mye dop, viss jeg gidder ta i det hele... uansett eneste knipsen jeg ikke syns er bad er den "lovlige/ulovlige" love doves som selges på nettet... alt annet har jeg dårlig erfaring med innen den sjangeren...=P noen som vet om fete sider å bestille hvite klær? litt raver style eller noe..

noen som har et super tips anngående hotell? kunne tenkt meg å vær nærmest parken stadioen som mulig.. men gidder ikke mer enn 1000kr for en natt helst.. å det bør jo være litt stander..
Da var line-upen klar. Forholdsvis tidlig, vil jeg si.

ERICK E
KJELD TOLSTRUP
TIGA
MEGAMIX
RUNE RK
STEVE ANGELLO & SEBASTIAN INGROSSO

Å si at jeg er henrykt må være en overdrivelse...

http://www.sensation.com/index.php?o...news&Itemid=64
Gleder meg sjukt forde jeg. Har ingen forventninger til at det skal slå det jeg opplevde i Amsterdam i sommer, men gøy blit det nok.

Lineupen var så som så synes jeg, men tror ikke det legger en demper på stemningen eller musikken.
enig med tafsern.. vi skal ta helt av! selv om lin upen var litt små kjip
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja da er det knappe mnd. igjen til det braker løs i København Det skal bli drit bra.
Jeg og en kompis tar bussen den lørdags morgenen kl. 0750 mener jeg bussen gikk. Noen andre her som skal med samme buss??
Nei, vi skal ikke det. Vi tar fly fra Gardermoen på lørdagsmorgen, shippes til hotellet. Der starter vi fårs! En stund føre inngangen åpner står det 2 limousiner utenfor hotellet, som skal frakte 16 partykåte nordmenn (oss) rundt i københavn i en time mens vi hører på sensationmusikk og drikker champagne.
Deretter er det rett i kø, inn å ha det fett, og hjem igjen med fly på søndag. Dette blir SJEF!
Såppas ja hehehe.... Snakker vi en dyr tur ell:P hehe.. vil ta fly jeg oxo men kompisen min som absolut skal ta buss hehe
Sitat av alray
Såppas ja hehehe.... Snakker vi en dyr tur ell:P hehe.. vil ta fly jeg oxo men kompisen min som absolut skal ta buss hehe
Vis hele sitatet...
Nei, vi snakker ikke spesielt dyr tur. Fly, 1350kr tur retur. Hotell, 450kr nattan (vi skal være dere 1 natt), Limousiner koster unifär 250kr på hver... og billeten inn på sensation såklart, så ble ikke så galt
hvordan er stemninga hos vi som skal reise ?? ;D noen andre som reiser fra sola på fredagen?
Steminga tar seg opp her Reiser fra Oslo Fredag 14.. Henter deluxe bilettene nå søndag )
Kjører bil nedover..
nice ;D er bare 18 dager til jeg reiser ned (reiser ned dagen før) happy raving
Sitat av the_dj
nice ;D er bare 18 dager til jeg reiser ned (reiser ned dagen før) happy raving
Vis hele sitatet...
Det er vel nesten 18 dager til alle andre reiser dit også... er du helt sikker på at du skal på sensation? Happy raving?
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Woha, vi reiser nedover den 13. Nov, har leid leilighet og alt er bare velstand. Skal være full allerede før jeg går på flyet fra Mo i Rana =D
Sitat av tafsern Vis innlegg
Det er vel nesten 18 dager til alle andre reiser dit også... er du helt sikker på at du skal på sensation? Happy raving?
Vis hele sitatet...
jeg reiser ned den 14nov. De fleste jeg kjenner reiser den 15nov. raving? ja i mine øyne blir det det hvem har sakt du må ha "rave" musikk for å rave?
Sitat av the_dj Vis innlegg
jeg reiser ned den 14nov. De fleste jeg kjenner reiser den 15nov. raving? ja i mine øyne blir det det hvem har sakt du må ha "rave" musikk for å rave?
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at du må ha hamburger for å spise hamburger? Samme ting vettu.. Men for all del, om du vil stå å rave til house, gjør ikke kvelden min mindre minneverdig forde.


Sensation white heter ikke white lengre, men bare Sensation. Sensation black heter nå bare Black. Tilleggsopplysning :P
Sitat av tafsern Vis innlegg
Hvem har sagt at du må ha hamburger for å spise hamburger? Samme ting vettu.. Men for all del, om du vil stå å rave til house, gjør ikke kvelden min mindre minneverdig forde.


Sensation white heter ikke white lengre, men bare Sensation. Sensation black heter nå bare Black. Tilleggsopplysning :P
Vis hele sitatet...

javel ja
Sitat av tafsern Vis innlegg
Men for all del, om du vil stå å rave til house, gjør ikke kvelden min mindre minneverdig forde.
Vis hele sitatet...
Blir det kun spilt house der da? Nei.
er jo ikke bare house:P men er veldig mye house blir nokk noe trance og de og ja men uansett, house er konge
Synes det er litt synd at Sensation White gjekk mere over til House (selv om det også er en fantastisk sjanger)

Jeg savner dog tiden når forførende trance slik som duoen "Rank 1" sto å fremførte og alle i hvite klær veivet med hendene etter en av de største trancetunene: "Airwave". Det var feeling, det var smakfullt, det var atmosfære, det var liv, det var et minne! For ikke å snakke om Svenson & Gielen når Svenson tok helt av på sin synth etter tunen "Twisted". Folk var i hundre! Nå vrikker vi på rumpa etter housebeats...jeg ble ikke særlig imponert, selv omd et finnes plenty av diggbare houselåter. Electro house kan også få frem en ufattelig kul feeling når det kommer til rytmen

Gi oss tilbake den forførende musikken! Og la heller house få skape lignende konsepter.
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Synes det er litt synd at Sensation White gjekk mere over til House (selv om det også er en fantastisk sjanger)

Jeg savner dog tiden når forførende trance slik som duoen "Rank 1" sto å fremførte og alle i hvite klær veivet med hendene etter en av de største trancetunene: "Airwave". Det var feeling, det var smakfullt, det var atmosfære, det var liv, det var et minne! For ikke å snakke om Svenson & Gielen når Svenson tok helt av på sin synth etter tunen "Twisted". Folk var i hundre! Nå vrikker vi på rumpa etter housebeats...jeg ble ikke særlig imponert, selv omd et finnes plenty av diggbare houselåter. Electro house kan også få frem en ufattelig kul feeling når det kommer til rytmen

Gi oss tilbake den forførende musikken! Og la heller house få skape lignende konsepter.
Vis hele sitatet...

Er faktisk ganske enig! airwave og rank 1<3 sykt bra! jeg forstår ponget ditt! men dette blir min første sensation opplevelse, så jeg gleder meg, og tror det kommer til å ta av samme hva:P blir en opplevelse utenom det vanlige
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Blir det kun spilt house der da? Nei.
Vis hele sitatet...
Har du vært på Sensation de siste gangene. I Amsterdam nå var det så og si ikke noe trance, og leser du litt om Sensation så forstår du hva jeg mener
"In the 2008 edition of Sensation, there was only one (former) trance-DJ present in the line-up: Marco V. However, this year, trance was left out completely in favor of house(classics) and techno."
hey guttaboys! lineupen i københavn rokker så inni pokker iforhold til lineupen i Melbourne!
de som spiller her er :

- Ben Morris
- Erick Morillo
- Smilie & Course
- Fedde le Grand
- Marco V
- Tydi

men men, takk pris for at ferry corsten har afterparty på en annen festival 1 januar, og at 3 dager etterpå spiller han samt armin van buren på en festival brisbane :P
Sitat av tafsern Vis innlegg
"In the 2008 edition of Sensation, there was only one (former) trance-DJ present in the line-up: Marco V. However, this year, trance was left out completely in favor of house(classics) and techno."
Vis hele sitatet...
Nettopp det jeg prøver å fortelle:

"Gi oss tilbake den forførende musikken"
Sitat av OinkOink Vis innlegg
Nettopp det jeg prøver å fortelle:

"Gi oss tilbake den forførende musikken"
Vis hele sitatet...
Jeg er veldig enig!! Men det kommer folk anyways, og jeg koser meg glugg ihjel jeg:P Blir nok Trance Energy neste gang også!
Er det noen som vet hvor mange biletter som er solgt til nå ? ca 15 stk fra Larvik som skal nedover
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Da ble det plutselig til at jeg og en kompis kjører nedover på torsdag
Sensation Denmark sold out

Vi er minst fire som drar nedover fredag antar jeg.
bah.. har klart å rote frem en hvit bukse.. men den har grått nede ved leggen og litt grått med rumpa. tror dere jeg kommer gjennom med den? :O blir deppa if not, for jeg fant en peeerfekt bukse
Sitat av the_dj Vis innlegg
bah.. har klart å rote frem en hvit bukse.. men den har grått nede ved leggen og litt grått med rumpa. tror dere jeg kommer gjennom med den? :O blir deppa if not, for jeg fant en peeerfekt bukse
Vis hele sitatet...
Ja, om det er en hvit bukse med grått mønster eller lignende der hvor du sier, så er det ikke noe problem. Bare man ikke kommer med svart dressbukse liksom:P
Sist endret av tafsern; 10. november 2008 kl. 09:58.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Ja, om det er en hvit bukse med grått mønster eller lignende der hvor du sier, så er det ikke noe problem. Bare man ikke kommer med svart dressbukse liksom:P
Vis hele sitatet...
okok trodde kanche de var uber strenge

er det noen her som skal reise fra sola flyplass på fredag?
Sist endret av the_dj; 10. november 2008 kl. 10:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av the_dj Vis innlegg
okok trodde kanche de var uber strenge

er det noen her som skal reise fra sola flyplass på fredag?
Vis hele sitatet...
Jeg så flere mennesker i Amsterdam som ble bortvist å bedt om å skifte bukse nå i sommer, men da er det snakk om olabukser.